Skocz do zawartości

Angelborn

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i 2005
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Angelborn

  1. Cześć, prośba o szybką poradę: Zamówiłem felgi dla mojej 120i (przedlift), problem w tym, że nie wiedziałem, że są w tym modelu 7j na przód i 7,5j na tył. Styling: 207 (17 cali) ET 47 Kupiłem 4 sztuki 7,5j, z przodu mam sprężyny MTS (minimalnie obniżone), amortyzatory są Sachs. Czy będzie wszystko ok i nie będzie obcierać? Opony dla nich: 4X 225/45R17 (całoroczne). Ps. Teraz mam wsadzone jakieś 19' 225/35 🙃 Dziękuję za odpowiedź.
  2. Tak, tylko kierunki na LEDach pokazuje, oryginalne lampy działają normalnie, były kiedyś też DEPO LED i też działały normalnie, tylko te Sonar mają jakiś problem.
  3. Witam, wymieniłem tylne lampy na LED (Sonar) i za każdym razem gdy odpalam auto to pokazuje błąd kierunku na desce/komputerze, błąd znika gdy użyje tego kierunku i pierwsze użycie działa wtedy jak przepalona żarówka (szybkie miganie). Lampy są uszkodzone czy to już tak ma być po prostu? :?
  4. Pacjent to 120i e87 2005 190tys km, jest tam N46, niestety niewiadomo było jaki miał zalewany olej bo auto sprowadzone i sprzedający nie wiedział. Pokazywało sondę i check engine, raz pokazało tylko przepływke, autko miało też przed sprzedażą wyciek lekki z pod podstawy filtra i to zostało przez sprzedawcę niby zrobione i wyglądało wszystko ok, nie było widać wycieków ale nie było jak zobaczyć spodu silnika. Zatem zacząłem robić po zakupie: wymieniony olej na 5W30, pojeździłem, pojechałem po kilku dniach do mechanika i się zaczęło... Wycieki z pod miski + to co było zrobione z pod filtra na nowo + jeszcze jakiś mały + pompa vacum. Zmienili sondę, check zgasł. Zmienili uszczelki i pompę vacum, została miska z której jeszcze cieknie. Chodził 1h na luzie, chcieli sprawdzić go po uszczelnieniach i po sondzie, nagrzał się i zobaczyli właśnie ,że dymi na niebiesko jak się mu depnie. wywala uszczelki? Odma? Czy wypłukało z silnika wszystko i dymi teraz nagle i spala resztki syfu teraz na nowym oleju? Może najgorsze: uszczelniacze? :cry: Od czego zacząć? Nie wiem za co się przy nim zabrać aby nie wymieniać wszystkiego na raz... Albo czegoś niepotrzebnie.
  5. I jak CI poszło? Bo sam przymierzam się do zakupu foteli z E53 i chce je wsadzić do sedana - E46 polift... mam nadzieje że bedzie bez problemu... :wink: Czy wiesz coś o tylnej kanapie? Czy może jakoś wejść do sedana E46? :roll:
  6. Nic nie ma w VIN takiego: https://www.mdecoder.com/decode/ch50730 Skoro tak to źle kupiłem i sprężyny do wymiany ... cholera a takie mogą być? MTS-Technik (-40) https://allegro.pl/oferta/bmw-e46-sedan-sprezyny-obnizajace-przod-40-mts-7538501335
  7. [320i] 09.2001 SEDAN polift Zakupiłem na allegro amorki na przód firmy DACO + odboje https://allegro.pl/oferta/amortyzatory-zestaw-odboje-bmw-3-e46-przod-german-7487464494 + sprezyny MCS https://allegro.pl/oferta/mcs-sprezyny-przod-x2-bmw-3-e46-98-07-wzmocnione-8627745610 wcześniej widziałem że były tam SACHS no i teraz spaprałem i "zaoszczędziłem" ... przód mi się sporo po tym podniósł a tył już kompletnie usiadł, wygląda jak amfibia jakaś, na wielkość pięści szpara z przodu nad oponami, gdzie wcześniej było normalnie i teraz nie wiem czy to wina tych sprężyn czy amortyzatorów? :mad2: jeden gość na myjni twierdzi że to są do diesla i dlatego tak jest, że pewnie wcześniej miałem m-pakiet... gdy był Sachs :roll:
  8. kontrolka oleju - przestała świecić po wymianie czujnika (oryg. Hella) check engine - lewe powietrze z dolotu przy przepływomierzu (rura gumowa pękła) wydech - zmieniony tłumik na Proex to tak po czasie piszę, może się komuś przyda :wink:
  9. Angelborn

