Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.prosze o nie usuwanie mojego tematu poniewaz nie moge znaleźć odpowiedzi szukając w szukajce.

 

otuz nabyłem ostatnio e39 m47 byłem na kacu na giełdzie po imprezie ale juz po fakcie wiec nie ma co płakac.pisze na forum e46 poniewaz w e39 jest mało tych silników

 

otuz tak auto słabo odpala zimne ciepłe w miare odrazu po przekreceniu kluczyka odpala dobrze.

 

zimny pali słabo moim zdaniem kontroklka świec gasnie odrazu najmniej było +2 jak ją mam wiec świece powinny grzac prawda?

słyszałem o rozszczelnionej pompie vp. ale tego nie moge sprawdic i nie byłem na kompie.. nie kopci wogóle nic ani przy odpalaniu ani w jeździe.pompe paliwa w zbiornikun słychac. zastanawia mnie grzanie świec ze szybko gasnie kontrolka. gdzie są bezpieczniki lub przekaźniki od świec zarowych w e39? dodam ze auto nie ma pełnej mocy troszke zamula i dopiero wstaje od 2000obrotów a zdycha przy 3000-3500 v-max 180-190 wolno sie buja spalanie w normie ok 6.5 litra narazie nic nie robiłem ani z odpalaniem ani z mocą. przepływka układ sterowania turbo? co do odpalania to co rpzejrzec samodzielnie poza serwisem poniewaz jestem za granicą i moge tam isc narazie do mechanika.dodam ze im szybciej odpalam po przekreceniu kluczyka tym lepiej pali. aku raczej nie jest super ale kreci w miare .zimny powinien odplac znacznie lepiej moim zdaniem.po pierwszym odpaleniu jak zimny to drugim razem np.po minucie juz pali lepiej.moze paliwo schodzi z pompy albo powietrze w przewodach? dodam ze jak odpali po nocy to chodzi równo nie kuleje. prosze o pomoc nie krytyke i kierowanie do wyszukiwarki. to chyba tyle. czekam na fachowe porady

Opublikowano
To, że kontrolka zaświeci się nie oznacza, że świece grzeją. Pod kompa i będziesz miał info, jak jest ze świecami. Są one jednak pierwszą rzeczą do sprawdzenia i w przypadku awarii najłatwiejszą do naprawienia.
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Opublikowano
dzieki za odp.ale nie moge podłączyc sie pod kompa narazie;/ mój mechanik nie ma wtyczki do e39 chciałbym sprawdzic na początek rpzekaźnik i bezpiecznik ale nie wiem gdzie ich szukac
Opublikowano
przeciez świece można sprawdzić elektrycznie :) nie musisz mieć kompa. Komputer sam steruje kiedy podgrzewać świece a kiedy nie, mi po nocy podgrzeje, ale jak zostawie auto na pare godzin mimo że temperatura 1.5 stopnia na zewnątrz to nie podgrzewa choć temperatura silnika całkiem wskazuje że jest zimny. Zerknij jak tam akumulator czy porządnie kręci rozrusznik.
szukam
Opublikowano
dzisiaj było zimniej to kontrolka sie zaswieciła na 2 s moze wiec odpalił lepiej .ale tak jak napisałes ze postoi ze 3 godizny przy temp 2+ to nie grzeją swiece i pali gorzej.komputer bierze dane temperatury płynu chłodniczego wiec zanim sotygnie silnik cąłkowicie to potrwa chwile:) narazie niemoge podłączyc pod kompa.ale jak sie zaczną mrozy i swiece bedą grząły a rozrusznik bedzie krecił dobrze to powinien palic okaze sie z czasem.oólnie nie musze go krecic kilka razy czy długo zazwyczaj ze 2-4s po nocy.pozdrawiam
Opublikowano

prawdopodobnie mizerne cisnienie na tłokach

 

jak swieca grzeje odpala od niej , jak nie grzeje pali cisnieniem i tu szukał bym problemu

 

podobno mozna kompa przeprogramowac tak by grzal nawet przy wyzszej temp ale niestety to tylko z opowiesci słyszałem

Opublikowano
mizerne cisnienie hmmmmm ciepły odpala na dotyk. nie kopci nie bierze oleju nawet sie nie poci .przebiegu nie znam i sie nie dowiem jeźdiz na oleju 5w40 castrol edge. bardziej bym obstawiał na kont wtrysku ew pompa wtryskowa.ogólnie niemoge teraz jechac na kompa bo jestem w hol i tutaj niebede nic naprawiał. swiece grzeją u mnie jakos od +1 albo 0 stipni tam sie podobno ustawia przez kabel od jakiej temperatury mają grzac tak samo jak i mzona ustawic aby grząły zawsze nawet jak ciepły.
Opublikowano

Sprzwdz sobie swiece tak -> viewtopic.php?f=69&t=97746

 

By sprawdzić czy napięcie na świece jest podawane, bez ściągania kolektora wystarczy mieć miernik napięcia i :

1) odkręcamy obudowę od przekaźników.

2) przekaźnik od świec widoczny jest na zdjęciu autora, to ten na środku, zaznaczyłem go na tym zdjęciu: http://picasaweb.google.pl/rychuKa/BmwR ... 7461281938

3) w tym przekaźniku układ pinów wygląda tak:

1 cylinder Pin Nr.9

2 cylinder Pin Nr.8

3 cylinder Pin Nr.2

4 cylinder Pin Nr.3.

Przy temperaturze płynu w układzie chłodniczym poniżej 5 stopni przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka na te piny powinno zostać podane napięcie - najlepiej robić to w dwie osoby - jedna przekręca kluczyk druga sprawdza napięcie

 

W ten sam sposób można zbadać czy świece (lub ich kable) są ok - wystarczy sprawdzić rezystancję między tymi pinami a masą - powinna być około 0.5-2.0 Ohma

 

Gdzie mieszkasz w tej Holandii? Mam kabel z okragla wtyczka.

Opublikowano

otuz nabyłem ostatnio e39 m47 byłem na kacu na giełdzie

 

Kupiles w NL? Ultrecht?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.