Skocz do zawartości

cursor

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cursor

  • Urodziny 06.08.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie mam ;P
  • Lokalizacja
    Racibórz(Śląsk)
  • Zawód
    Elektromechanik w niezależnym warsztacie BMW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cursor

  1. Korekty nic nie mówią o stronie elektrycznej wtrysku. Najlepsze wyjście to pomiar elektryczny testerem do pomiaru rezystancji izolacji w sieciach elektrycznych(230/400V)
  2. Service overdue to tylko informacja o przekroczonej jakiejś inspekcji. Nie ma nic wspólnego z odpaleniem auta. Potrzebujesz fachowca, który postawi właściwą diagnozę
  3. Diagnostykę komputerową robiłeś? Jeśli tak, to czym? W ista jest procedura inicjalizacji siłowników tylnej klapy
  4. Problemem najczęściej są chińskie ledy do ringów, a nie zwiększanie mocy dziennych, bo domyślnie w kodowaniu jest to ustawione na 100% Odpowiednie szlifowanie potrafi pomóc bardzo mocno, a jak jeszcze ubytek nadleje się bezbarwną żywicą UV utwardzalną, to efekty są bardzo dobre. Może nie przywraca się 100% funkcjonalności, ale z 80% tak
  5. Dokładnie, pierwsza sprawa to woda w lampie. Jeśli lampa sucha(sucha, nie wysuszona), to wtedy można szukać dalej. Na początku można zamienić stronami moduły sterowania led(zależnie od rocznika LHM lub FLM). Niedawno wymieniałem jedną diodę LED w podobnych lampach, ale najpierw należy wykluczyć to co łatwiej wymienić
  6. W pierwszym poście na liście błędów ma błąd jednego z czujników. Kilka razy spotkałem się z sytuacją gdzie tester czujników marki Autel nie odczytywał jakiegoś czujnika, a inne testery bez problemu. Wymiana czujników, których Autel nie czytał rozwiązywała problem. Jeśli masz jakiekolwiek błędy czujnika, typu słaba bateria, to warto od tego tematu zacząć
  7. W innych zakładach znajdziesz odczyt obrotów silnika. Sprawdź czy widzi odczyty. Przy takim ciśnieniu na railu powinien otwierać już wtryski Miałem kiedyś podobny przypadek w starszym silniku. Błędów nie było, bo ktoś tak grzebał, że pousuwał wiele błędów z tabeli błędów w sterowniku silnika. Nawet te ze świec żarowych
  8. Podłącz komputer i sprawdź błędy w sterowniku silnika. Szkoda czasu na wróżenie z fusów N43 ma kilka typowych problemów, ale nie ma sensu naprawiać silnika po omacku
  9. Największy kłopot to stos piezolektryczny, który po latach dostaje zwarć i przebić(przede wszystkim to drugie), a jest nienaprawialny. Prawdopodobnie Bosch w swoich fabrycznie regenerowanych wtryskach też go nie wymienia. Mieliśmy na warsztacie kilka przypadków gdzie w fabrycznie regenerowanym wtrysku uszkodził się stos piezoelektryczny i wtrysk nadawał się do wymiany
  10. Zrób diagnostykę istą, albo czymś co pokaże od razu opisy błędów. Co dokładnie dzieje się z autem?
  11. cursor

    E90 n46b20

    Fragmenty ślizgu rozrządu w pompie oleju, blokujące zawór co powoduje zbyt duże ciśnienie na Vanosach. Jak zgaśnie to zachowuje się jakby kompresji nie było?
  12. Będzie mieć, jeśli spadnie poniżej dopuszczalnej wartości i sterownik silnika wyłączy wypalanie DPF. Poza tym jazda na dłuższą metę z niedogrzanym silnikiem to jakby jazda "na ssaniu", a więc dawka może być nieco większa niż dla silnika, który osiągnął temperaturę roboczą prawidłowo
  13. Sprawdź czy w FA nie masz wpisów OI11 i/lub OI12
  14. W obu przypadkach bardzo możliwe, że konieczne jest dołożenie dodatkowej instalacji elektrycznej do tylnych lamp.
  15. Sprawdź szczelność dolotu dymiarką
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.