    E46 320i wyciek oleju

    Nie mam niestety jak samemu nic robić, uroki miasta. Myślałem nad wymyciem na jakiejś myjni silnika i wtedy oddanie go do warsztatu... :?:
  10. Angelborn

    E46 320i wyciek oleju

    Witam, cały spód mam zalany olejem (2.2 benzyna polift), podobno był zalewany w DE zawsze 5W30, ja zalewałem cały czas 5W40, czy jest jakaś częsta przypadłość tego silnika co tam puszcza? Nie chce aby mnie z torbami w warsztacie jakimś puścili więc lepiej coś wiedzieć... :(
  11. Dokładnie, też tak myślałem i obawiałem się ,że może będzie mnie to słono kosztowało ale.. nie było źle :) A więc, pod spodem jest taka blaszka trzymająca/łącząca dwie rury i była ona z jednej strony urwana (były też widoczne ślady spawania - mocowania jej) i się obijała przy zwiększaniu obrotów nadając ten "piękny dzwięk", oderwaliśmy to w cholerę i jest już ok (odpukać) :)
  12. chłodnica wymieniona i oringi wszystkie, więc bezpieczniej, grzeje się szybciej do pionu bo gorąco i niby tak to ma być... ALE no to zadowolony dzisiaj jade i po zakupach JEEB! po progu zwalniającym czułem, że zachaczyłem spodem, ten był jakiś wyzszy... pięknie, jade, jako iż otwarte okna, bo gorąco jest to podczas około 2000 obrotów słychać teraz metaliczny dzwięk jakby w puszke ktoś smarkał ... ciekawe co tym razem ... ehhh :/
  13. Check engine zgasł ale na zimnym troche trzęsie mi autko przez jakieś kilkanaście sekund jakby cylinder jakiś jeden szwankował (na kompie przed kasowaniem było coś z 1 cylindrem na niskich obrotach), chyba trzeba sprawdzić cewki i świece... po nagrzaniu trochę wszystko wraca jakby do normy. :? Czujnik oleju chyba do wymiany też niestety, bo zapala się czasem kontrolka, nie długo po starcie na jakieś 10 sek i gaśnie, tutaj to chyba podczas wymiany oleju wsadził bym używke jakąś HELLA, bo słyszałem, że podróbki jakieś często padają albo jest jeszcze gorzej. Dobrze myślę? :roll:
  14. Witam, dziękuje za odpowiedzi, ciekło z jakiegoś przewodu/rury oraz całe koło/łożysko chyba od pompy wody wyło, już wszystko wróciło do normy ale mówili, że chłodnica jest wygięta w "litere C" i lepiej szybko ją wymienić. (?) Autko dosyć szybko się nagrzewa na mieście do wskazówki pionowej (na kompie był jakiś błąd termostatu przed kasowaniem), wcześniejsze moje E46 (N42) tak szybko się nie nagrzewało..
  15. Witam, dopiero co kupiłem auto z DE, wiec nie wiem co może być przyczyną nawet, postał 2 dni przed zakładem, dzisiaj odpalam a tam nagle coś piszczy :/ znajomy mówił że pewnie alternator pada (łożyska)... spsikał trochę benzynką okolice paska i tam gdzieś niżej, przestało, pojechałem pod dom, po przejechaniu około 3km wyświetliło mi kontrolke płynu, dojechałem na szczęscie kolejne 500m pod dom i na postoju widziałem jak kapie z pod auta, płyn szybko ubywa, a auto jakoś szybko się nagrzewa bo wskazówka idzie do pionu nawet jak postał przed jazdą, zanim oddam do mechanika aby mnie nacięli to chciałbym wiedzieć co to może być? chłodnica gdzieś z tyłu? obudowa termostatu albo wężyk jakiś? filtr odmy może i pompa? piszczenie podobne jak tutaj:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.