Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    6 485
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 24 Sierpnia

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

O kkx5

  • Urodziny 04.03.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

  1. Doceniam, rozumiem, ale, co to ma wspolnego z doswiadczeniem praktycznym? Jesli nie przerobiles wielu silnikow na roznych olejach, twoje doswiadczenie jest zerowe.
  2. Dobrze. Skoro wiesz, masz dane, doswiadczenie, macales silniki po roznych olejach, tak to zostawmy.
  3. No patrz, nastepny, robiles doktorat z baz olejowych oe bmw? Na czym opierasz twierdzenie: jakosci podstawowej? Jak to mozliwe, idac dalej, auta na oleju oe jezdza po 300tys bez problemu a mialem mase zatartych po Motul, idac dalej, "podstawowy" Motul to przeciez poziom naszego Orlena, oczywiscie oba bardzo dobre. Dobry Motul, ten dobry, nie nadaje sie do "zwyklych" silnikow, nie spelnia norm wiec, jesli zmieniasz co 10-12tys i masz "zwykla" pierdziawke do 300 koni, kazdy olej firmowy bedzie dobry, a jesli tego sie trzymamy, zwykly olej OE bmw bedzie z nich najlepszy jakosciowo, nie podstawowy, najlepszy.
  4. A tutaj o co chodzi? O beczke? Baniak? Olej? Specyfikacje? Nabrales sie na co?
  5. Lepiej nic nie pisac jak sie nie ma pojecia o jakosci produktow OE, wliczajac w to oleje. Moja wypowiedz nie odnosila sie do interwalu wymian. O tym sie nie dyskutuje na forum, to wszyscy juz dawno wiedza.
  6. Alez ty BRWS pleciesz glupoty, czytac tego nie idzie a ten YouTube kanal, co polecasz, co testuje nie ma nic wspolnego z realnym srodowiskiem silnika a jesli chodzi o Lotos, to byly bardzo dobre oleje a to co leje serwis BMW jest na 100% lepsze od tego co sam zalewasz. Przestan pisac glupoty.
  7. Xdrive to system ciaglego 4x4, zalaczony jest momentu odpalenia silnika. Urzadzeniem mozna sprawdzic kat zapiecia ale to nic "zwyklemu" uzytkownikowi nie mowi. Reduktor monitorowany jest w czasie rzeczywistym, jesli cos jest nie tak, mamy kontrolke na desce, ale od 450L do dzis, problem jest czysto mechaniczny i praktycznie nigdy nie "wali" bledami, auto szarpie i tyle.
  8. Wahacze sa inne. Nie pasuja zamiennie. Da sie wyjac ale w 90% uszkadza sie gume wiec, trzeba demontowac. Glowne hurtownie pokazuja jeden zamiennik Moog w cenie nie wiele nizszej od ori.
  9. Wszystko co napisales sie zgadza. Wahacze sa rozne x/rwd. Do wymiany musisz odkrecic poloske, nie musisz demontowac z dyfra.
  10. Nie. Opony, to trzeba ze 100tys na zlych jezdzic ale przeciez sie nie da, szarpie okropnie. Spalenia tarcz to 4 scenariusze: 1. Bardzo czesto, zle dobrany dyfer, brak zgodnosci przelozenia. 2. Wykonanie tuningu na hamowni 2D. 3. XDelate i upalanie. 4. Wymiana reduktora bez prawidlowo przeprowadzonej procedury wymiany.
  11. Sprzegla sie praktycznie nigdy nie pala same od siebie, nawet jak masz zle opony. To internetowa bzdura ludzi co w tym nie siedza. Lancuch byl od samego poczatku, przez wszystkie generacje xdrive. Atc500->700->450->45L->13, rownoczesnie szly na kolach zebatych 350/35 tam gdzie nie szlo wcisnac wiekszej, seria 1/3/5. Problemem atc13 jest glowny walek oraz flansza wyjscia na wal tyl (za miekki material) oraz najgorsze, uzyto zbyt waskich lozysk na wyjsciu przedniego walu. Wybija sie caly korpus trzymajacy przedni (paskudnie zaprojektowany) walek na wal przedni.
  12. Nie ma opcji aby w prelci bylo cic, nie ma tez zadnego stringu w fa ktory o tym mowi, cic opcja combox, to jaki jest system (ccc czy cic), mowi rocznik auta i tyle. Ktos zrobil zmiane na cic. Nie ma tutaj zadnej wyjatkowosci auta.
  13. Wyraziles opinie jakobys wiedzial jak zbudowany jest uklad, a przeciez nie masz pojecia bo w tym nie "siedzisz", to raz, dwa, juz widze jak wymieniasz reduktor w starej g30, za 20tysi w aso... Uzywki to loteria... ale dlaczego wedlug Ciebie skoro sa "pancerne". Ja zawsze stoje na stanowisku, nie wiem wiec sie nie wypowiadam w temacie.
  14. Kazda seria G uzywa tej samej, dokladnie tej samej skrzynki vtg. Panowie, jesli nie pracujecie jako mechanicy, po co teksty, co mialoby sie popsuc? A co w moscie moze sie popsuc jak tam nic nie ma. A jednak sie psuja. Sonar, jako moderator, sprawdz cene nowej, moze zaczniesz pisac jak na tytul przystalo... Bo tak, to tylko klepanie.
  15. kkx5

    Błąd silnika

    Zakladasz temat bez informacji: jakie auto, jaki silnik, pozniej wstawiasz bledy bez opisu i liczysz na pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.