Skocz do zawartości

Fabii

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 550i LCI MT

Osiągnięcia Fabii

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie bardzo podoba mi sie nadwozie w e61 ale Twoja sztuka prezentuje się naprawdę świetnie :cool2:
  2. Świetny samochód w odpowiednich rękach :cool2: gratuluję sztuki i oby służyła Poza tym jestem pod wrażeniem dużej poprawy osiągów po samym programie. 100-200 idzie identycznie jak moje 550i w serii :)
  3. Jak dobrze pamiętam uszczelnianie zaworów bez ściągania głowicy robią w BMW Garage w Zgorzelcu. Osobiście wymieniałem u nich rurkę wody zaraz po zakupie i jestem zadowolony z usługi. Co do przebiegu, prawdopodobieństwo niskiego jest napewno większe w takiej V-ósemce niż w dieslu. U mnie rocznik 2008, niecałe 139 tyś. Pozdrawiam
  4. Tak mowa o S453A. Podczas upałów zaraz po wejściu do rozgrzanego samochodu używałem na okrągło i było to przydatne (mam standardowe ciemne skóry), podczas dłuższych tras również ale tak na codzień przy krótkich odcinkach nie było to tak bardzo przydatne. Tym bardziej że tak jak wspominałeś dźwięk tych nawiewów z fotela jest nieprzyzwoicie głośny. Co do komfortów ja jestem bardzo zadowolony ale wiadomo są gusta i guściki. Pozdrawiam
  5. Witam, gratuluję zakupu :cool2: Mógłbyś mi powiedzieć jak sprawuje Ci się wentylacja foteli? kilka postów wyżej widzę że jeden z kolegów jest nią zawiedziony i ja u siebie również spodziewałem się lepszego efektu. Środek mega zadbany i skóry masz w naprawde dobrej kondycji :cool2:
  6. specem nie jestem ale wydaje mi się że do takiej m3 leje się tego typu oleje przez całkiem inną charakterystykę silnika, wyższe wkręcanie się na obroty, większe wyżyłowanie (wyciśnięcie ponad 100km z jednego litra pojemności). Jednak tak jak mówisz, 4.4/4.8 V8 to nie 2.0 150km i należy mieć to na uwadze przy dobieraniu oleju. Pozdrawiam
  7. jeżeli problem ubytku będzie spory to skontroluje uszczelniacze i zmienię olej tej samej lepkości na lepszą markę Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc
  8. Mogę wywołać tym burzę heh :) Mechanik wlał mi castrola 5w30. Wiem że ma on słabą opinię, że dużo podróbek itp jednak przekonał mnie tym że ma z nimi umowę, olej ma z najpewniejszego źródła w beczkach i w sumie nie widzę przeciwwskazań żeby go wlać.. We wcześniejszym samochodzie toyocie corolli ts, wyżyłowanym 1,8l benzyna 192 km w serii też lałem castrola 5w30 z pewnego źródła i po przejściu na zalecanego na tamtym forum motula x-cess 8100 5w40 nie widziałem żadnej różnicy i po 45t km kolejny właściciel dalej bezawaryjnie śmiga A mógłbyś mi przy okazji powiedzieć ile średnio brał Ci oleju? jaka mniej więcej jest norma dla tego silnika? bo przy 10w60 pobór był autentycznie zerowy a bywały naprawde szybkie trasy do odcinki ale wiadomo że tamten olej jest do emek a nie niewyżyłowanej V-ósemki
  9. Zadzwoniłem do dwóch mechaników którzy również posiadają bmw z tym motorem i jednomyślnie polecają 5w30 i taki dzisiaj już wlałem. Ciekaw jestem czy nie będzie kopcił po prawie 60tyś km zrobionych na 10w60 :? Teoretycznie 137 tyś km przebiegu to nic dla tego silnika ale nie wiadomo jak to będzie po przejściu na rzadszy olej
  10. Przy wymianie rurki sprawdzaliśmy na postoju klasycznym sposobem czyli 10 min na biegu jałowym i gazowanie, po czym pojawiła się spora chmura szarego koloru, czyli niby w porządku ale mechanicy mówili że wszystko okaże się po zmianie oleju na rzadszy. Przy 10W60 nie bierze nic.. zacząłem sobie wkręcać że może uszczelka pod głowicą i wpada płyn chłodniczy ale mechanik sprawdzał obecność CO2 i nie ma nic Nie będę już pytał jakie oznaczenie oleju, LL-04 czy 01, przestudiuje dział i się dowiem. Dzięki za odpowiedź
  11. Witajcie, Model: E60 Silnik: 4.8 V8 N62N Przebieg: 137 tyś (autentyczny) Styl jazdy: jak na V8, szybki Użytkowanie: głównie odcinki 10-15 km. Do pracy przez niewielkie miasteczko bez korków 7 km w jedną stronę Zużycie bieżące na l/1000km: znikome, przez 7tyś km od zakupu dolane tylko kontrolnie 300ml i trzyma poziom DPF: w tym silniku raczej nie posiada Dotychczas: i tu się pojawia problem. Poprzedni właściciel od przebiegu ok 80 tyś zaczął lać castrola edge titanium fst 10w60 pełny syntetyk, wymieniał go co ok 20 tyś km(tyle robił rocznie). Dopiero przy przebiegu 120-130tyś zrobił to w częstotliwości 10tyś gdy auto zaczęło służyć jako drugie w rodzinie. Chciałbym przejść na olej zalecany do tego modelu czyli 5w30/5w40. Przy wymianie rurki wody powiedziano mi że przez długie lanie gęstego oleju po zmianie na rzadszy będzie pił mi go na potęgę.. Czy przed zmianą na 5w30/40 dobrze będzie zrobić płukankę? i jaki konkretnie polecacie do tego silnika? Rocznie robię 10-12 tyś i wymiany mam zamiar przeprowadzać po max 10tyś
  12. Witam Mógłbyś nagrać filmik podczas jazdy? Ciekaw jestem jak brzmią różne konfiguracje do tego silnika bo oryginał mało oddaje brzmienie V-ósemki Sam mam w planach zmianę u siebie bo jest stanowczo zbyt cicho Pozdrawiam i gratuluję zakupu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.