Skocz do zawartości

Krzyki

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Berlin

Osiągnięcia Krzyki

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Krzyki

    grzeje sie

    Dobre pytanie
  2. Zgadzam sie z kolega Pyra. Tez mialem delikatny wyciek na przekaldni czego nawet nie wiedzialem.Z czasem zaczely dochodzic dziwne dzwieki podczas skrecania,gdy sprawdzilem plyn to nie bylo go tam wiele,jak dolalem znowu sie uspokoilo na jakis czas.Tak ze jesli masz tak glosne objawy jak nam napisales to na 95 % bedzie pompa wspomagania do wymiany.Upewnij sie jeszcze. PS przekladnie zregenerowalem, pompe wymienilem i wszystko jest ok. Ani wyciekow ani halasow. Pozdro
  3. Objawy wskazuja na panel sterujacy klimatronikiem. Mi tez to cholerstwo najprawdopodobniej siadlo.Koszt nowego w niemczech to 350 eur. Ale upewnij sie najpierw.Dignostyka komputerowa w serwisie Ci to wykryje. Pozdro i powodzenia
  4. Nie jestem pewien bo wymienili mi to zaraz na miejscu w serwisie BMW.Ale slyszalem jak gadali iz ta nowa jest drobniejsza i wiecej ma tych igli. Wiec wychodze z zalozenia ze zalozyli mi ta nowa.A jak teraz do nich jechalem to wymienili mi na gwarancji druga ale ta tez padla po 3 tygodniach i jak teraz pojechalem to stwierdzili iz panel sterujacy (klimatronic) jest walniety i musi byc wymieniony. :mad2: sam juz nie wiem co robic.Ale obrzydl mi ten caly nawiew na maxa.
  5. Tak tylko ze ty nie kupiles org. ringow bo z tego co pisales to wymieniales je w e-36 a nie e-39 . Kupujac originalne reflektory z e-39 ktore wyszly(po lifcie) to wg mnie nie powinny sprawiac klopotow,tym bardziej ze wszystko jest takie same. Wiem ze duzo chlopakow takze tu na forum wymienialo w e-39 swoje stare reflektory na ringi.Musial by kolega zasiegnac opini innych- tych ktorzy to juz przerabiali.Moj znajomy tez wymienial i nie slyszalem by narzekal (chyba ze mi nic nie mowi :lol: )Pza tym nie slyszalem jeszcze od nikogo by mu sie org. ringi przepalily.pozdro
  6. Mam pytanko.Czy walnieta uszczelka pod glowica musi zaraz oznaczac ze motor jest przegrzany i z oleju jest mleko ?
  7. ja u siebie tez wymienilem jeza na nowego i po miesiacu znuw to samo.Wada materialu czy panela sterujacego. Te jeze to sa czeste objawy w bmw. :mad2: PS jeza kupilem w serwisie BMW org.
  8. trakcja mi funkcjonuje normalnie.Jak wylacze to swieci jak wlacze to nie swiecii podczas jazdy tez nic mi sie z nia nie dzieje chyba ze za ostro wejde w zakret wtedy mryga,ale to nie ma chyba jednak z moim problemem nic wspolnego.To musi byc cos zwiazane z wzrastaniem temperatury.Ale termostat chyba sie wlacza poniewaz waz idacy do termostau jak i od termostatu do chlodnicy sa gorace.Wiec sie otwiera.Wychodzi na to ze termostat jest ok.Wiatrak chodzi mi caly czas nawet jak jest jeszcze zimny,zawsze tak bylo. A gdyby to byla uszzcelka pod glowica to mial bym chyba mleko w oleju a juz przynajmniej wyzszy stan-tak mi sie wydaje albo ? ide jeszcz6e raz sprawdzic ten olej i poziom plynu w chlodnicy.
  9. Krzyki

    jaki wybrać olej ?

