Skocz do zawartości

Klimas

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    1802
  • Lokalizacja
    Brzeziny

Osiągnięcia Klimas

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. 25* przy 2000-2500 obr./min. w zależności od modelu aparatu zapłonowego. Pozdrawiam Klimas
  2. Po namyśle stwierdzam, że przyczyna leży raczej po stronie pompki sprzęgła. Miałem kiedyś podobny przypadek. Wymiana sprężyny przy pedale pomogła tylko na powrót samego pedała, pompka nadal nie odbijała. Po założeniu zbyt dużych reparaturek (uszczelniaczy), sprężyna wewnątrz pompy nie miała siły odepchnąć tłoczka. Po założeniu właściwych uszczelniaczy problem zniknął. Skoro wymieniasz całą pompkę na nową, to nie powinieneś mieć już później z tym problemu.
  3. Cześć. Sprawdź, czy nie pękał sprężyna nr 5 http://bmwfans.info/parts/catalog/114/Sedan/Europe/1502-M10/LHD/M/1974/december/browse/pedals/pedals_supporting_bracket_clutch_pedal/ Powodzenia Klimas
  4. 76r i po liftingu z sześciocylindrówką?
  5. Można zadzwonić do Eter-motu i się upewnić. Gaźniki regenerował mi, jakieś trzy lata temu, stary mechanik i raczej nic nie wspominał o problemach. Silnik pracował bardzo przyjemnie, był dość żwawy i elastyczny. Niestety tamtego auta już nie mam (525 75r.). Teraz mam 525 74r też na tych właśnie gaźnikach i regeneracja gaźników prze mną.
  6. Kupowałem ten zestaw do mojego silnika M30 na dwóch gaźnikach INAT, stosowanych w E3, E9 i E12 chyba do 76roku.
  7. Zestaw naprawczy na jeden gaźnik: http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=43503&pro=375397
  8. E12 - kupię tapicerkę drzwi przednich. Kolor granatowy.
  9. Kupię dwa fotele Recaro (przód) od E21, E24, E30, E12, E28, w kolorze niebieskim (ciemnym) lub czarnym. Pozdrawiam Klimas
  10. Myślę, że potrzebne informacje znajdziesz tutaj: http://bmwfans.info/ Obawiam się, że wyjący most, to jednak przekładnia (tryby) i regenereacja staje się nieopłacalna w porównaniu z cenami używanych mostów. Powodzenia.
  11. Kupię uszczelki drzwi (L+P) do BMW 1502-2002 http://bmwfans.info/original/114/Lim/1802-M10/ECE/L/M/1973/11/mg-41/ill-41_1160/ Nr2 W przypadku uszczelek używanych ważny jest stan elementu pionowego (na słupku). Pozdrawiam Klimas
  12. Klimas

    525 to dobry wybor?

    Wydaje mi się, że E28 nie miało silnika M20B25 i 170KM, tylko M30B25 i 150KM. Więc jezeli jest w tym samochodzide M20b25, to chyba jakaś kombinacja. Czy dobrze znosi gaz?? Czy wogóle jest jakiś silnik benzynowy, który dobrze znosi gaz?
  13. Myślę, że dużo potzrebnych informacji znajdziesz tu: http://www.bmw-02-club.de/ http://www.bmw2002faq.com/
  14. Jeżeli czas Cię nie goni, a będą problemy z głowicą E21, to proponuję poszperać na Allegro. W tym roku były chyba już dwa silniki od 02. Niestety nie pamiętam nazw sprzedających. Pewnie ktoś na forum przypomniałby sobie... :D
  15. Cześć Oryginalnie to w M10B18 powinna być głowica o symbolu 118. Z tego co mi wiadomo, to niektóre silniki w E21 miały podobny kształt tłoka, ale wydaje mi się, że oprócz podobnego kształtu znaczenie ma jeszcze kompresja. Głowica 118 występowała również w modelu E12 518. Myślę, że nie pozostaje nic innego jak szukanie informacji o dokładnych danych techniczny E21 oraz sprawdzenie "na żywo", czy wszystko jest ok. Na stronie http://www.bmw2002faq.com/content/section/3/32/ były kiedyś zestawienia głowic pasujących do silników w 02. Niestety nie mogę tego już znaleźć. jedyne co znalazłem to to http://www.bmw2002faq.com/content/view/46/32/ Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.