Skocz do zawartości

Aldik

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    745 E65 i czasem inne
  • Lokalizacja
    Katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aldik

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Upaliło mi podczas wypalania DPF czujnik ciśnienia spalin wraz z przewodem a dokładniej jego gumową częścią. Powodem chyba była wysoka temp podczas wypalania i niesprawny silnik klap kolektora - takie moje domysły. Chociaż nie ogarniam jak takie rzeczy się mogą dziać a stało się to drugi raz, kiedys podczas próby czyszczenia DPF pianiką z Bola. Ogólnie na szybko musiałem zrobić taką prowizorkę jak na zdjęciach. Pytanie czy to rzeczywiście taka prowizorka czy taki kawałek przewodu gumowego z cybantami da rade ? Przewód odporny na paliwo ale czy temperature to juz nie wiem, średnica wewnętrzna mniejsza niz oryginał. :) Pierwszy lepszy jaki znalazłem na szybko. Oryginalnie to jest metalowy przewód zakończony zakutym przewodem gumowym a potem przykręcany cybantem do czujnika. Brak czasu na wymiane a na razie muszę jeździć i stąd pytanie.
  2. I doszedłeś co to w końcu ?
  3. Za mało ich jeszcze na forach, do tego kryzys wielką gębą więc bardziej rozwiną się forach tanich aut :) Sam jestem ciekaw jak się mają 40d w G, niby lepsze, ale sądze że gorsze :( A ile zrobiłeś swoją F01? Jak 150 tyś to akurat nadchodzi najgorszy czas..
  4. Od ponad 20 lat ciągle ten sam problem, przerabiłem w tylu autch i wniosek jest taki że tarcze jakie produkuj to jedno wielkie gówno . Jedyne co po latach doświadczenia mogę Ci poradzić to albo kupić tarcze polskiej firmy Rottinger, Słyszałem tylko o jednej niezadowolonej osobie której uznali reklamacje i zwrócili kase, co wiele mówi o podejściu do klienta. Natomiast przed wymianą koniecznie zmierz bicie na piaście i po założeniu tarczy ! Możesz jeszcze spróbować wytoczyć tarcze NA AUCIE, raz mi to bardzo pomogło.
  5. Hejka po dłuższym czasie. Nieopacznie wpiąłem kompa do bmw no i popłynąłem całą noc. Wywala mi błędy poniżej Te z klamkami to nieistotne, chińskie nowe wywalają błąd. Niektóre pewnie spowodowane słabym aku, bo auto czasami stoi 7-14 dni nieruchome, albo przestawiane z konta w kont ;) Denerwują mnie te z ciśnieniami spalin. Zamówiłem juz czujnik. Mam nadzieje, że dobry https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KC01-EUR-10-2010-F01-BMW-740dX&diagId=13_1353 (nr 03) Zamówiłem ten nastawnik klap bo kiedyś juz miałem bład (... zwarcie lub przerwa w obwodzie). Co prawda błąd mówi o błędzie czujnika nastawnika klap, jednak chyba chodzi o cały nastawnik, czyż nie ? Ale przez przypadek w opcjach DDE przywołałem wskazanie temperatury czujnika przed filtrem cząstek stałych i wskazuje -0,04, co raczej uważam za bład. Ale co dziwne, jak wejdę w ISTA i zrobię test 2ch czujników to jest wszystko ok !?!? . A wisienką na torcie jest to, że jak odepnę wtyczkę czujnika temperatury który wchodzi bezpośrednio do dpf (https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KC01-EUR-10-2010-F01-BMW-740dX&diagId=13_1353 nr 11) to ista pokazuje błąd czujnika temperatury KATALIZATORA ! WTF ? Który w końcu czujnik zmienić i czy w ogóle ? Może przez tą temperaturę wywalają błedy ciśnień ? A może to nie ma nic wspólnego hmm A dodam, że auto jeździ ok ! Żadnych dziwnych oznak awarii. Okres od ostatniego wypalania DPF ok 500 km, Masa sadzy ok 25-30g.
  6. Aldik

    N57d30 wymiana panewek

    Nikt nie wspomniał, ze duże znaczenie na wał i tez panewki ma koło pąsowe. Do czasu aż nie padnie to podejrzewam, ze nikt na nie nie zerka. A to koło to jedna wielka guma która z czasem pęka i powoduje luzy czyli drgania wału. Gdzieś słyszałem ze panewki często padają od przodu silnika właśnie z powody większych drgań od zmęczonych kół pasowych właśnie. Oczywiście to jedna z teori ale może warto przemyśleć i podzielić się opinia .
  7. Panowie a da się gdzieś kupić tą płytke z ledami to przedlifta ?
  8. Panowie temat podobny chociaż tyczy się 740d f01 z 2010. Wydaje mi się,że czuej spaliny w kabinie i zaczęło się zaraz po wymianie filtra kabinowego. Wydech sprawdzony i szczelny, zdjąłem osłone silnika i nie zauważyłem żadnej widocznej nieszczelności i co ciekawe pod maską nic nie czuć a w kabinie już tak. Jakieś pomysły ?
  9. A kluczyk sie naładuje od samego wsadzenia go w stacyjkę bez odpalania auta ?
  10. Odgrzeje kotleta, ale ciekaw jestem czy po wymianie tego elektrozaworu coś pomogło ?
  11. A jest wersja na iPhona ? :( Poproszę kod jak można .
  12. No właśnie tego się boje . Czujniki raczej markowe trzeba ?! A pierścienie jakiejś konkretnej firmy ? Czy nie ma wyboru ?
  13. Już odjechałem od teściowej, ale będę to auto miał u siebie za miesiac bo wyjeżdża na dłużej i muszę to ogarnąć . Dzisiaj dojrzałem ze pierścienie z na półosiach z obu stron są przytarte od czujnika, wiec obstawiam ze to ich wina. Sam dzisiaj zdiagnozowałem to auto podczas jazdy i najpierw przez pare km jest Ok potem przez pare co jakiś czas delikatnie szarpnie a płótnem zaczyna mrugać kontrolka dsc i auto przez chwile nie ma mocy i nie reaguje na gaz. Wszystko mija gdy wyłącze system trzymając pare sekund przycisk dtc. Jeżeli zabiorę sie to to myślisz ze same pierścienie wymienić czyt trzeba cała półoś ?
  14. Ale inne auta spokojnie czyta wiec w kabel nie wierze. Edit: a gdzie w ista mogę sprawdzić prędkość kol ?
  15. U mojej teściowej w E87 jest podobny problem ale pokazuje błąd w ista „komunikacja niemożliwa z układ przeciwpoizgowy dsc” Macie może jakiś pomysł ? Autem szarpie ale nie zawsze. Raz poprzegladalem bezpieczniki i problem zniknął na 20 km i błąd również .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.