Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pare dni temu wieczorem wlaczyl mi sie wiatrak , pomyslalem sobie temperatury bliskie zera a tu sie wiatrak wlacza hmmm.....Ale wracalem do domu , bylo ciemno wiec juz zostawilem nic nie ruszalem. Rano podnosze mache ,sprawdzam plyn a tu sucho ....dolalem 3l petryga :shock:

Minely dwa dni sprawdzam ponownie i dzis znowu dolalem 1,5l :shock:

 

Czy ktos mial cos podobnego ?

Uszczelka walnieta moze wciagac tyle wody :?:

Jak nalalem to odpalilem auto i pod samochodem sucho. Myslalem ze moze jakis węzyk dumowy.

 

 

A druga sprawa jest to ze od paru dni nie rowno chodzi silnik tz.czuc w srodku ze chodzi nie rowno ale na obrotomierzu obroty stoja rowno :mad2:

Opublikowano

Olej sprawdzam regularnie , przez ponad rok uzywania auta i robienia naprawde duzej ilosci km to moze raz tylko dolalem i to sladową ilosc. A tak to nie ubywa.

Ale sprawdze dzis raz jeszcze.

Opublikowano
Jeżeli chodzi nierówno, to może być uszczelka niestety. Może to być zbieg okoliczności. Jeżeli nie ma wycieku płynu pod auto oraz do środka(nagrzewnica) to zostaje uszczelka. Wyciek 1.5 litra na dwa dni to jest gigantyczny wyciek niestety.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Dzis sprawdzalem to poziom plynu stał w miejscu , chyba ze ubylo go minimalnie bo nie zauwazylem roznicy.

Bede sprawdzal codziennie.

Dziwna sprawa.

 

Jakie 1.5l :?: Ja dolalem pierwszym razem 3l , bylem pewny ze gdzies jest walniety waz i zacznie zaraz skas leciec a tu nic. pojezdzilem dzien i na drugi ranek dolalem znowu 1.5l , czyli dwa dni 4.5l plynu :D Zadna kontrolka ,blad nic nie wyskoczylo!

Opublikowano

Miałem podobnie. Żadnego wycieku nic nie było widać, a borygo wpierdalało jak głupie. Okazało się że padły takie trójniczki doprowadzajace chłodziwo do silnika. U mnie za silnikiem od strony kabiny, tak jak leca przewody z chłodnicy na głowice.

Sprawdź może to to, mimo że ja mam benzyniaka a ty diesla :D

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Jak plam nie ma to gdzie spierda....taka ilosc petryga :?: :D

Dzis sprawdzalem stan oleju OK , Petryga dolalem ale minimalnie tak chyba bardziej z bezpieczenstwa :D

Opublikowano
Hej, jeżeli do silnika dostawałoby się 4.5l w ciągu dwóch dni (zależy ile godzin jeździłeś) to byś go dawno zatarł już. Masz gdzieś wyciek, jeżeli nie pod auto, to musi być do kabiny, sprawdź pod dywanikami. U mnie jak pękł waż od elektrozaworów, to sączyło się trochę, a ubywało mniej więcej połowę tego co u Ciebie. Nie mogłem tego znaleźć, dopiero jak pękł na dobre to te kilka litrów wyszło w przeciągu sekund, zanim się zatrzymałem.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
U mnie uciekało wszytko w ciągu 10 min. Wszystko wszytko totalnie. A plam nie było widać.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Woda ktorej nie ma :D

Jutro rano sprawdze stan znowu. zobaczymy

Dzieki za zainteresowanie tematem :D

 

 

A mial ktos z was cos takiego ze skazowka od wody nie szla na polowe tylko pokazywalo nie dogrzanie ciagle , po wymianie termostatu sytuacja byla taka sama :!: :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam podlacze sie do tematu moze miales zapowietrzony uklad,i jak by ci padla uszczelka i nie bylo by plynu w oleju (dwa stany)i zadnego wycieku to byl gdzies bombel powietrza. :norty:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam . Odnośnie układu chłodzenia również mam pytanie cały czas pokazuje mi komunikat żebym sprawdził poziom płynu więc sprawdzam na zimnym silniku wskazówka nie wystaje nad wlew płynu czyli teoretycznie ok ale komunikat non stop się wyświetla zaraz po uruchomieniu silnika a dodam jeszcze ,że bardzo słabo grzeje na postoju ,czy może być zapowietrzony układ? i jak go najlepjej odpowietrzyć? Albo jakaś inna przyczyna? dzięki pozdrawiam
Opublikowano

Do założyciela tematu:

Z tego co wychodzi to chyba miałeś zapowietrzony układ i Ci się odpowietrzał po trochu.

 

Do Filip30:

Możesz mieć odpiętą wtyczkę lub zepsuty czujnik. Może być zapowietrzony. Poszukaj o odpowietrzaniu w google pod hasłem robertbmw układ chłodzenia.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam fanów BMW. Jestem nowy na forum i od nie dawna mam własne BMW bo przedtem brat miał BMW.

