Skocz do zawartości

pomoc w zakupie e34


Kriss85

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt bdb-ego e34 Ci nie sprzeda, a nie którzy nie wiedzą jak się z takimi samochodami obchodzi. Przewertuj allegro czy coś tam innego, wszystko ładnie w opisach a pojedziesz to wielkie gie... do tego dochodzą nasze drogi, które każdy samochód roztelepią. Aktualnie szukam e34 m5, koledzy z m forum polecili abym szukał za granicą, jedynym moim atutem jest to że mam dość duże środki na zakup, więc może się uda "igłę" kupić.

Sam chcioalem swoja sprzedawac na wiosne, a zrobic w niej trzeba tylko wydech. Znaczy wymienic.

 

A z M Power to wiadomo jak jest. To jest drogie w utrzymaniu i zazwyczaj Polaka na nie, nie stac i potem tak kombinuje co tu zrobic zeby tanio naprawic itd. Przeczuwam ze za igle M5 e34 dalo by sie kupic niezla sztuke E39. Zawsze to 400KM, a nie 340KM.

 

cichy77 za 25k dobrej M5 nie będziesz miał, w dodatku szukam od 100k km w dół.

Jak by była igła za 25k, na pewno by stała u kogoś już w garażu. To już raczej bardzo rzadki samochód.

Jakies 3 lata temu znajomy pogonil eleganckie M5 E34 za cos ponad 20tys zl. Sek w tym ze na te auta nie ma popytu i dlugo szukal na nie nabywcy. Aktualnie u mnie po miescie jezdzi oryginalne E28 M5 w stanie idealnym. To robi tez niezle wrazenie. A cenami z DE nie ma co sie podpierac. Tam wszystko jest drogie, a czasem za drogie. Niemcy cenia sie ze wszystkim. Z tym ze za maly przebieg trzeba slono placic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cenami z DE nie ma co sie podpierac. Tam wszystko jest drogie, a czasem za drogie. Niemcy cenia sie ze wszystkim. Z tym ze za maly przebieg trzeba slono placic.

Zgadzam się tutaj całkowicie, ale powiem tak. Ja sobie ubzdurałem m5 e34, zawsze było moim marzeniem i nadal jest, akurat mam teraz możliwości a więc chcę to marzenie zrealizować i żadnym e39 czy nowszymi się nie interesuje. E34 m5 to już unikat praktycznie, a jeszcze jak by się trafiła "Winkelhock", "Cecotto", albo "20 Jahre motorsport" to już był by szał chu**, ale to mało prawdopodobne, żeby ktoś takie rodzyny sprzedawał... Będę ją trzymał do końca jak mojego kochanego tds ;D Aby się nie nudził sam w gronie nowych samochodów... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadbane i dobrze utrzymane E34 nadal trzyma cene, tym bardziej wersje nie seryjne jak M, czy AC albo Alpinka osiągaja zawrotne ceny. Tylko, ze takie ayto nie kupuje sie do jeżdżenia na codzień, to sa rodzynki które wyciaga się z garażu w niedziele by przepucować lakier i zrobić rundke po mieście. Do tego z każdym rokiem cena takiego zadbanego M5 czy AC Schnitzera albo Alpiny tylko rośnie :) Więc to całkiem dobra lokata kapitału :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadbane i dobrze utrzymane E34 nadal trzyma cene, tym bardziej wersje nie seryjne jak M, czy AC albo Alpinka osiągaja zawrotne ceny. Tylko, ze takie ayto nie kupuje sie do jeżdżenia na codzień

I dlatego chyba ja wybral bym zwykle 540i. Jest moc, jest wygoda, czesci dostepne i wiele wiele tansze od tych do M5. No i ogolnie tansze w utrzymaniu, i nie "szkoda" jej do codziennej jazdy i trzymanie jej na zwyklym parkingu tak nie boli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.