Skocz do zawartości

Lukers

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d

Osiągnięcia Lukers

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam identyczny problem w jedynce E87 z przebiegiem 29000km czyli prawie żadnym. Może kodowanie coś pomoże? Uszkodzenie mechanicznie wywoływałoby tę usterkę cały czas, a mam tak że przez 40km jazdy jest wszystko ok po czym dzieją się te cuda z usztywnioną kierownicą i zaczyna się walka na drodze żeby utrzymać samochód w pasie... ŁM
  2. Lukers

    E60 Stukanie zawieszenia

    Witam, zrobiło się chłodno i temat stukania powrócił :-( Po wymianie wahacza poprzecznego nie zauważyłem żadnej poprawy, ale że było ciepło i przyszło lato temat odpóściłem. W przyszłym tygodniu wymienie wahacz rozprężny i to będzie ostatni element w całym zawieszeniu który został stary. Wymieniłem już praktycznie wszystko i wszystko na oryginalne części, jak to nie pomoże to wymienie auto (troche szkoda bo ma wszystko w zawieszeniu nowe :-) ) Dam znać. Pozdrawiam Lukers
  3. Lukers

    E60 Stukanie zawieszenia

    Witam, zapomniałem dodać, że gumy stabilizatora wymienione na oryginalne z łącznikami. Stuki są z przodu bardziej z prawej strony. Sprawdziłem rozpórkę i to nie to - dokręcona była solidnie i jeszcze jej poprawiłem. Stuki są związane z pracującym góra dół kołem na wybojach. Dzisiaj zamówiłem wahacz poprzeczny prawy w ciemno - zobaczymy... Z całego zawieszenia przedniego zostały tylko wahacze. Jak nie pomoże poprzeczny wahacz, wymienię jeszcze rozprężny.
  4. Witam, jeżeli Wy nie pomożecie to się poddaje. W moim E60 3.0D 2004r. występują stuki zawieszenia, takie głuche przy przejeżdżaniu przez małe poprzeczne nierówności. Stuki są jakby z prawej strony i co ważne występują jak jest zimno temperatury minusowe do ok 10 st.C. Jak jest ciepło jest cisza. Wymieniłem: - amortyzatory przednie razem z podkładkami pod sprężyny + poduszki z łożyskiem - wszystko oryginał. - tuleje stabilizatora - oryginał - łączniki stabilizatora - oryginał. - zregenerowałem przekładnie kierowniczą razem z wymianą listwy zębatej - firma Hydrosystem. Po tych zabiegach jak pukało w zimne dni tak stuka dalej... Wszystkie wahacze sprawdzane przez mechaników - różnych, również na szarpakach i nie wykazują luzów! Już mnie ponosi bo nie wiem co mam wymienić żeby nie stukało. Nie wiem jak i do jakiego elementu ma się ta temperatura otoczenia. Brak pomysłów. Nie wiem czy wymieniać w ciemno wahacze i czy nie wydam kolejnych pieniędzy bez sensu... Fajny samochód ale nie daje już rady. Stuki te nie są jakieś wielkie ale mnie irytują. Proszę o jakieś pomysły... Dziękuję za wszelkie konstruktywne sugestie.
  5. Panowie, zapytajcie u Dealera o nr 65839273195 kosztuje 342zł przy zwrocie "starego" napędu. Ten powyższy nr to kompletny napęd DVD z laserem płytką itd do podpięcia taśmą w CCC. Pozdrawiam Lukers
  6. Witam, proszę o konkretną odpowiedz. Chciałbym zakodować światła do jazdy dziennej w ten sposób żeby przełącznik był na auto, po przekręceniu zapłonu zaświecałyby się ringi i światła przeciwmgielne (halogeny) ze zmniejszoną o ileś tam % mocą. Po wykryciu przez czujnik zmierzchu, wyłączałyby się halogeny a zaświecały ksenony. Można tak zrobić czy nie? Jest tyle różnych błędnych informacji w internecie że już sam nie wiem. Dzięki za pomoc jak ktoś wie, jak i co i gdzie przestawić. Moje E60 jest z 2004 roku z ksenonami bez doświetlania.
  7. Witam, specjalnie założyłem konto na tym forum żeby podzielić się z wami sprawą naprawy lusterka przez marcinmobil z Lublina. Miałem problem od dwóch miesięcy z lewym lusterkiem - rozkładało się (nie zawsze ale częściej niż rzadziej) o 180 i czasami pomagało jedynie mocne przciśnięcie palcami w miejscu zawiasu lusterka w momencie rozkładania. Z racji że jestem z Lublina postanowiłem umówić się z forumowiczem Marcinmobil. Dzisiaj lusterko zostało naprawione a testy składania i rozkładanie wyglądają optymistycznie - wszystko chodzi jak trzeba. Trwało to dwie godziny licząc zdejmowanie boczka drzwi i ponowny montaż wszystkiego. Lusterko zostało rozebrane na części pierwsze - nie chciałem być wcipski i nie zaglądałem przez ramię więc nie podam szczegółów. Darmo nie było ale naprawa kosztowała mnie 1/8 nowego lusterka. Mogę śmiało polecić... Pozdrawiam Łukasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.