 

Mam pytanie odnośnie poziomu płynu chłodniczego w e38 730 bo nie wiem jak jest w innych al możliwe że podobnie. Więc tak, przy wlewu płynu jest wskazówka kiedy jest minimum i max z tego co zrozumiałem i nie wiem jak powinno być na zimnym silniku. Coś tam takiego białego okrągłego jest w tym zbiorniku ale nie wiem co do czego i nie chce wlewać na darmo nie wiedząc czy mogę dolać czy nie żeby biedy nie narobić.

 

Jak coś proszę o podpowiedzi albo instrukcje :)

Pozdrawiam Max

Opublikowano
Witam fanów BMW. Jestem nowy na forum i od nie dawna mam własne BMW bo przedtem brat miał BMW.

 

Mam pytanie odnośnie poziomu płynu chłodniczego w e38 730 bo nie wiem jak jest w innych al możliwe że podobnie. Więc tak, przy wlewu płynu jest wskazówka kiedy jest minimum i max z tego co zrozumiałem i nie wiem jak powinno być na zimnym silniku. Coś tam takiego białego okrągłego jest w tym zbiorniku ale nie wiem co do czego i nie chce wlewać na darmo nie wiedząc czy mogę dolać czy nie żeby biedy nie narobić.

 

Jak coś proszę o podpowiedzi albo instrukcje :)

Pozdrawiam Max

WITAM TO MASZ TAKIE SAMO BMW JAK JA Z SILNIKIEM M60B30 WIEC CO DO ODKRECENIA KORKA TO JEST TAM TAKI "SPLAWIK" TO PEWNIE TO COS BIALEGO O CZYM PISZESZ ZROB TAK : POSTAW AUTO NA PROSTYM PODŁOŻU I NA ZIMNYM SILNIKU ODKREC KOREK Z CHLODNICY CZUBEK TEGO SPLAWIKA POWINIEN BYC NA RÓWNO Z KRAWEDZIA GWINTU TEGOZ KORKA ,WTEDY NIC NIE DOLEWAJ A JESLI JEST NIŻEJ TO DOLEJ DO TEGO MOMENTU ZEBY ZRÓWNAŁ SIE Z GWINTEM OT I CALA FILOZOFIA (NIE RÓB TEGO NA GORACYM SILNIKU) A MAM PYTANIE CZY POSIADASZ GAZ W SWOJEJ BUMCE??? :cool2:

Opublikowano
Witam fanów BMW. Jestem nowy na forum i od nie dawna mam własne BMW bo przedtem brat miał BMW.

 

Mam pytanie odnośnie poziomu płynu chłodniczego w e38 730 bo nie wiem jak jest w innych al możliwe że podobnie. Więc tak, przy wlewu płynu jest wskazówka kiedy jest minimum i max z tego co zrozumiałem i nie wiem jak powinno być na zimnym silniku. Coś tam takiego białego okrągłego jest w tym zbiorniku ale nie wiem co do czego i nie chce wlewać na darmo nie wiedząc czy mogę dolać czy nie żeby biedy nie narobić.

 

Jak coś proszę o podpowiedzi albo instrukcje :)

Pozdrawiam Max

Na zimnym może być minimum, ponieważ po rozgrzaniu jak się nie mylę płyn chłodzący typu borygo, itp. ma właściwości zwiększania swojej objętości :)

Opublikowano
w zbiorniku masz pływak i na zimnym silniku nie powinien on wystawać ponad gwint tego zbiornika ,jeżeli na zimnym silniku odkręcisz korek i nie widzisz pływaka to dolej płynu ,aż pływak zrówna się z górną granica gwintu .
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

WITAM TO MASZ TAKIE SAMO BMW JAK JA Z SILNIKIEM M60B30 WIEC CO DO ODKRECENIA KORKA TO JEST TAM TAKI "SPLAWIK" TO PEWNIE TO COS BIALEGO O CZYM PISZESZ ZROB TAK : POSTAW AUTO NA PROSTYM PODŁOŻU I NA ZIMNYM SILNIKU ODKREC KOREK Z CHLODNICY CZUBEK TEGO SPLAWIKA POWINIEN BYC NA RÓWNO Z KRAWEDZIA GWINTU TEGOZ KORKA ,WTEDY NIC NIE DOLEWAJ A JESLI JEST NIŻEJ TO DOLEJ DO TEGO MOMENTU ZEBY ZRÓWNAŁ SIE Z GWINTEM OT I CALA FILOZOFIA (NIE RÓB TEGO NA GORACYM SILNIKU) A MAM PYTANIE CZY POSIADASZ GAZ W SWOJEJ BUMCE??? :cool2:

 

 

 

Witam. OK dzięki wielkie, ten biały pływak na zimnym silniku jest coś 10 cm od korka w dół. Nie od dołu do gwintu tylko od samej góry do pływaka.

A co do gazu to nie mam, sama benzyna.

Opublikowano
A w jakim tempie wskazowka temperatuly wody sie zazwyczaj podnosi do polowy zegara ? Bo u mnie ok 5 - 6 minut...no moze ciutke dluzej, ale mam wrazenie, ze troche szybciej niz w poprzednich "zwyklych" samochodach. A tak, to w ogole jest ok, tylko sie zastanawiam, czy te pojemnosci maja to do siebie, ze tak szybko nagrzewaja obieg. Pzdr
Opublikowano
Szybko się podnosi bo jak masz V8 to naprawde jest to duuuży grzejnik :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.