Skocz do zawartości

mareczekziomek

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1.6 M43 96R
    E46 1.8d M47N 04R
    e36 1.6 m43tu 00r

Osiągnięcia mareczekziomek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mapa do wolnossącego silnika pomoże tyle co umarłemu kadzidło. Przyrost jaki osiągniesz to max przy dobrych wiatrach 10 koni i kilka Nm momentu. Czyli w tolerancji błędu pomiarowego. Lepiej byłoby zrobić porting głowicy, posprawdzać wszystkie przejścia na kolektorach, czy nie ma gdzieś progu, wygładzić dolot i kanały wydechowe w głowicy, ewentualnie je powiększyć. Uspawać kolektor 4-2-1, ewentualnie przelotowy wydech. Takie zabiegi powinny dać więcej niż wgranie wirusa. Jednak wszystko wiąże się z kosztami. Można też pomyśleć o wałku sportowym, Świątek robi takie na zamówienie.
  2. Filtry stożkowe zatrzymują małą ilość zanieczyszczeń. Najlepszą opcją jest kupić sobie sportowy wkład powietrza. Nie psuje się dolotu. Druga sprawa to długość dolotu, zmieniając ją możesz pomóc albo zaszkodzić, nie na darmo w bmw są dość długie kanały dolotowe w kolektorze.
  3. a to nie jest przypadkiem wina korka???? W E36 były dwa rodzaje korków 1,4 i 2.0 bar-a. Może w tym jest przyczyna?
  4. potencjometr pedału gazu jest albo przy pedale, albo jeśli przepustnica jest połączona linką z pedałem (tak jak pokazałeś na rysunku) jest na przepustnicy.
  5. Boczki podejdą, w tych pod poduszki jest jedynie tak zwane "okienko" po to by poduszka mogła wystrzelić.
  6. A kontrolka ładowania Ci się zapalała???? Mi się właśnie nie świeci
  7. Witam wszystkich, mam dziwny problem z E46 z 2004r 2.0d. jadąc dziś z pracy zauważyłem że oba ksenony mrugają, jeden nawet zgasł i zapalił się od nowa, w dodatku samochód podczas zgaśnięcia reflektora zmuliło, tak jakby nie dostał prądu na wtryski. Od razu zapaliły się kontrolki od kontroli trakcji ABS i DSC. W domu odpaliłem samochód i postawiłem na wolnych obrotach, zauważyłem że oświetlenie w kabinie lekko pulsuje, po dodaniu gazu tak jakby delikatnie rozbłyskiwało. W inpie napięcie ładowania wacha się między 13,40 a 14,20 V przy włączonych światłach. Natomiast na zgaszonych jest zawsze ponad 14V, dochodzi do 14,5 V. Miał ktoś z was taką przypadłość dziwną? Klemy na akumulatorze sprawdzone oraz mocowanie przewodów przy alternatorze, tak że raczej wszystko łączy jak trzeba.
  8. mareczekziomek

    katalizator e36 1.8

    To raczej nie oryginał, w swoim compacie też taki miałem i był wspawywany, wziąłem za niego 150 zł.
  9. Wszystko posprawdzałem. Zasilanie dochodzi, Problemem okazał się padnięty ECU. Kupiłem cały zestaw z immo wymieniłem i śmiga. Tak z ciekawości zapytam, może ktoś orientuje się czy do silnika M43 wychodziły ECU bez immo? Coś słyszałem, że takowe były montowane przed 95 rokiem.
  10. tak jak myślałem, brak silnika krokowego, a w miejsce jego zamontowany zaworek gazowy. Szukaj krokowego silnika na necie lub na okolicznych szrotach. Przed założeniem przeczyść go, tak by się nie zacinał.
  11. Niestety błędy wracają. Brak zasilania w gnieździe ECU raczej rzadko się przytrafia. A gdyby padł ECU możliwe by to było że odłączy wszystkie elementy rozruchowe (rozrusznik, pompka paliwa, cewka)?
  12. Pompka którą podesłałeś jest z nowszą wtyczką. miło taką wtyczkę E46, E39 i nowsze. Ty szukaj pompki od E36 lub E34, chyba E30 też ma taką samą. Coś w ten deseń: http://allegro.pl/pompa-spryskiwaczy-szyby-czolowej-bmw-3-e36-5-e34-i6598050341.html
  13. to jest chyba jakiś prowizoryczny krokowiec :) Gazowy. Jeśli możesz to zrób zdjęcie całego przedziału silnikowego.
  14. BMW jest z roku 95 dokładnie z grudnia. Tak wyskakuje po VIN-ie. EWS wyświetla coś takiego:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.