Skocz do zawartości

aresag

Zarejestrowani
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aresag

  • Urodziny 28.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xD 2001
  • Lokalizacja
    Pszów
  • Zawód
    inżynier

Osiągnięcia aresag

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. aresag

    E46 330xd i aku AGM ??

    Powiedzcie mi jeszcze czy do mojego autka zmieści się aku o wymiarach 393X175X190 ? Ktoś taki stosuje ?
  2. aresag

    E46 330xd i aku AGM ??

    Dzięki za info... Czemu AGM ? Może poprostu z chęci wypróbowania i zebrania doświadczenia na przyszłość jak się będzie sprawdzał... szczególnie podczas eksploatacji z dużymi przestojami. Bywa że autko stoi miesiąc i więcej bezczynnie i zwykły ma z tym problemy... A denerwuje mnie że kiedy już ma być użytkowane to trzeba się prostować ;) Jeżdże na Boschu S5 a planuję Vartę G14 ew H15 lub EXIDE 92Ah
  3. aresag

    E46 330xd i aku AGM ??

    Witam, Przymierzam się do zmiany aku i mam pytanie czy jeżeli włożyłbym AGM czy w mojej buni (e46 330xd '2001) trzeba coś kombinować w oprogramowaniu? robić jakąś adaptacje itp ? Z góry dzięki za info...
  4. Znalazłem na allegro firmę z Mikołowa, która ma w ofercie nowe tubosprężarki do M57 (184KM) za 1340zł. Cena co najmniej dziwna. Zadzwoniłem do gostka i mówi że to jakies Rumuńskie zamienniki bez etykiet Garreta ściągane z pominięciem ceł itp.... Czy miał może ktoś do czynienia z takim cudem? Nie ukrywam że moja regenerowana suszara wyje jak kojot, kończy się jej gwarancja i pytanie co będzie lepszym rozwiązaniem, nawet przy założeniu że wymienią na gw. Zakładać znowu taką regenerowaną czy może ten nowy "zamiennik" a regenerowaną sprzedać... ?? Użytkownik ten to "rurbiny-sklep" (allegro) nr aukcji 5117055861. Bardzo proszę o jakieś opinie i Wasze zdanie...
  5. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Koledzy, autko śmiga ale sporadycznie wpada na wolnych obrotach w spore wibracje, jakby chciało przerywać... co to może być? Podejrzewam części które wcześniej podmieniałem... czujnik obrotów wałka, czujnik ciśnienia na szynie (ew sama wtyczka) - tu zakładałem używki. Dobrze kombinuję ? Strasznie to denerwujące bo jak wpada w te drgania i chciałbym ruszać to szarpie (nie rusza płynnie). Jak dobrze pamiętam po jeździe testowej miał w pamięci błąd rough idle speed controller (czy jakoś tak), skasowałem i go nie było ale być może jest to z tym związane.
  6. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Kupiłem używkę. Pisałem emaila do użytkownika którego wątek został przytoczony na początku bo miał praktycznie identyczne problemy i objawy. W końcu dostałem odpowiedź że problem usunął wymieniając pompę. Na odczytach jakoś specjalnie nic nie rzutowało żeby była padnięta bo niby ciśnienie dawała ok. Jak ją wybudowałem to już widziałem różnicę w oporze obrotu moją a używką, którą kupiłem. Moją dało się pokręcić praktycznie 2 palcami a tamta używka stawiała spory opór. Tak czy owak od 2 dni mimo starań błędu nie ma, więc myślę że się udało. Dałem 250zł za używkę z której wcześniej kupowałem sam zawór reg. ale że miałem później kupiony nowy to oczywiście założona nówka.
  7. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Problem w końcu usunięty... Winowajcą okazała się pompa CR.
  8. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Panowie, nie że wie lepiej... robiłem dawno test przelewowy tylko jakoś umknęło i nie wpisałem (już po pierwszej sugestii). Menzury napełniały się równiusieńko, wtryski były nawet na teście w lokalnym serwisie boschowskim i poza tym że 3 były na granicy możliwości jeżeli chodzi o wolne obroty to pozostałe testy przeszły bez problemów. Jedynie kwestia tego czy nie zaczyna któryś lać jak jest naprawdę rozgrzany, bo test przelewowy był robiony nazwijmy na ciepłym ale nie świeżo po trasie... Powiedzcie czy jest jeszcze jakiś wyznacznik ile tego paliwa w jakim czasie się powinno "przelewać" ?? Bo napełniały się dosyć szybko... Jutro jeszcze wymienię sam o-ring na zaworku na nowy i zrobię jeszcze raz test przelewowy na gorącym, a jak to dalej nie pomoże to już sam nie wiem... nowy zawór chyba...
