Witam! mam malutki problem z samochodem x3 2.0d 150km(m47n2) temat dosyć skomplikowany wiec postaram się jakoś wytłumaczyć:P wiec wracałem do domku z dosyć sporej trasy i nagle kuku :D silnik nie miał reakcji na gaz tak jakby coś się zapchało hmm myślę DPF : D dowlekłekm się jakoś do domu 50kmh więcej ciężko odrazu na garaż !!! układ wydechowy zdemontowany patrze w turbo i tak trochę nie dowierzam krzywy wirnik turbiny ;( turbo do regeneracji oczywiście robiła to zaprzyjaźniona firma rzetelna :D następnym krokiem oczywiście było nowe uszczelki podkładki miedziane opaski do montażu turbo plus wymiana oleju :) ucieszony odpalam silniczek iiii du..a jedna wielka turbo słychać lecz węża dolotowego aż zasysa a wręcz powinno być odwrotnie,podłączyłem kompa patrze błędów brak!!! dopiero za drugim razem wyskoczył czujnik regulacji w kolektorze dolotowym (czujnik oczywiście wyczyściłem )odpaliłem bez podpiętej wtyczki i turbinka już dawała ciśnienie ale samochód nie jechał wręcz samochód bez turbiny :D otwieram korek wlewu oleju a tam spaliny ciśnie wręcz jak z wydechu :D pierwsze co patrze odme itp ale z minuty na minute silnik z korka kopcil bardziej :(wted sie wkurzylem i rozbieram (oczywiście wcześniej pomiar sprężania itp wyszło 22/20/16/14 ) po ściągnięciu czapki okazały sie 4 porysowane cylindry z dziwnymi przebarwieniami (opinia fachowca który robi silniki -pęknięte cylindry lub bardzo katowane :D) dla wyjaśnienia szczegółowego na przebarwieniach pojawiały się wżery niczym rdza ale mniejsza z tym kupiłem goły słupek bez osprzętu i bez czujników granice 4tysi włożyłem wszystko ładnie pięknie i samochód na chwile obecna zapala na sekundę 2 i gaśnie i tak cały czas a jak się go pomorduje dłużej to odpala ale nie ma reakcji na gaz chodzi równo po jakimś czasie zobaczyłem w układzie wydechowym olej w odmie tak samo nie wiem co robić bo samochód zaczyna mnie przerastać nawet nie mam dobrego punktu zaczepienia :D Proszę o pomoc z gory dziekuje :) Dodam paliwo ok pompa ładnie przepycha paliwo po zapalaniu jak się uda ciśnienie na listwie 338 bar tyle ile zadana po dodaniu gazu osiaga do 650bar świece żarowe wymienione plus sterownik przy okazji