Skocz do zawartości

dan1976

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46, 320D, 2003
  • Lokalizacja
    Polanica-Zdrój

Osiągnięcia dan1976

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, ja miałem taki przypadek jak akumulator nie trzymał pojemności i wachaly się często wartości napięcia. Po wymianie aku jak ręką odjąć.
  2. Dzień dobry, że względu, że przestała działać mi klapa gaszaca od trandolfa, a nie mam z nim kontaktu mam prośbę, aby podrzucić mi informacje co steruję klapa + czy - w celu zdiagnozowania poprawności działania klapy . Chodzi mi o pin nr: 2 bo 3 to stały + a 4 stały - no chyba, że ma być inaczej to proszę mnie poprawic.
  3. dan1976

    Problem z Ładowaniem aku

    Miałem takie same napięcie z przodu i z tyłu na słupkach, a przed klema pirotechniczna 14,3 więc proponuję zajrzeć do niej bo po latach zasniedziala, przeczyscic gniazdo jak i stożek papierem ścierny prysnac contactem i będzie po problemie.
  4. dan1976

    Problem z Ładowaniem aku

    Proponuję sprawdzić kleme pirotechniczna, zmierz napięcie przed nabojem pirotechnicznym bo często lubi w tym miejscu zasniedziec stożek i właśnie występują straty paru volt.
  5. Witam, miałem identyczne objawy z kontrolką ładowania jak opisana powyżej i stało się to po roku od remontu alternatora ( wymiana szczotek, łożysk i pierścieni gdzie chodzą szczotki, reszta była niby ok). Jeździłem tak ok. miesiąca choć mnie to irytowało, ale stwierdziłem, że jeżdżę koło domu to zawsze dojadę w razie czego, aż przyszedł ten sądny dzień, że się zapaliła na stałe więc alternator do warsztatu i okazało się,że padł stojan. Może tą opisaną sytuacją w jakiś sposób pomogę.
  6. Witam, przerabiałem temat osobiście i wszystkie śruby odkręciłem bez żadnego problemu, a wymieniałem wszystkie tuleje. Auto z 2003 roku.
  7. Witam, miałem taką samą odpowiedz tyle tylko, że byłem osobiście w serwisie i padła odpowiedz o wymianie tylko poduszki pasażera, a jak przyjechałem do serwisu na wymianę poduszki pasażera to się okazało, że kierowcy także wymienią tylko zamówili nie do tej kierownicy (myślę, że to był blef bo pewnie ktoś kompetentny się jarnął i musieli jakoś wyjść z twarzą bo kierownica oryginalna jak wychodzi z VIN ). Przy okazji pobytu we Wrocławiu podjechałem i wymienili także poduszkę kierowcy, więc jestem jak najbardziej zadowolony z serwisu bo po mimo wiekowego auta podeszli do mnie jak bym przyjechał na gwarancji nowym autem. Nadmieniam, że na początku rozmawiałem z innym serwisantem jak drugim razem, więc w i tym przypadku może coś się zmieni.
  8. Ja mam to samo na wolnych obrotach, ale nie dzieje się nic niepokojącego, auto jeździ normalnie, a przyczyną tego może być to, że mam przymknięty zawór egr przez komputer. Są to oczywiście moje sugestie.
  9. Witam, miałem objawy jak opisane wyżej więc alternator na stół, diagnoza krótkie już szczotki więc wymiana bo może się już zawieszają. Chodził nie cały rok i to samo więc znowu na stół i okazało się, że padnięty stojan (brak przejścia) więc bez rozbierania to ciężko określić. Po drugim razie to wymieniłem także komutator i łożyska, stary został tylko regulator napięcia. Czasem lepiej zrobić wszystko za pierwszym razem, ale wiadomo, że wiąże się to z większym wydatkiem, decyzja należy do właściciela.
  10. dan1976

    320d problem z plywakiem

    Zauważyłem, że temat ze wskaźnikiem paliwa pojawia się kiedy jest niska temperatura, ja miałem to samo, ale przy okazji miałem padnięty akumulator, odkąd wymieniłem akumulator na nowy to ten temat zniknął. Może w tym problem.
  11. dan1976

    [e46] wskaznik paliwa

    Aż takich rzeczy to nie miałem, wychylała się wskazówka, ale powoli i nie tak drastycznie. Przy okazji wyciągałem z baku pompkę i pływak aby sprawdzić i jedynie co robiłem to wyczyściłem ścieżkę gdzie przesuwa się blaszka ponieważ miała lekki nalot, a po za tym wszystko było ok.
  12. dan1976

    [e46] wskaznik paliwa

    Witam, u mnie występowały dziwne rzeczy ze wskaźnikiem paliwa jak miałem słaby akumulator (szybko się ładował i szybko rozładowywał),a po wymianie akumulatora wszystko się uspokoiło i nie ma już dziwnych wskazań.
  13. No to decyzję musisz podjąć sam, ja sprzedałem wtryski z euro 4 za taką samą kasę jak kupiłem więc nic nie straciłem i zakupiłem z euro 3 i do dzisiaj święty spokój.
  14. Witam, przerabiałem temat w swoim aucie, po założeniu wtrysków z euro 4 do silnika, a oryginalne były euro 3 wystąpiły następujące objawy: mocne dymienie przy wciśnięciu gazu do końca, wzrost spalania paliwa o około 2 litry, brak możliwości zakodowania wtrysków. Pojechałem do kolegi Roger Nysa z naszego forum i powiedział, że takie wtryski można włożyć, ale wtedy najlepiej nowa mapa i większe turbo i stosują to podczas tuningu silnika. Spróbuj skontaktować się z Rogerem bo to mistrz jeżeli chodzi o BMW to pewnie Cię nakieruje co dalej robić.
  15. Witam, miałem podobny przypadek ( opisywałem w moich postach ) i postanowiłem wymienić świece żarowe po mimo, że komputer nie pokazywał błędów bo tylko to mi pozostało i okazało się szczałem w 10. Po wymianie stare świece NGK sprawdziłem na "stole" napięciem 5 V ( żeby nie sypały się komentarze typu "podając 12 V to uszkodziłeś świece") i dwie żarzyły się ledwo co, a dwie o wiele lepiej więc śmiem stwierdzić, że świece także się zużywają w pewien sposób i czasem nie ma co ślepo wierzyć w to co pokazuje komputer. Pozdrawiam w chłodne dni i mam nadzieję, że pomoże to innym użytkownikom BMW :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.