Skocz do zawartości

Saitox

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa /okolice

Osiągnięcia Saitox

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. OK dzięki ale czy czy mogę podłączyć tam impuls 12v np z czujnika który mam podłączony do metromierza ?
  2. Witam, mam zrobiony swap silnika m62b44. Przez pewien czas było wszystko ok zdarzało się sporadycznie że auto nie chciało się wkręcać jak należy ale naprawdę bardzo rzadko. Od pewnego czasu jest tak że po nagrzaniu silnika auto wkręca się do 5500 rmp, jest to w 100% powtarzalne dodam że przed pełnym nagrzaniem wszystko jest ok. Jestem z okolic Warszawy jeśli ktoś ma na to sposób to chętnie zapłacę za rozwiązanie problemu. POMOCY !!!
  3. Ok to ta sprawa z mapami załatwiona ... dzięki wielkie :) . Może jeszcze podpowiesz co do głosu... muszę przejść na angielski język i po powrocie na polski są komendy głosowe aż do wyłączenia auta, muszę to robić za każdym razem po uruchomieniu
  4. Mapy są na obecną chwilę aktualne. Jesteś pewien że to wina map ?
  5. Witam klubowiczów :D . Mam mały problem z navi w e60 . Objawia się to tym iż w małych miejscowościach podczas jazdy na nawigacji jak zjadę z zaplanowanej trasy pojawia się komunikat "prowadzenie niemożliwe" (mam polskie menu) i nie wytycza nowej trasy. Przy jeździe np po Warszawie nie ma tego problemu. Pozatym po uruchomieniu auta i wklepaniu adresu brak głosu z navi , muszę przejść na jezyk angielski i po powrocie na polski głos się pojawia aż do następnego uruchomienia auta. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu
  6. "Jeżyka" dziś wymieniłem na nowego .... teraz to wicher z dmuchawy leci :)... dzięki za pomoc :dance:
  7. Kup sobie z węglem , naprawdę dużo smrodu zatrzymuje... chyba że nie masz klimy i z otwartymi szybami jeździsz to ten w 100% wystarczy
  8. filtry mam nówki, czyli jadę do lasu po jeża:) ... taniej wyjdzie. Tak poważnie to dzięki za rady i zaraz zamawiam. Jeszcze jakby ktoś powiedział gdzie go szukać w E39 2001r klimatronic
  9. czytałem już o tym ale nie mam pewności czy o to chodzi , nikt nie opisywał w tych tematach tego co mnie dotyczy .... szukam dalej....
  10. szukałem i szukam i nadal nic nie znajduję niestety :(, wiele podobnych ale nic konkretnego nie znalazłem
  11. ewentualnie stawiałbym na sprzęgło hydrokinetyczne
  12. na 99,9 % to napewno nie jest wina pompy paliwa, niestety nie mam pojęcia co powoduje usterkę .... powodzenia
  13. Proszę o pomoc co może być przyczyną ...... ustawiam na klimatroniku nawiem na max a wieje na około 1/4 mocy. Podobno przyczyną jest opornik. Jeśli tak to jaki i gdzie go szukać? Przez godzinę przeglądałem forum ale nie znalazłem odpwiedzi :(
  14. Dzięki, Potraktowałem ją czymś w rodzaju śrubokrętu. Nowa pompa już założona i autko cyka jak trzeba :). Odnośnie filtra paliwa to gdzie on jest ? bo jakoś nie mogłem go znaleść.
  15. Witam wszystkich. Mam problem z E-39 2001 r . Mam uszkodzoną pompe paliwa tylko nie mam pojęcia jak ją się wyjmuje. Po zdjęciu kanapy i odkręceniu pokrywy(3 śruby) trzeba jeszcze .... no właśnie , nie wiem co dalej robić , jest tam jakby jedna wielka blaszana nakętka.... POMOCY !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.