Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    6 426
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 25 Czerwca

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

O kkx5

  • Urodziny 04.03.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

  1. 1. Nie 2. Nie 3. Spalisz i nic to nie da. 4. Co to za pytanie? Odstawic auto do warsztatu. Pewnych spraw nie robi sie na podjezdzie.
  2. 20nm to jest bardzo duzo, sroby fi8 na tyle ida. Te male 6tki moga peknac i bedzie klops. Jak nie masz klucza to mala grzechotka i dokrecasz do oporu, bez 90°, silikon musi byc stosowany w zagieciach polksiezyca, z tylu i z przodu. Nowa pokrywa byla z nowymi gumkami przy srobach?
  3. kkx5

    Posiadacze i3?

    MMW jak zawsze w sedno. Lubie czytac twoje wypowiedzi.
  4. To wszystko jasne. Wychodzi brak zrozumienia silnika i eleltroniki wiec tlumacze. 1. Od 2004 praktycznie kazda jednostka benzynowa bmw "chodzi" na temp 104+, az do 115° 2. Termostat w n46 jest elektroniczny, steruje nim dme. 3. Jesli sterownik dme widzi blad wiatraka, jako zabezpieczenie, otwiera termostat (dlatego widzisz spadek temperatury)
  5. Przemek ma racje. X3 f25 ma fatalne przelaczanie biegow w 8hp. Pakuje 6/7/8ke i az buda trzesie. S nie zalatwia sprawy bo wtedy kreci sie za wysoko.
  6. Tak tego nie opisales i jest to zachowanie, w tym silniku, normalne. Nadal nie wiem gdzie jest problem? Auto sie grzeje? Wywala plyn?
  7. kkx5

    Uszkodzona pompa paliwa?

    Duze.
  8. kkx5

    Uszkodzona pompa paliwa?

    W filtrze paliwa.
  9. kkx5

    Uszkodzona pompa paliwa?

    Jedna pompa w prawym baku. Latwe dojscie, przyjemna naprawa. Mozesz zamowic sama pompe, bez plywaka, wychodzi taniej.
  10. kkx5

    Fotele od E92 M3

    Fizycznie tak, elektronicznie nigdy nie zadziala.
  11. Od tego jest klasa ACEA, wybierajac odpowiedni, czyli C3, index musi byc w ramach tej klasy, wiec nie istotne co jest z przodu, 30,to 30, jest wiele 5w30 o nizszym indexie 100° od 0w30. Warunki nie maja wplywu, mowimy o aucie uzytkowym a nie driftowozie. Nowoczesne jednostki mozesz zajechac na 10w60. Olej tu nic nie zmieni.
  12. Pare bykow poprawie, parametr 0w nie ma nic wspolnego z lepkoscia przy 100°, nie w polandii tylko w calej eu (bez de) synthetic moze byc hydro, 0w20 to nie woda po parowkach, norma SP ma obnizone wapno a nie dodane, to wapno robi LSPI, a wlasciwy olej do b48 to 0w30, nie istotne w jakich warunkach jest uzytkowane (pasowania silnika, kanaly olejowe, skrzynia).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.