Skocz do zawartości

Wiesław

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    swietokrzyskie

Osiągnięcia Wiesław

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, kolega to niby mechanik - fan bmw ale ze względu na znajomość zostawie to bez komentarza. Tu akurat poszkodowany faktycznie ma świeżo zakupione auto wiec może domagac sie zwrotu ale w innych przypadkach trzeba sie zastanowić jak usunąć tą usterkę, ja nie będę kombinował bo moje smiga super ale skoro wjechał mi na ambicję to sie tym zainteresowałem. Okazuje się że to nie żadna nowosc: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&highlight=330d - tu można wszystkiego się dowiedzieć na ten temat, pozdrawiam.
  2. Witam, panowie bajer sprzedawcy bajerem, ale moze ktoś ma pomysł co to jest i co można z tym zrobić, ja tez mam 330d, wszystko chodzi pięknie, auto zadbane, nie ma błądów, spalanie znikome jak na tą pojemnosć, wg mnie przyspieszenie ok ale ostatnio kolega stwierdził że dynamika powinna byc dużo lepsza. Mi wystarczy jak jest jestem zadowolony bo itak wszyscy w tyle zostają ale jeśli ktoś rozwiąże ten problem niech opisze, może to jakas typowa wada? Dzięki, pozdrawiam!
  3. Wiesław

    wymiana co ile?

    witam, a czy ktoś przeglądał książki serwisowe? właśnie kupiłem 330d i tam w ks. serwisowej wymiana oleju była po prawie 40 tys. a filtry co około 20 tys. co o tym sądzicie? czy może 6 cylindrów ma tu jakieś znaczenie? pozdrawiam
  4. witam, to radio z mojego firmowego renault master, a możesz spróbujesz coś zdekodowac po numerach, może coś z tego wyjdzie spróbować warto, mam taki ogólny gdzie podaje kilka marek samochodów ale ilośc cyferek sie nie zgadza i kod oblicza ale nie pasuje, pozdrawiam
  5. sianko89 spróbuj 4738 lub 0738 powinno działac, pozdrawiam
  6. witam, czy ktoś posiada dobry kalkulator do filipsa model 22DC279/62, RN279F30251466, prod no: FD0603400251466 z góry dzieki, pozdrawiam
  7. witam a czy w silniku 2,5 w e36 tez jest podobny filtr? bo mój problem polega na tym ze poprzedni własciciel zaślepił całkiem odme a z pokrywy zaworów jest otwarta całkiem i wypuszczona na dół, nie dzieje sie nic szczególnego ale wolałbym zeby było jak w orginale, pozdrawiam
  8. witam, mam podobny problem z zamulaniem na niskich obrotach, powyżej 3-4 tys ciągnie dobrze, parownik landi do 250 KM (silnik 2,5L), blos ma 3 tyg. i niewiele jezdzone ale ciekawostka po zamontowaniu obroty oczywiscie stabilne az trudno uwierzyc ze to na lpg, jazda zdecydowanie dynamiczniejsza od zera i bez strzałów, jednak po 15 km zgasiłem, ok pol godz. postoju a potem jazda znów jak na mikserze! ustawienia blosa były jak zalecano, probowałem małych regolacji niewiele pomogły, jak sądzicie czy to moze własnie ten oring na srubie wysiadł? teraz nawet strzeli jak mocniej wcisne dopiero przy wiekszych obrotach idzie dobrze a jeszcze mam wrazenie ze po przejechaniu kilku kilometrów ok 150/h tez sie lepiej zbiera na wolnych obrotach.
  9. witam, na benzynie jeżdże sporadycznie by silnik złapał oddechu i bym ja miał troche satysfakcji, zamontowałem własnie blos, jak go zobaczyłem nie bardzo mnie cieszył ale po zamontowaniu rzeczywiscie zmiana nieporównywalna i te obroty na gazie - zupełnie jak na benzynce, zadziwiająca stabilnosc, niestety byłem szczesliwy tylko przez 15 km jazdy bo po ponownym odpaleniu wszystko zaczeło szalec: obroty weszły na 1000 - 1100, potem 700 i tak na zmiane, stracił moc i było jak na mieszalniku, znów sie dławił i nawet kichnął, troche sie później unormowało ale tylko na chwile, później odkryłem ze nie chce odpalic na benzynie, zaskakuje i zaraz gasnie, dodanie gazu nic nie pomaga, w czasie jazdy po wrzuceniu benzyny tez gasnie, dzis odpiołem kabelek od potencjometru przepustnicy i ciekawostka obroty wróciły do normy na gazie i na benzynie. Na gazie lekko przygazowałem i iwszystko ok, czy ktos wie cos na ten temat? jaki jeszcze element osprzetu jest za podobne objawy odpowiedzialny, dodam jezszcze ze wyjołem blos spowrotem i obejrzałem czy cos sie nie rozszczelniło przy złaczach i nie ma lewego powietrza, wygląda na ok, połączenia są solidnie wykonane. pozdrawiam
  10. witam kolege, a czy po zamontowaniu blosa jest różnica w spalaniu benzyny? bo moja 325 z mieszalnikiem pali jak smok a podobno to wina instalacji gazowej, a jaką instalacje miałes wczesniej bo ja mam zwykłą na śrubie i jeżdze jak maluchem podczas przyspieszania bo boję sie o strzał, pozdrawiam
  11. witam kolegów, czy możecie mi podac sposób na sprawdzenie pompy wspomagania czy działa albo jakie objawy są jej uszkodzenia bo mi wspomaganie prawie nie działa a auto dopiero zakupiłem, pozdrawiam
  12. a jak można sprawdzic czy pompa daje odpowiednia ilosc paliwa? moja wg mnie troche głosno chodzi czy moze byc z nią cos nie tak?
  13. witam, ja kupiłem bmw i zaraz po zakupike przestał chodzic na paliwie, te same objawy brak zasilania pompy (z bezpiecznika leci prosto do pompy wiec łatwo sprawdzic) tez przez chwilę sie to naprawiło ale znów przestało działac, ale u mnie to chyba wina sterownika gazu bo jest jeszcze przekaźnik który odcina wtryski i chyba pompę a on po przełączeniu na benzyne nie działa, wiec musze sie udac do gazowników.
  14. a co powiecie na brzeczenie a raczej ciche buczenie pod maską po wyłączeniu zapłonu? w okolicy kolektora ssacego
  15. mam tez podobny problem w 325 tylko mi obroty przy falowaniu spadają nawet do 200! ale to po chwili sie stabilizuje do 500-600, mam od niedawna auto i w sumie nie wiem czy to normalny poziom obrotów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.