    Mysle ze valvoline max 10W 40 jest ok.Choc osobiscie leje Castrol 10 W 40 Magnatec i jestem bardzo zadowolony.A leje ten olej juz od 4 lat co 15 tys.km wiec moge cos na ten temat powidziec.Najechalem juz na tym oleju 65 tys. i nic silnik pracuje cichutenko i bez jakichkolwiek stukow. A co do wczesniejszych sporow to powiem tak ze nie przechodzi sie raczej z mineralnego oleju na polsyntetyka ,albo polsyntetyka na syntetyk. Znajomy nalal z mineralu na polsyntetyk w e39 i po 3 wymianach oleju silnik jest w rozbiorce wiec pomyslcie o tym.Nie chcialbym sie tu za bardzo madrowac ale ponoc tak jest jak przechodzisz z minerala na polsyntetyk. :twisted2: pozdro
  10. Krzyki

    Włącznik szyberdachu

    na Twoim msc. dal bym sobie z tym spokoj. Po co robic sobie niepotrzebne koszty.Jak kolega wyzej wspomnial nowy napewno niezle kosztuje a na uzywany nie masz pewnosci,a tym bardziej jesli jest trudne i skomplikowane dojscie.Mysle ze nie warto. Mam nadzieje ze pomoglem .pozdro
  11. Krzyki

    Panel klimytronica

    witam wszystkich. Mam pytanie ,otoz czy wymieniajac panel klimytronika na inny musze pozniej kodowac. Jesli tak to kto cos takiego robi i w jaki sposob to sie odbywa? Czy musze z tym problemem zwrocic sie do serwisu BMW. Panel z wymaiana w serwisie kosztuje 450 eur. pozdro
  12. Napisalem ogolnie.Masz racje lifting byl 9/2000.Wiec zeby bylo jasniej to powiem tak-w reflektorach z tzw.ringami(po lifcie) nie sa wymienialne szybki(na 100%) :nienie: ,przed liftem ponoc tak(na 90%). Slyszalem od wielu ludzi ze sa one wymienialne.Z tego co pamietam to nawet w serwisie BMW tez mi powiedzieli iz mozna je wymienic.Bo sam chcialem swoje wymienic ale niestety ja mam rok 2002.najlepiej zapytaj w serwisie.Zreszta zaraz jade do serwisu to przy okazji moge zapytac. pozdro
  13. Hey.Odpalilem dzis samochod i wszystko bylo ok,poza jednym.Jak samochod chodzil 20 min na wolnych obrotach to wskoczyla mu temperatura i wylaczylem.pozniej sie przejechalem i bylo ok. Pytalem 3 dobrych mechanikow i kazdy z nich powiedzial ze jak juz w beemce temperatura skacze i czasami para z rury leci to jest w 95% uszczelka pod glowica. :jawdrop: .A jak bylem w serwisie BMW w Berlinie to powiedzieli ze przez to ze sie dzwiga temperatura komputer redukuje mi te obroty i dlatego sie dusi.Czyli i tak w koncowym efekcie wszystko prowadzi do jednego. i to na moje nieszczescie USZCZELKI pod glowica. Jak wy myslicie ? pozdro
  14. filtra paliwa jeszcze w nim nie wymienialem,lecz nie wydaje mi sie by moglby to byc filtr, raczej bardziej cos z elektronika.Jak myslisz?
  15. Witam wszystkich.Jestem od prawie 4 lat jestem szczesliwym posiadaczem BMW E-39 2002 rok, 520i ( 170 KM ) i najbogatszej wersji jaka tylko moze byc w tym samochodzie.Lecz ostatnio mi taki nummer wywinela,ze nie wiem od czego zaczac. Zapalilem samochod (wszystko niby tak jak byc powinno) przejechalem 100 metrow i przyszla delikatna gorka gdzie zawsze dodaje wiecej gazu by podjechac (normalne).Lecz w polowie tej gorki czuje iz dodaje coraz wiecej gazu a auto tak jak by sie dusilo.Docisnalem pedal do konca i l jakos wjechalem ale na prostym tylko spuscilem z gazu od razu mi zgasl (tak wogole to jest automat)Zapalilem go ale jak jechalem to nie umial mi wejsc wogole w obroty jak by non stop cos redukowalo je(cos jak na mokrym dodac gazu i skrecic to tez tak redukuje trakcja) ale po wcisnieciu gazu do konca az na kick-down po czasie przepalil i juz chodzil normalnie.lecz zauwazylem ze zdarza mi sie to coraz czesciej ( i niekoniecznie jak jest zimny i niekoniecznie jak jest gorka) wczoraj mialem 3 razy cos takiego.dzisiaj jeszzce nie podchodzilem bo sie az boje. Ah i zauwazylem jeszcze podczas gdy sie tak dusi ze ma delikatne drgania i strasznie kopci z tylu z rury na bialo jak by para.I jak dodam gazu to tez za mna jest siwo z pary.Dopiero jak go przepale i wskoczy jest wszystko ok.Ja juz sam zglupilem :duh: nigdy takich przebojow nie mialem. Moze ktos zna ten problem,prosze o pomoc :modlitwa: z gory dziekuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.