Skocz do zawartości

kuba992

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba992

  • Urodziny 24.01.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525tds touring 1992
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zawód
    Monter szyb samochodowych

Osiągnięcia kuba992

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. radziłbym sprawdzić wiązkę która dochodzi do klapy to że otwiera się klapa a szyba nie to może po prostu kable w wiązce sa połamane a sprawdzić nie zaszkodzi :D
  2. jak pisałem wyżej miałem tak w swoim jak masz nową pompkę to teraz czepiłbym się filtra paliwa zmieniłbym na nowy następnie sprawdziłbym czy z pompy wtryskowej nie leje się u mnie był uszkodzony wężyk który idzie od pompy wtryskowej do 1 wtrysku możesz też to sprawdzić w inny sposób np. zdejm wężyk ten który idzie z filtra paliwa do pompy wtryskowej i włóż go do bańki z ropą i zobacz jak w tedy samochód się zachowuje jeśli nie będzie pęcherzyków powietrza to problem leży między bakiem a filtrem paliwa tak przynajmniej mi się wydaje a sprawdzić nie zaszkodzi a skoro masz pęcherze powietrza w tym przewodzie to obstawiam pompkę w baku ewentualnie brudny filtr paliwa
  3. myśle że zaworek zwrotny nic nie da bardziej zajrzałbym do pompy paliwa w baku nie wiem czy jest w 2.4td ale u mnie w 2.5 tds była po prostu zapchana przez syf i przy okazji wymieniłem filtr paliwa
  4. Hmm ostatnio miałem przypadek w bmw e38 po wymianie klijent stwierdził że bardziej szumi w środku szyba była wklejana używana i uszczelka która jest dookoła szyby została stara okazało się że to była wina tej starej uszczelki dookoła szyby i podszybia ponieważ guma przy podszybiu była sparciała itp po wymianie tego przestało szumieć nie wiem jak jest w e39 ale radze ruszyć w tym kierunku oczywiście uszczelki uważa się za ozdobne i żeby chroniły przed zaciekaniem wody w te miejsca
  5. Witam wszystkich użytkowników TDS-ów :D jestem nowy na forum i właśnie zaczyna się moja przygoda z BMW. Więc do rzeczy jestem szczęśliwym posiadaczem TDS-a i ostatnio w trakcie jazdy zgasł strasznie mnie to zdziwiło więc zaczynam zapalać a tu nic kręci strasznie długo w końcu odpalił i szybko wróciłem do domu okazało się że w wężyku między filtrem paliwa a pompą wtryskową znajduje się dużo powietrza więc zaniepokoiło mnie to mój ojciec jest mechanikiem samochodowym więc poprosiłem go żeby zerknął na to swoim fachowym okiem i powiedział że najprawdopodobniej puściła pompa wtryskowa więc załamałem się bo wiem jaki to koszt. Przejrzałem bardzo dużo tematów na tym forum i jednak okazało się że w baku znajduje się pompa paliwa w między czasie 4 mechaników sprawdzało o co w tym chodzi że nie chce jechać ciężko pali i wraca paliwo po zgaszeniu każdy zapierał się że w tym samochodzie nie ma pompy paliwa , jednak postanowiłem to sprawdzić wyciągnąłem ją z baku okazało się że sitko jest strasznie brudne nie ma nawet prześwitu przez nie więc kupiłem w sklepie RK NIEDZIAŁEK drugie sitko i podpiąłem pompę paliwa na krótko brzdęknęła więc zamieniałem cały czas plus z minusem w końcu ruszyła wsadziłem ją w bańkę z benzyną przepompowała trochę tej benzyny i okazało się że wypłynęło dużo syfu co mnie zszokowało że w ogóle nie spaliła się ta pompa poskładałem wszystko do kupy samochód zapalił za jakimś 4 razem i pochodził na wolnych obrotach przegonił całe powietrze z układu paliwowego i teraz jest jak ręką odjął ładnie pali jak zimny czy ciepły nie słabnie podczas jazdy nie zapowietrza się i paliwo przestało wracać. Mam nadzieje że komuś się przyda ta informacja gdyby miał problem z TDS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.