Skocz do zawartości

Keenzoo

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Keenzoo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przy odpiętej wtyczce idealnie pracuje, więc wytarty wałek?
  2. Witam Wypadają mi zapłony na różnych cylindrach, mam następujące błędy : 29D0 - Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, cylinder 4 29CD - Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, cylinder 1 29CE - Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, cylinder 2 29CC - Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, kilka cylindrów 2B63 - Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik wałka rozrządu, strona wydechowa 2E25 - Cyfrowy sterownik silnika: Cewka zapłonowa cylindra 2 2A59 - Cyfrowy sterownik silnika: Valvetronic, czujnik wału mimośrodowego 1 Auto czasami jedzie poprawnie, czasami lekko szarpie, ale tylko na wolnych obrotach np. na postoju na światłach. Jednego dnia wywali check, mrugający, który zapala się na stałe, a innego dnia jest wszystko ok. Po wypięciu wtyczki VVT silnik działa poprawnie. Czy może to być uszkodzony silniczek VVT czy raczej wytarty wałek mimośrodowy ? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czujnika wałka rozrządu ? Kosztuje około 800zł, ale wolałbym się upewnić czy mój jest uszkodzony. Z góry dziękuje za pomoc.
  3. 30min dla wprawionego, 2h dla laika. Warto sprawdzić rezystancje swojego starego silniczka. Tzn podłączasz jeden przewód z miernika do obojętnie jakiego pinu na wtyczce silniczka (są 3), a drugi dotykasz do metalowej obudowy silniczka. Na mierniku ustawiasz pomiar rezystancji. Jeśli rezystancja będzie inna niż 1 to znaczy, że masz uwalony silniczek. Jeśli cały czas będzie 1 to znaczy, że Twój silniczek jest prawdopodobnie ok. Warto sprawdzić, bo ewentualnie zawsze możesz odesłać jeśli nie rozpakowałeś.
  4. Szukam kogoś dobrego do diagnozy problemu z moim e90 318i 129KM z wielkopolski lub okolic. Auto wywala błędy z : -wypadanie zapłonu na 1,2,4 cylindrze -błąd vanosa wydechowego -błąd czujnika wałka rozrządu Auto ma LPG, ale już przed zamontowaniem LPG były problemy z nierówną pracą silnika. Mam swoich mechaników, jednak działają oni na zasadzie błąd = wymiana, co wiąże się z tym, że wydałem już ponad 6k a auto nadal nie pracuje poprawnie. Wymieniłem do tej pory : -świece -cewki -odme -rozrząd -wszystkie filtry Znacie kogoś kto ogarnia temat BMW N46b20 ?
  5. Witam Mam problem z autem e90 z silnikiem N46b20 129KM z LPG. Zczytałem błędy wypadania zapłonu, więc wymieniłem cewki i świece na nowe, ale bez zmian. Auto czasami jeździ poprawnie, a czasami dławi się i na biegu jałowym obroty falują. Jeszcze wcześniej wymieniona odma, czyszczone elektrozawory itd. Po odłączeniu czujnika vvt silnik chodzi idealnie. Czy jakiekolwiek dane z inpy/isty pozwolą na zdiagnozowanie co może być problemem ? Mam już naprawdę dość tego silnika, co chwila coś i nie mam pojęcia co dalej robić. Nie chce wymieniać "na ślepo" kolejnych elementów. Bardzo proszę o pomoc.
  6. Witam Mam znowu problem ze swoją e90. Jakiś miesiąc temu pojawił mi się błąd z opisu, skasowałem go i jeździłem dalej. Teraz pojawił się ponownie i już wykasowanie nic nie daje, bo po przy gazowaniu nawet na postoju zaraz znowu się pojawia. Wyczytałem, że może to być problem ze stykami w skrzynce DME. Zamówiłem płyn kontakt i popsikam w wtyczki i zobaczę czy to coś zmieni. Mam polskie menu i pokazał się napis : Tempomat niesprawny, błąd silnika, ograniczenie mocy. Jednak już teraz pytam, jeśli to nie pomoże to co jeszcze sprawdzić ? Czy jest to wina przepustnicy ? Bardzo proszę o nakierowanie mnie na źródło problemu. Dziękuje z góry za zainteresowanie moim problemem.
