Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ledwo nabyłem auto i już zwracam się o pomoc.

Gdy uruchamiam auto i ruszam to biegi wchodzą 1,2 do 3 w miarę szybko. Zwalniam np na światłach, ruszam to jakby z tej trójki i tak już cały czas aż do zgaszenia silnika. Odpięcie na jakiś czas akumulatora nic nie daje. Dodam, że odpiąłem sterownik skrzyni i auto tak samo chodziło. Olej i filtr podobno poprzednik wymieniał, wycieków nie ma. Może to być wina sterownika? Jeszcze nie podpinałem pod komputer auta. Zamierzam zamówić intersejs w piątek.

 

Po drugie znalazłem kilka pustych wtyczek, jeśli ktoś się orientuje od czego one są to proszę o podpowiedź, będę wdzięczny:

 

Koło dźwigni zmiany biegów

http://i44.tinypic.com/33zb97r.jpg

http://i39.tinypic.com/2mrxwua.jpg

 

Pod pokrywą silnika

http://i39.tinypic.com/5zlhj6.jpg

 

Obok skrzynki bezpieczników

http://i44.tinypic.com/2ztddus.jpg

Opublikowano

Pod pokrywą silnika

http://i39.tinypic.com/5zlhj6.jpg

Nie jestem pewien, ale pod ta wtyczke chyba mozesz podpiac tempomat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i39.tinypic.com/5zlhj6.jpg

 

to wtyczka nie jest od tempomatu, u siebie też mam takie same i nie wiem do czego służą.

 

ta wtyczka jest od tempomatu

 

http://img833.imageshack.us/img833/1866/img0417yz.jpg

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wtyczka na podszybiu może moze fo wycieraczki. bo są ponoć takie wycieraczki które sa dociskane w szybę w zależności od prędkości
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

 

ta wtyczka jest od tempomatu

 

http://img833.imageshack.us/img833/1866/img0417yz.jpg

No tak. Skojarzylem ze to od tempomatu bo jest blisko tej innej. A tak pozatym skad wiesz ze to nie od tempomatu? Widze ze ty masz tempomat wiec ona jest podpieta. Bo u mnie to wlasnie taka wisi jak u autora watku.

Opublikowano

Wtyczka koło bezpieczników to docisk wycieraczek wraz ze wzrostem prędkości auta, wtyczki koło lewarka zmiany biegów (tak myślę) to kontrola trakcji i ...

wygląda, że masz po prostu pełną wiązkę. Do 93 roku wiązki były montowane tzw ''pełne'' później z racji oszczędności już nie. Zacznij od testu komp. skrzyni.

Opublikowano
Dziękuję za objaśnienie. Po za tym byłem dziś na kompie. Był tylko jeden błąd, jakiś ''monotronic''. Facet mówił, że możliwe jest, że coś z instalacją od skrzyni może być. Może sterownik. Ale sam nie wie. Trzeba by było auto zostawić na dzień i wtedy by przetrzepali dokładnie instalacje. A wspominał coś jakby skrzynia nie wiedziała jaki ma bieg czy jakoś tak. Jeszcze coś mówił, że jakby hamulcy nie było widać na komputerze. Masakra, facet chyba sam do końca nie wie. Ja tym bardziej. Może ktoś z was będzie coś wiedzieć? I trzeba będzie szukać magika od tych spraw.
Opublikowano
Podstawa to mechanik który wie co robi. Poszukaj mechanika którego polecają forumowicze z twojej okolicy.
Opublikowano
Podstawa to mechanik który wie co robi. Poszukaj mechanika którego polecają forumowicze z twojej okolicy.

Tak, mam kontakt już w mysłowicach. Podobno chłopaki specjalizują się tylko w BMW. Dzwoniłem to powiedzieli, że na poniedziałek będą mieć DISa i sprawdzą wszystko. Boję się tylko jednego, żeby czasem skrzynia nie była do wymiany, choć wskazuje, że raczej instalacja, sterownik.

Opublikowano
To ty nie uzywasz opcji D tylko wachlujesz tymi 1,2,3?

Nie, jeżdżę na D, a 2,3,4 jak dałem to jeździło tak samo jak na D. Działa w trybie awaryjnym.

Opublikowano
Może mi ktoś napisać jaka ilość oleju wchodzi do skrzyni 5HP18? Jak któryś z was wymieniał, to ile wlał?
Opublikowano
Pisze ze niby 3l ale u mnie poszlo troche wiecej zanim byl stan.

A ile poszło można wiedzieć panie? :8)

Opublikowano
Pisze ze niby 3l ale u mnie poszlo troche wiecej zanim byl stan.

A ile poszło można wiedzieć panie? :8)

Nie wiem dokladnie. Kup 4l i lej.

Opublikowano
6l chyba bedzie za duzo. Ja bralem Elfa.

Gość w sklepie powiedział, że jeśli zostanie jakaś cała butelka to mogę zwrócić. Też ma ELFa po 21zł za litr.

Opublikowano
A więc wymieniłem filtr z olejem. Oleju wlałem niecałe 6L. Magnesiki wyczyszczone, były opiłki na nich. A skrzynia chodzi jak chodziła na tym awaryjnym. Pomimo zlany olej wyglądał okropnie, jak smoła czarny. Odpiąłem akumulator teraz i zobaczę później, czy są jakieś zmiany. Jeśli nie to w poniedziałek jadę na przetrzepanie auta i zdiagnozowanie problemu.
Opublikowano
Skrzynia lepiej biegi zmienia, ale dalej w trybie awaryjnym. W przyszłym tygodniu będę miał od kolegi sterownik skrzyni, podmienię i zobaczę co jest grane. Następnie spróbuję jeszcze z sterownikiem silnika. Jeśli to nic nie da to szukam w instalacji.
Opublikowano

Drodzy forumowicze, siedząc przed komputerem, czytając wszystko co się da, oglądając obrazki, patrząc po vin-ie, odwiedzając stronę realoem zauważyłem, że mam chyba inną skrzynię. Według vin-u powinienem mieć A4S 310R, jednak gdy patrzyłem na realoem to po obrazkach widzę, że mam A5S 310Z (5HP-18). Być może tu tkwi problem? Możecie coś w tej sprawie pomóc?

Mam taką w e34 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD61&mospid=47375&btnr=24_1317&hg=24&fg=05

 

Może ktoś zmienił po prostu skrzynię a sterownik i instalację zostawił?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.