Skocz do zawartości

snow_pl

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    745i 2004

Osiągnięcia snow_pl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A czy brak funkcji REST nie wpłynie na webasto? Fakt, zimą z tego REST nie korzystam. I na czym ewentualnie polega zakodowanie nowego panelu? NCS'a mam ale nie wiem czy to trzeba coś więcej żeby zakodować panel?
  2. Czyli kodowanie. To dodatkowo jeszcze zapytam na co trzeba zwracać uwagę przy drugim panelu? Wystarczy zgodność przycisków na panelu? Mam 2 strefowy klimatronik i przycisk REST na panelu. Czy jakieś numery z nalepki są ważne czy wystarczy panel z takimi samymi funkcjami?
  3. Czy drugi panel trzeba kodować? Czy wystarczy kupić o tych samych numerach?
  4. Witam, Mam taki problem z E39, że gdy nastawiam temperaturę na MAX przestaje z kratek lecieć jakiekolwiek powietrze. Dodatkowo gdy ustawie niższą temperaturę to nie ma też silnego nadmuchu powietrza. Po podpięciu INPY wyrzuca błąd 41 od webasto zapewne. Poza tym błędów brak. Co może być problemem?
  5. Wymiana poszła bez problemów. Niestety nie obyło się bez demontażu boczka drzwi.
  6. Witam, Po ostatnich mrozach jestem zmuszony wymienić klamkę wewnętrzną strona kierowcy. Zakupiłem klamkę i chciałem się dowiedzieć jak samodzielnie ją wymienić. Czy trzeba ściągać tapicerkę czy wystarczy odkręcić ten jeden wkręt w klamce i da się wymienić bez ściągania całego boczku? Dziękuję za pomoc :-)
  7. Pękła mi prawa sprężyna. Tył mam na nivo natomiast prawy przód jest przechylony. Jakiej firmy polecacie sprężyny na przód? O KYB często czytam że są za sztywne i samochód stoi za wysoko.
  8. Oczywiście, wydech był ściągany, sprawdzane też były poduszki silnika.
  9. snow_pl

    Silniczki nawiewu

    Wydaje mi się że dostaniesz się tam od strony schowka po jego zdemontowaniu
  10. Od momentu zakupu auta borykam się z problemem wibracji nadwozia podczas jazdy. Problem polega na tym, że gdy zostanie wrzucony 3 bieg (40-60km/h) pojawiają się wibracje. Poziom tych wibracji zależy od obciążenia. Na przykład podczas podjazdu pod górkę wibracje są o wiele większe niż podczas jazdy "po płaskim". Na innych biegach aż tak tego nie czuć (a przynajmniej tego nie zauważyłem). Drugim przypadkiem kiedy występują drgania jest sytuacja gdy próbuję hamować silnikiem. Wtedy również się pojawiają drgania. Czuć wibracje na podłokietniku jak również na fotelu kierowcy. Na kierownicy czy pedałach nie czuć tego. Szczególnie w trasie to czuć, gdy prędkości są powyżej 80km/h. Im większa prędkość tym bardziej to czuć (jak również im większy spadek terenu również) W przypadku drgań związanych z hamowaniem silnikiem (podczas hamowania silnikiem) pomaga lekkie dodanie gazu i drgania znikają. Puszczenie gazu powoduje że drgania wracają. Co może być przyczyną? Podpora? Łącznik? te rzeczy niby były sprawdzane i są ok (ale to tak na aucie mechanik sprawdzał bez demontażu). Z góry dziękuję za pomoc :-)
  11. snow_pl

    E39 1999 3.0d - spadki mocy

    Temat rozwiązany. Problemem była pompa progowa. Wymieniona na nową i auto jeździ beż żadnych problemów.
  12. Ostatecznie wymieniłem całą lampę i już jest ok.
  13. O który czujnik chodzi, ten na tylnym wahaczu? Czy wtedy też by lampa skręcała w prawo? Błędów od czujnika brak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.