Skocz do zawartości

elviss09

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e53 4.4, e83 3.0d

Osiągnięcia elviss09

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Byc moze masz za niska temp przelaczania na lpg dlatego szarpie. Skoto to tylko na gazie to podjedz do kumatego gazownika moze wystarczy poprawna regulacja.
  2. Te sterowniki sa dosyc niefortunnie zaprojektowane, dlatego dobrze zrobiona regeneracja poprawi wade i usunie problem na dluzej nizeli nowy sterownik. Poszukaj na forum sa ludzie ktorzy Ci pomoga jesli sie zdecydujesz na regeneracje. pozdrawiam
  3. falowanie ladowania moze swiadczyc o braku dobrego polaczenia na przewodach chyba ze masz jakis odbiornik ktory nie ma stalego poboru pradu. Kiedys sie z tym spotkalem, auto na wolnych obrotach przy wlaczonych odbiornikach falowalo ladowaniem natomiast na wyzszych obrotach problem prawie znikal. Pierwsza diagnoza byla na konczacy sie alternator natomiast po blizszych ogledzinach wadliwe bylo polaczenie na przewodze od wzbudzenia.
  4. miałem tak kiedyś przy chińskich zarnikach. Doszedlem do tego dopiero jak przelozylem z drugiego auta. Przetwornica znajduje się pod lampa. 2 sruby z góry i jedna na dole za reflektorem i powinien wyjść. Jeśli się nie myle to był tez drugi typ który był montowany bezpośrednio na zarniku.
  5. Witam, posiadam x5 4.4 sprowadzona ze stanow. Problem polega na tym ze po zalaczeniu kierunkowskazu czy to lewego czy prawego mruga on ze znaczna czestotliwoscia. Usterka wystepuje za każdym razem bez znaczenia czy auto odpalone czy nie czy swiatla dzienne, pozycyjne czy mijania. Po wlaczeniu swiatel awaryjnych wszystko jest ok. Sprawdzone (i nawet wymienione) zostały wszystkie zarowki, kostki, brak bledow w sterowniku. Podejrzewam przerywacz kierunkowskazow (jeśli wogole jest?) ewentualnie lcm? Podpinalem w obwod rezystor 25w zero poprawy, następnie 50w również brak poprawy. Aha w podświetleniu tablicy jest led natomiast nie generuje zadnych bledow oraz działa prawidłowo. W związku z tym iż auto jest z usa mam prosbe aby ktoś podeslal plik ze swojego modulu (usa bądź najlepiej europa) dla porównania bo może ktoś już tam lapy pchal.. Proszę o sugestie, będę wdzięczny za kazda pomoc. pozdrawiam elviss09
  6. oleju nie bylo trzeba spuszczac. Znajdziesz go po przewodzie elektrycznym. Okragla kostka od niego znajduje sie dokladnie na laczeniu skrzyni z silnikiem bezposrednio od dolu. Sam selektor znajduje sie z boku skrzyni. Tutaj w zaleznosci od roku produkcji byl po lewej (strona kierowcy) przy lince od lewarka badz po prawej stronie skrzyni. Dostep do niego jest dobry najpierw odkrecasz jego oslone pozniej sam selektor. Bez strachu mozesz go zdemontowac osadzony jest na walku w taki sposob ze niemozliwy jest jego pozniejszy niewlasciwy montaz. Jak masz go juz na stole to trzeba rozwiercic nity (pozniej nitujesz badz skrecisz srubami). U mnie wygladal dosyc dobrze ale przeczyscilem wszystko papierem 600 i prysnalem srodkiem do kontaktu. Konstrukcja tego wszystkiego jak budowa cepa wiec jak masz chwile to moze warto zajrzec. pozdrawiam elviss09
  7. Byc moze juz to zrobiles wiec wspomne tylko jak bylo u mnie. Borykalem sie z takim samym problemem jak u Ciebie. Wymienilem lewarek zmiany biegow razem z linka. wystarczy wyjac mieszek i zdemontowac maskownice w ktorej sa nadrukowane przelozenia, a nastepnie odkrecamy sruby z gory oraz linke na dole i wszystko wychodzi. Dodam ze lewarek z przedlifta i polifta roznia sie manualna zmiana biegow czyli w polifcie wyzszy bieg jest do siebie w przedlifcie od siebie. Reszta pasuje i dziala prawidlowo. Natomiast u mnie rozwiazanie problemu okazalo sie co innego, a mianowiecie selektor biegow zamontowny na walku ktory wychodzi z boku w skrzyni i rowniez odczytuje polozenie lewarka. Po jego demontazu trzeba rozwiercic nity i w srodku sa zwykle sciezki po ktorych suwa sie blaszka. Przeczyscilem to, a blaszke dogialem i juz pol roku smiga i zadnych problemow. pozdrawiam
  8. poradziles sobie juz z tym problemem? u mnie rowniez wyskakuje ten komunikat a klapa u burta sa zamkniete i oswietlenie bagaznika rowniez dziala jak nalezy. Moze ktos wie gdzie znajduje sie ten czujnik od otwrcia klapy? zamek w burcie czy moze w klapie?
  9. Mysle ze obiektem ktory produkuje u Ciebie opilki bedzie pompa progowa. Musiales miec slaby filtr ze sie przedostalo do ukladu. Ostatnio rowniez mialem problem z wtryskiwaczami, wszystkie padly jednoczesnie...
  10. elviss09