  9. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Witajcie... niestety kolejne rozczarowanie. Ogranicznik ciśnienia może i był uszkodzony ale na pewno nie był winowajcą... po wymianie na nowy dalej ten sam błąd. :mad2: Już wymiękam. Może miałem pecha i trafiłem w uszkodzony regulator ciśnienia na pompie... Póki co się nie przekonam bo nie ma już kasy, zgadywanie jest bardzo kosztowne :/ ale jakbyście mieli jeszcze jakieś pomysły....
  10. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Cena masakryczna ale używek też jak na lekarstwo... ale wydaje się że jest winowajcą bo po cały m czyszczeniu na 3 próby (gaz w podłodze) błąd wywala raz a nie jak wcześniej za każdym razem. Mam nadzieje że wymienię i rozdział będzie zamknięty ... Może na jutro mi to sprowadzą z centrali ...
  11. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Koledzy sprawdzaliśmy dziś przewody i są drożne później wyjęliśmy ogranicznik ciśnienia (oem 13537787538) i niestety nie działa, przepuszcza w obie strony. Bo krótkim zabiegu czyszczenia i dmuchania sprężonym powietrzem zaczął działać ale po przejażdżce po chwili znowu błąd, wyjęliśmy go jeszcze raz i znowu puszcza w obie strony. Po ponownym czyszczeniu znowu zaczął działać, ale generalnie jest do wymiany. Tylko takie pytanie czy uszkodzenie tego zawora faktycznie może skutkować takim błędem ? Czy wymienię (~500zł) i dalej będzie [BAD] ... Może ktoś potwierdzić że ten zaworek Pierburga robił komuś taki błąd ? Bo nie ukrywam że budżet już zdrowo pod krechą :/
  12. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Już mam nowy filmik ...na innym programie nie obcinany, od razu mówię że akcja rozpoczyna się ok 1min a kończy trochę po 2 min. Zaczynałem od delikatnego dodawania gazu na 3 biegu i doszedłem do odcięcia aż sam przełączył na 4 bieg i ciśnienie na szynie było mniej więcej takie jakie chciał. Zaraz potem dałem mu podłogę i po 2-3 sek już był błąd. Ciśnie nie szynie wskoczyło na 1340 bar podczas gdy komputer chciał 665 praktycznie od razu wskoczył błąd i tryb awaryjny. Więc już powoli zawęża się krąg podejrzanych. Albo regulator na pompie również który kupiłem też jest uwalony (chociaż na moich oczach był wykręcany z pompy z anglika) albo są niedrożne przelewy albo jest coś nie tak z tym ogranicznikiem ciśnienia (oem 13537787538) Co obstawiacie ? I w tym miejscu chciałbym podziękować Rogerowi (Krzysiu Nysa), który telefonicznie mnie nawigował. To są też jego typy... tylko nie wiem od czego zacząć ... czy tym razem od razu kupić nowy regulator hmmm tanie to to nie jest... Filmik nagrany w Ashampoo Snap, polecam zajmuje bardzo mało a jakość chyba wystarczająca. (1-2min z grosikami)...później już różne głupoty sie ponaciskało bo trudno to podczas jazdy jednej osobie ogarnąć. Błąd od razu skasowałem ale znowu to samo dde na liczniku i ursus pod maską. Spieszyłem się bo bateria padała a nie chciałem stracić nagrania. https://www.youtube.com/watch?v=8kcQuOQMSQs&feature=youtu.be
  13. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Jutro postaram się nagrać innym progsem. Na tym filmiku od ok 7 min ruszałem z miejsca ... skrzynia w S, kick i decha i po kilkudziesięciu metrach wywala błąd.
  14. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Panowie wiem że jakość nie powala na kolana, ale może ktoś dopatrzy się tu czegoś niepokojącego ... Znacie może jakiś dobry program do nagrywania tego co się dzieje na pulpicie ?
  15. aresag

    330xd Pomóżcie...

    Panowie próbowałem dziś nagrać live data z inpy. Może wyszło trochę nieudolnie bo robiłem pierwszy raz coś takiego i chyba miałem kiepski program do nagrywania pulpitu. Początek nudny zanim wyjechałem z garażu i dojechałem do jakieś drogi gdzie można się było rozpędzić... https://www.youtube.com/watch?v=-jJC1wDEGVc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.