Skocz do zawartości

mateo2558

Zarejestrowani
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34, 524td (M21D24, 2,4 l/115 KM) 1991 r
  • Lokalizacja
    NKE

Osiągnięcia mateo2558

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. w tej co mam w planach jest lpg na sekwencji ale nie wiem jakiej firmy, wg wlasciciela spalanie w trasie ok 12 w miescie jakie mial to ok 18 czyli sr ok 15, takie spalanie jest dla mnie optymalne, bo 2.5 by spalal podobnie ok 13-15gazu., jak mozesz zobacz do innego mojego tematu tam pytam o przebieg, czy 370tys dla tego silnika to duzo, bo to mnie troche martwi;/
  2. witam, planuje kupic e34 525i 193km ale patrze po spalaniach ze 3.5 211 nie pali duzo wiecej ok litr dwa, wiec rozmyslam nad 3.5. Jest ono mniej wysilone niz 2.5 wiec chyba warto? jakie sa wasze doswiadczenia z tymi silnikami? czy warto popatrzec na 3.5 czy zostac przy 2.5?
  3. a jak z tymi Vanosami, jedni kaza unikach jak ognia inny wrecz przeciwnie, wiadomo ze jak bd zajechany to i problem, ale jak sprawdzic i wgl czy jest ok, czy one naprawde sa az tak bardziej awaryjne w porownaniu do zwyklych?
  4. Witam, bede rozgladal sie za nowym bmw, mysle nad e34(moze jakies e30) z silnikiem 2.0 ten 150km, lub 2.5 ten 193km(2.5 raczej z podtlenkiem) i tu moje pytania za jaka cene wg was warto szukac takich bmw, i chcial bym sie dowiedziec czy spalanie np 2.0 jest duzo nizsze od 2.5, fajnie by bylo zeby wypowiedzial sie ktos kto takowe autka posiada. No i ogolnie jakie sa u was wyniki w spalaniu w takich autkach? Dzieki.
  5. to u mnie w okolicy jeden ze zlomow wlasnie ma tak na "pana zula", hm to jak bedzie z tym silnikiem z e30 do skrzyni w e34? podejdzie mi to ? czy slabo>?
  6. to dobry pomysl jak chce sie samochod zostawic na dawce ;)
  7. aha okok, ale wrazie jak bym np wstawial pompe inna to nie powinno byc problemow ze z innego samochodu czy cos i komputer tego nie ogarnia? za stary samochod w sumie na takie rzeczy ;) no bo chyba lapy silnika itp powinny pasowac, gorzej martwie sie o polaczenie ze skrzynia.
  8. walsnie o to chodzi ze buda cala ogolnie bez rdzy(wiadomo kilka ognisk na dole drzwi jest ale male) 4xel szyby podgrzewane lusterka, szyber, skrzynia bez wyciekow most tez ok,itp, wlasnie taki dylemat, bardziej jestem sklonny do jej zostawienia i kiedys powoli naprawic, bo silnikow M21 jest duzo bo z e30 sa, moze by sie udalo ogarnac jakas rozbita e30/e34 dawce aby przod byl ok z M21 silnikiem hm zadam i nastepne pytanie, silniki z e30 pasuja do e34? chodzi mi o 2.4td M21, i czy normalnie mi podejdzie pod skrzynie e34 silnik z e30, i czy lepiej kupowac silnik juz z pompa paliwa czy przekladac swoja? czy to nie ma roznicy? ze inna pompa i komputer ją ogarnie czy raczej zostawac przy swojej?
  9. no zeby remontowac ten silnik to mysle ze wiecej niz 1500bym wydal, glowice dobra do M21 znalezc ciezko, dotego i tak i tak musze chociaz tloki wymieniac. ok podzwonie bo wlasnie tez roznie slyszalem z tym, ze albo chca caly albo wcale, itp, Dzieki
  10. Witam, mam problem tzn mam do wymiany silnik 2.4TD M21 bo poszedl zawor i rozwalil tlok i glowice, i tu pytanie czy oplaca sie remontowac za ok 1500zl za silnik + przekladka czy lepiej rozsprzedac? Bo obawiam sie ze jak kupie drugi silnik to moze byc tak samo dojechany jak i moj ;/ Pozatym mam jeszcze pytanie czy jak np rozsprzedam to pozniej na zlomie przyjma mi sama bude/rame zeby wyrejestrowac? Dzieki
  11. juz do zamkniecia, udalo sie naprawic
  12. mysle ze te 0.15mm czy tam 0,10mm nie zrobi mi takiej roznicy zebym mogl odczuc, dam poprostu ta grubsza i tyle ;) bo te otwory tylko po to zeby wiedziec o szlifach, nic do montarzu nie maja? bo wlasnie jak zwykle w internecie mozna przeczytac wszystko i wyczytalem ze jakies dwie wersje uszczelek itp itp, ;D
  13. hmm to chyba najlepiej bedzie po zdjeciu glowicy zobaczyc jaka jest uszczelka, a jak zaloze za gruba tzn z dwoma a powinienem z 1 to chyba nic sie nie stanie zabardzo, bo tylko troszke komora spalania mi sie zmieni? bo tez czytalem ze niby mozna zakladac nominalna ale wtedy wlasnie komora spalania sie zmniejszy, ale ze to nie bedzie mimo wszystko przeszkadzalo i wgl.
  14. witam, znowu ja i znowu temat glowicy w moim samochodzie, wkoncu postanowilem go naprawic;D a wiec, w jakim miejscu sprawdzac uszczelke tzn jak by jej oznaczenie bo widze ze sa jakies dwa rodzaje, i nie wiem gdzie na uszczelce zobaczyc i kupic odpowiednia? wiem ze jako ze bedzie szlif glowicy musze kupic ta grubsza nie nominalna, tylko widze ze sa jakies z dwoma otworami i jednym. Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.