Skocz do zawartości

luk7779

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia luk7779

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. luk7779

    automat 740 m62

    Witam. Nie będę już zakładał nowego tematu. Chodzi o skrzynię. Zmienia biegi normalnie, płynnie przez 15km po ruszeniu po dłuższym postoju, natomiast później samo jakby się przełączyło w tryb sportowy, a jak lewarek dam w tryb sport to różnicy nie ma. Cały czas biegi zmienia wysoko. Skrzynia po remoncie ponad pół roku temu. Co to mogło by być? Skrzynia, może ten lewarek, pedał gazu a może coś innego jeszcze?
  2. a nie można już starego gdzieś dostać? Wszędzie jest już ten nowy i gdzie ten scansol mogę dostać? Bricomarche, castorama czy też sklep motoryzacyjny? i jeszcze widzę, że jest scansol zielony i czerwony. Obojętnie który?
  3. a scansol też jest dobry? i ile takich scansoli albo paint removerów pójdzie na 4 felgi? :)
  4. Witam! Mam taki problem. Mianowicie, rozpocząłem dzisiaj odnawianie felg i stanąłem na pierwszej. Kupiłem jakiś środek do usuwania lakieru, tylko chyba nie bardzo mi poszło. Takie coś mi wyszło: http://imageshack.us/a/img708/1909/20130412125.jpg http://imageshack.us/a/img856/9158/20130412124.jpg http://imageshack.us/a/img705/333/20130412123.jpg http://imageshack.us/a/img339/9964/20130412122.jpg Uważam, że coś nie tak poszło. Lakier jakby nie do końca zszedł. Jaki zrobić następny krok? Takim czymś usuwałem lakier: http://imageshack.us/a/img96/4291/20130412126.jpg Panowie, co robić? Może znalazłby się jakiś pomocnik z okolic Kwidzyna?
  5. ok, dzięki wielkie, pomogłeś mi :cool2: ale dalej jestem ciekawy tych żółtych springów, po świętach je założę i zobaczę jak stoi. Powoli nadchodzi czas na zmianę na letnie opony a przy tych sprężynach, które obecnie mam, tył samochodu jest strasznie miękki. Przy 225/50/16 z tyłu będzie obcierać szczególnie na dziurach i wgłębieniach na drodze bo przy normalnej jeździe jest ok
  6. Mógłbyś mi podesłać te fotki jak wyglądało te porównanie? Powiedzmy, że założę te eibacha i zejdzie przód -30 czy -35, to na tył jakie obniżenie pasowałoby żeby to wyglądało po ludzku?
  7. Witam! Jakiś czas temu dostałem sprężyny do auta i tak sobie leżą bo nie wiem czy jest sens je zakładać. Wizualnie są w dobrym stanie. Chciałbym zapytać czy może one są obniżające. Podaje Wam jaka jest ich wysokość i co jest na nich napisane. Przód: Eibach wysokość: 28cm napisy: KBA 90426 EW2021101VA MR2021 Tył: kolor zółty wysokość: 23,7cm napis: mad L114-REAR 63/98 Panowie eksperci, mówi Wam to coś czy nie bardzo? ;)
  8. dzisiaj przy wymianie oleju dokładnie przyglądnąłem się śrubom i wyszło, że jedna nie ma gwintu. Ta śruba, na górze pokrywy, między drugą a trzecią świecą, kręci się dookoła. Zaznaczyłem na obrazku http://img96.imageshack.us/img96/8379/bmwe36silnik18is140km.jpg Więc co teraz trzeba zrobić? Nagwintować? Rozumiem, że innego wyjścia nie ma, tylko trzeba ściągnąć pokrywę? Jakieś pomysły, panowie? ;)
  9. wydaje mi się, że źle musiały się ułożyć bo uszczelki były firmy Victor Reinz, a wiem, że mechanik wszystkie wymienił (nawet te od śrub), bo stałem przy nim i patrzyłem mu się na ręce co robi i jak robi. Pojechałbym do niego bo w końcu zapłaciłem, ale po 5 miesiącach od wymiany może powiedzieć, że to nie jego wina. A w wyszukiwarce znalazłem takie coś Rozchodzi mi się o to pogrubione. Może jakbym posmarował taką pastą te okrągłe uszczelki wewnątrz? Czy jednak kategorycznie nie można używać takich past uszczelniających na uszczelkach od pokrywy zaworów?
  10. tak, oczywiście, nie składa się tylko z jednej uszczelki ;) te okrągłe też zostały wymienione, więc tym bardziej zastanawia mnie czemu dalej przecieka. Jakby było coś źle założone to myślę, że od razu leciałoby, a lecieć zaczęło dopiero po dość dłuższym czasie ;)
  11. Mam taki oto problem. W maju wymieniałem tzn. mechanik wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów, ponieważ druga i trzecia świeca były w oleju. Wymienił i było wszystko ok przez na pewno jakieś 1,5 miesiąca (dość często sprawdzałem). Później przestałem sprawdzać aż do początku października. Wtedy zobaczyłem, że znowu jest olej na drugiej i trzeciej świecy. Przeczyściłem i leciutko jeszcze dokręciłem pokrywę i był spokój na parę dni. Teraz czyszczenie wystarcza na jakiś dzień, góra dwa i znowu jest olej. Wiecie może, co może być przyczyną tego? Silnik M42.
  12. Witam! Bardzo proszę o rozkodowanie nr VIN: WBABE51000JG78540 Dziękuję! ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.