Skocz do zawartości

520d problem ponizej 15l on nie odpala


marcin20

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z bmw 520d a mianowicie z tym ze ponizej 15 litrow ropy autko nie odpala ;/ wymienilem juz pompe paliwa filtr i dalej to samo. W prawej komorze gdzie znajduje sie pompa paliwa nie ma tej calej obudowy koloru zoltego na pompe tylko poprostu jest rzucona w bak. Jak sprawdzalem to mialem ponad polowe baku to w lewej komorze byl prawie pelen zbiornik a w prawej moze z 1-2 cm paliwa. Co to moze byc? :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nobeli

. Jak sprawdzalem to mialem ponad polowe baku to w lewej komorze byl prawie pelen zbiornik a w prawej moze z 1-2 cm paliwa. :cry:

 

wydaje mi się, że powinieneś się tą pompą zająć, a raczej jej obudową.

A ogólnie to :search:, takich przypadków było sporo, może znajdziesz w nich odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa w baku bylo wymieniona. mam na 100% 15 litrow bo kiedys normalnie bylo ale przez ostatnie czasy cos zaczelo sie dziac z tym. Mialem napewno 15 litrow a auto zachowywalo sie jakby nie bylo paliwa zaczelo szaprac moc tracic i gaslo. Od tej pory mam zawsze 15 litrow i traktuje to jako moment w ktorym trzeba juz zatankowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% problem jest z pompą w zbiorniku, zostaje ci 15 litrów paliwa ale nie w tej komorze z której jest pobierane paliwo i stąd problemy, sam to przerabiałem (szkoda że w środku nocy podczas powrotu z wakacji)

 

po wymianie pompy okazało się że dodatkowo popaliła bezpieczniki więc zobacz jeszcze instalacje

http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijając fakty wymiany akumulatora Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś już wyżej wymienione opcje? To już chociaż można by coś wykluczyć... Jak kręcisz silnik to widać w przewodach paliwowych, koło filtra paliwa pęcherzyki powietrza? Tylko też za długo nie kręć :wink: bo kolejny aku szlag trafi. No i diagnostyka najlepiej...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czekamy na wieści od magika w takim razie...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.