Skocz do zawartości

lirszu

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1993r

Osiągnięcia lirszu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mi za e30 318is w TUW pani zaśpiewała 1700zl(60% wzwyżki) to za 2litry nie wyjdzie taniej.Teraz mam e36 320 i płace 600 rocznie w inter risku na 60% znizek.Dobrze się porozglądaj to i 60% uda Ci się ogarnąc
  2. lirszu

    328i wymiana popychaczy

    Ja wymieniłem same popychacze, wałki były nieruszone.Gdzieś na innym forum przeczytałem, ze w bmw gdzie są popychacze wałki się tak nie zuzywają przez to, ze pracują tak jak to opisał Maverick13
  3. W m42 uszczelka pokrywy nie sklada się tylko z 1 uszczelki tylko są jeszcze 4 okragłe na świece.Ja miałem też olej na siwecach tyle, ze poprzedni własciciel wogole ich nie załozył.Tu masz link http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-bmw-3-e30-e36-is-m42-m44-318is-i2728252692.html albo dokup te okragłe http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=11_1271&hg=11&fg=15 na schemacie nr 4i 5
  4. lirszu

    328i wymiana popychaczy

    Ja w e30 is'ie tez miałem problem z cykaniem popychaczy i tez mechanik z super zakladu mówił, wałki padniete napewno beda.Załamałem sie jak wyliczyłem koszty.Zrobiłem płukanie liqui moly,zmiana oleju z 10w na 5w tez liqui moly i nie pomogło.Kupiłem od znajomego z innego forum chyba z 50szt popychaczy+ 2wałki za 150pln.Znalazłem po poczcie pantoflowej taniego mechanika i przystapił do pracy.Okazało się, ze jedna sztuka sie rozsypała i jeden juz powoli tez konczyl zywot a nad resztą klnął jak szewc bo kazdego po kolei wyciskiwał, zeby sprawdzić i troche czasu mu to zajeło.Oczywiscie wałki jak nóweczki.Złożył wszystko do kupy, odpaliłem po czym zagrechotał jak stary ursus i po minucie cisza az miło.Rozbierz sprawdz tez nieszczelne, może wystarczy kilka sztuk chyba,ze mozesz sobie pozwolic na komplet no to bedzie lepiej napewno.
  5. Przy 140km/h 2800obr spalanie ciut ponad 7litrow.Ogólnie musiał wymienic sprzegło skracali wał i troche jeszcze przeróbek było ale ogolnie mowi ze duzo lepiej ze spalaniem
  6. Moj braszka m50b25 wsadził manuala 6ciobiegowego od M-ki z tym ze zmienił dyferencjał i wał do tego ale konkretnie szczegółow nie znam co i jak bo tak tylko gadalismy przy piwku.Tyle wiem, ze troche zaoszczedził na benzynce
  7. http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawieszenie_Tuleje-poliuretanowe_BMW_E34-5-Series-1988-1996-393.html W Polsce tez znajdziesz.
  8. Na ebay'u jest tego pełno.Dogadaj sie z kims kto mieszka w Anglii i niech ci kupi.Tuleje firmy powerflex
  9. Daaron, podjezdzasz w miejsce gdzie wymieniasz sobie olej, wlewasz preparat do płukania i niech sobie silnik chodzi 10min na jałowym.Zapraszaja na podnosnik lub na kanał, wylewają olej, otwierasz nowy olej(nie uznaje oleju z beczki) otwierasz stabilizator.Najlepiej jakbys miał starą bankę po oleju bo ten stabilizator jest gesty jak miod i dlugo wylatuje a tak to sobie wymieszasz z olejem i dawaj do silnika.Na 6cyl wlewasz cała butelke i resztę oleju.Może mechanik Ci odradzać ten preparat bo 90% bynajmniej u mnie w miescie wkłada wszystkie do jednej pólki-moto doktor.Mojemy braszce doradził go 60cio-letni mechanik, który za młodu ścigał się w Nascarze a pozniej pracował jako mechanik teamie McLarena F1 a teraz ma swój warsztacik z synem i jezdzi 400 konna e34 i tez to wlewa do siebie takze myslę, ze wie co robi.
  10. Moj braszka, który siedzi w Anglii tez posiada e36 325 od 6ciu lat i tez kupił ja zalana minerałem.Pierwsza wymiana poszła z płukanką i połsyntetyk, nastepne do dziś pełen syntetyk+ lucas oil stabilizator http://allegro.pl/lucas-oil-stabilizator-dodatek-do-oleju-1l-usa-i2355768544.html .Jeśli chodzi o płukankę to ja uzyłem do e30 is'a liqui moly na stukajacy non stop popychacz i nie miałem zadnych przez to wycieków a silnik ładnie wyczysciło bo na popychacz nie pomogło i trzeba było rozbierać silnik.Polecam ten dodatek do oleju jak wlejesz full syntetyk silnik chodzi dużo ciszej i "milej"
  11. Ja to miałem w E30 is'ie.Falował aż mi sie jezdzic odechciewało.Na wymiane poszła guma przepływomierza, wszystkie węże podcisnieniowe (Aso), uszczelki pod kolektor wydechowy i ssacy i uszczelka przepustnicy.Problem zniknał od razu.Spojrzałem tak na szybko ceny do m42 w e36 i mniej więcej 250zł by Ci wyszło za części.
  12. 51318169452 to by mi bardziej pasowalo na uszczelkę.Tu masz caly zestaw tylnej klapy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE31&mospid=47458&btnr=41_0025&hg=41&fg=60
  13. lirszu

    318 bagnet w kawie z mlekiem

    Ja tak mialem w byłej e30 m42.Jeździłem po 4km do pracy a przewaznie jezdze sobie spokojnie i nawet silnik nie zdażył się nagrzać do temp roboczej i tez się wystraszyłem, że uszczelka ale z drugiej strony odpalał normalnie, nie pałił na niebiesko ani się nie grzał.Kumpel mi powiedział, żebym doprowadził do temp roboczej i tak nim trochę pojeździl.No i pojezdziłem troszkę żwawiej z dobrą godzinę i problem zniknał.Chodzi o to, ze jesli olej sie nie nagrzewa to z czasem wytrąca się parafina i wygląda to tak jakbyś miał rozwaloną uszczelkę pod glowicą.Spróbuj tez to ale na wszelki wypadek monitoruj poziom oleju i plynu bo jak wyjdzie, ze uszczelka to na takim dogrzewaniu silnika bardzo źle wyjdziesz
  14. Witam.Ja do niedawna bylem posiadaczem E30 w IS-ie a od około 2tyg śmigam e36 320 w coupe.pozdrawiam wszystkich fanów marki w szczególności z Inowrocławia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.