Hejka po dłuższym czasie. Nieopacznie wpiąłem kompa do bmw no i popłynąłem całą noc. Wywala mi błędy poniżej Te z klamkami to nieistotne, chińskie nowe wywalają błąd. Niektóre pewnie spowodowane słabym aku, bo auto czasami stoi 7-14 dni nieruchome, albo przestawiane z konta w kont ;) Denerwują mnie te z ciśnieniami spalin. Zamówiłem juz czujnik. Mam nadzieje, że dobry https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KC01-EUR-10-2010-F01-BMW-740dX&diagId=13_1353 (nr 03) Zamówiłem ten nastawnik klap bo kiedyś juz miałem bład (... zwarcie lub przerwa w obwodzie). Co prawda błąd mówi o błędzie czujnika nastawnika klap, jednak chyba chodzi o cały nastawnik, czyż nie ? Ale przez przypadek w opcjach DDE przywołałem wskazanie temperatury czujnika przed filtrem cząstek stałych i wskazuje -0,04, co raczej uważam za bład. Ale co dziwne, jak wejdę w ISTA i zrobię test 2ch czujników to jest wszystko ok !?!? . A wisienką na torcie jest to, że jak odepnę wtyczkę czujnika temperatury który wchodzi bezpośrednio do dpf (https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KC01-EUR-10-2010-F01-BMW-740dX&diagId=13_1353 nr 11) to ista pokazuje błąd czujnika temperatury KATALIZATORA ! WTF ? Który w końcu czujnik zmienić i czy w ogóle ? Może przez tą temperaturę wywalają błedy ciśnień ? A może to nie ma nic wspólnego hmm A dodam, że auto jeździ ok ! Żadnych dziwnych oznak awarii. Okres od ostatniego wypalania DPF ok 500 km, Masa sadzy ok 25-30g.