  7. A nie sypałby błędami w przypadku valvetronika ? Czy można przeprowadzić jakiś test, żeby upewnić się, że to jest to ?
  8. Obroty falują zaraz po odpaleniu, tak między 600-700, czasami nawet w okolice 500-550 spadają. Nawet jak się rozgrzeje to na światłach jest znowu to samo. O dziwo kiedy włączę klimę i obroty podnoszą się na 850 to jest ok. Teraz zmieniłem w ista obroty na stałe na 800 i jest dużo lepiej, ale wiem, że przyczyny nie rozwiązałem, wiec nie satysfakcjonuje mnie to.
  9. Auto mam 5lat, przy zakupie 75k (potwierdzone) i ja 60k zrobiłem. Aktualnie 135k.
  10. Witam. Zwracam się o pomoc bo już mam dosyć tego auta. Oddałem auto do mechanika z problemem falujących obrotów na biegu jałowym. Mechanik wymienił : Rozrząd, olej, filtry, odmę, węże od chłodnicy, wyczyszczone została misa i ssak + wymiana uszczelki misy, wyczyszczone i zamieniane miejscami elektrozawory vanos Obroty na biegu jałowym nadal bez zmian, falują :( Po przejechaniu 1000km powrót do mechanika, płukanka silnika, nowy olej i filtr i nadal bez zmian. Jedyny błąd w komputerze, został zarejestrowany 2x w ciągu 1000km to 2A88 czyli vanos wydechowy. Kolejną dziwną sprawą którą zauważyłem to fakt, że silnik po 30km jazdy w mieści ma tylko 70'C, gdzie czytałem, że temp normalna to 105'C. Winny jest termostat ? Spalanie wzrosło z 10 do 12l :( Zmieniłem w ista na stałe obroty z 700 na 800 i silnik pracuje znacznie lepiej, ale nadal lekko falują obroty, a po drugie to nie rozwiązuje przyczyny falowania. Wydałem już 4600zł na to wszystko i mam serdecznie dość ładowania kasy w niego. Jeszcze żeby usterki ustąpiły, a tutaj studnia bez dna... Bardzo proszę o pomoc.
  11. Witam Posiadam bmw e90 318 129KM. Mam problem od pewnego czasu, na wolnych obrotach np gdy stoję na światłach, silnik pracuje nie równo. Obroty między 700-900, buja nawet całą budą lekko czasami. W normalnej jeździe silnik pracuje normalnie, nie czuje żeby szarpał, mulił itd. Po podpięciu do kompa mam następujące błędy : 2A88 CDKANWS 2CA2 CDKHSVSA 2CA2 CDKHSVSA2 2B63 CDKPH2 2B5C CDKN Poczytałem trochę o tym co to może być, jednak chciałbym zapytać doświadczone osoby, żeby nie wydać zaraz kasy, a problemu nie rozwiązać. Z góry dziękuje.
  12. Ok, bardzo dziękuje. Czy możecie napisać ile warsztat +/- weźmie za robotę ? Chce wymienić : -amortyzator 2x przód + mocowania (lewa,prawa) -tył : osłony gumowe 2szt (lewa,prawa) -serwis klimy (odgrzybianie i nabicie czynnika) Dzięki
  13. Witam Posiadam bmw e90 318i 129KM N46b20. Ostatnio przy wymianie kół mechanik wspomniał o konieczności wymiany amortyzatora z przodu z prawej strony. Tutaj moje pytanie. Wymienić tylko prawy czy od razu lewy też ? Jaki powinien być orientacyjny koszt wymiany i jakiej firmy amortyzator kupić ? Druga sprawa, serwis klimatyzacji. Teoretycznie działa wszystko bez problemu, ale od 3lat nie robiłem nic. Przy starcie śmierdzi lekko przez moment, ale po chwili chłodzi już ok bez żadnych zapachów i działa wydajnie. Tutaj kolejne pytanie : ile zapłacę za czynnik i odgrzybianie ? Jestem z Poznania, polecicie jakieś miejsca gdzie zrobię w/w rzeczy bez nerwów i obaw, że mechanik naciągnie mnie.
  14. Zadzwoniłem do niego, bardzo rzetelny gość. Wypytał co i jak i stwierdził, że póki co mam jeździć i sprawdzić czy leci dym z wydechu, czy są wycieki itd. Dam znać za jakiś czas czy silnik daje jakieś objawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.