    bmw e46 320d

    Heh.. Czy wy nie macie dystansu do swoich upodoban typu milosc do bmw? Porownywanie danych katalogowych to tylko pozory. Zgadza sie ze stare tdi robily zludne wrazenia 'szybkich' natomiast te na cr juz tak nie maja. A i zeby byla jasnosc nie jestem fane vw, wrecz przeciwnie. Porownalem bo mialem do czynienia z m47n i 2.0tdi. Niestety ale e46 to juz leciwe auto dlatego jesli ktos kupil sprowadzone piekne ladne i zrobil chociaz 50tys bez awarii to poprostu mial szczescie. Wiekszosc aut jest zajechanych a jak jest dobre to nikt go nie sprzeda. Druga sprawa czy taki kupujacy jest w stanie dac za stara 15 letnie bmw z przebiegiem 400k 5k euro? Moge sie zalozyc ze 90% forumowiczow ma 'na liczniku' 180-250 w swoim dieselu w e46. Bmw jest bardzo dobrze wykonane w srodku wiec zatajenie przebiegu i stanu silnika jest bardzo proste bo przeciez wnetrze jak nowe. Moje zdanie jeat takie ze era niezawodnego i dlugowiecznego diesela sie skonczyla. Latwiej trafic uzywana benzyne w stanie dobrym i z pewnoscia bedzie tansza w utrzymaniu. Natomiast wszystko jest kwestia upodoban wiec jesli autor woli jezdzic dieselem to niech takiego szuka tylko musi miec wieksza czujnosc i zalozyc sobie wiekszy budzet na ewentualne naprawy. Dla przykladu dodam ze niedawno jezdzilem po zachodzie szukajac auta dla klienta, mialo byc bezwypadek diesel okolo 4 letnie. Przez 5dni trafilem tylko na jedno ponizej 200tys przebiegu.
  11. elviss09

    bmw e46 320d

    Mam takie auto nawet aktualnie zepsute. Ogolem czesci zamienne stosunkowo drogie za to orginalne nieraz w dobrej cenie i jesli zechcesz masa aut na czasci. Jesli chodzi o moc jak dla mnie bez zadnego porywu, 2.0tdi 140KM na CR w pastuchu objezdza m47n i pali mniej wiec rewelacji nie ma. Kiedys mialem e46 z 2.8 i tam bylem milo zaskoczony auto jechalo bardzo sprawnie i spalanie w stosunku do moc bylo rewelacyjne. Tylko jak sie nie myle to w poliftach nie ma 2.8 wiec pozostaje 3.0 ale mysle ze rownie dobre. Ogolem zastanow sie dobrze nad tym czy chcesz sie pakowac w 'nowoczesnego' diesela wiekszosc jest juz baardzo zajezdzona. Jak dla mnie diesel wchodzi w gre jedynie przy nowym aucie gdzie masz wieksza pewnosc ze sie nie zepsuje na pierwszym zakrecie i trzeba bedzie w 15 letnie auto ladowac polowe jego wartosci..
  12. Przewody wszystkie drozne nie zalamane od baku przez uklad CR i powrot do baku. W pon sprobuje podmienic wtrysk ktory najgorzej wypadl w probie przelewowej. Mam jeszcze na polce pompe wysokiego cisnienia wiec jak podmiana wtryskow nic nie da to chyba podmienie pompe tylko z tym sporo zachodu jak patrzylem.
  13. Instalacja sprawdzona na samym początku żadnych przetarć piny podoginane wszystko wygląda ok. Może jeszcze jakieś sugestie? Czy w m47n jest jakaś specjalistyczna procedura odpowietrzenia układu CR?
  14. Przy włączonym zapłonie nie ma ale wydaje się logiczne przecież nie pracuje a jest napędzana rozrzadem. Chyba ze się mylę. Natomiast przy rozruchu (a raczej próbie) podczas kręcenia, ciśnienie dochodzi do 500. Może padło ECU silnika?
  15. Jakieś jest, paliwo leci w dosyć sporych ilościach. Ciężko powiedzieć jakie bo nie mam czym zmierzyć. Jeśli ufać wskazaniom z kompa to prawie 500. ECU otwiera Wtryski bo za każdym razem 2 cyl łapie. Mam druga pompę CR na podmiane ale z tym sporo zachodu wiec wolałbym jakoś najpierw wyeliminować wtryski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.