Skocz do zawartości

robhan2

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i e46 2004r silnik N46

Osiągnięcia robhan2

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. robhan2

    EWS 4,3

    Nikt nic?
  2. robhan2

    EWS 4,3

    Witam! Czy uzywal ktos wiazki od AK90 w wersji lutowanej na plytce EWS4,3 do kodowania kluczyka?
  3. Tak nie do konca prawda z tymi katalizatorami ja mam w x3 n46 z jednym katalizatorem i dwiema sondami lambda silnik 150km i wlasnie mnie to nurtuje ze sa dwa rozwiazania ale dlaczego to nikt nie wie.Poki co zawsze to taniej jeden kat i dwie lambdy.
  4. robhan2

    Remont silnika n46

    A ja nie pisalem ze mam jakies problemy jestem w miare zadowolony z tego silnika teraz chcialem sie nim pobawic bo juz przejechalem ponad 300tys i to bez wymiany lancucha bo sie nie wyzywam nad samochodem a potem szukam ofiary co mu smiecia upchne.Pozdrawiam.
  5. Roznie moze byc pol litra na 500km a innym razem dolewka pol litra po 1200km przy czym trzeba wiedziec ze sa tez wycieki wiec trudno wyczuc ile zurzywa.Jazda raczej spokojna miedzy 100 a 130 i zeby bylo jasne to przy tej wiekszej predkosci mniejsze zurzycie.A jak ten dol to masz na mysli pierscienie?
  6. Witam.Prosze o interpretacje wynikow cisnienia na cylindrach w n46 .Pomiar dokonany w kolejnosci 1234 cylindry zaczynajac od strony rozrzadu.jako ze jest to silnik valetronic N46 B18A nie wciskalem pedalu gazu przy kreceniu rozrusznikiem za przepustnice robia zawory.Pomiar wykonany dla:Zimny silnik(10,8bar-9,3bar-10,8bar-9,2bar),zimny silnik z 5ml oleju na tlok(13bar-11,5bar-12,8bar-11,4bar),cieply silnik ok.75C(15bar-14bar-14,7bar-14,6bar) ,cieply silnik ok.75C z 5ml oleju na tlok(17,7bar-17bar-17,2bar-17,1bar).Pozdrawiam.
  7. robhan2

    Remont silnika n46

    Witam! Jakie musza bezwzglednie byc nowe sruby przy remoncie silnika n46? Ewentualnie gdzie je kupic w komplecie w rozsadnyc cenach.
  8. robhan2

    Kompresja N46 Valvetronic

    Witam! Czy w czasie pomiaru kompresji na cylindrach w N46 z valvetronikiem trzeba miec wcisniety pedal gazu skoro tam przepustnica jest tylko proforma?
  9. robhan2

    Remont silnika n46

    Dziekuje za odpowiedz.
  10. robhan2

    Remont silnika n46

    Witam! Mam pytanie natury technicznej. Czy mozna po rozebraniu silnika n46 (n42) i wyjeciu korbowodu i tlokow z bloku(prawdopodobnie pekniety) oraz zamontowanie ich w innym bloku to bedzie to chodzilo? Czy nie robi sie czegos takiego ze wzgledu na spasowanie czesci.? Tam oczywiscie byla by wymiana pierscieni i panewek. Pozdrawiam.
  11. No wlasnie nie wiem nie mam mozliwosci przeprowadzenia adaptacji bo program odpowiada ze nie ma komunikacji z valvetronikiem ale ten blad o ktorym pisalem jednak pokazuje tak ze nie wiem od czego tu zaczac aby to uaktywnic.
  12. Witam ! Wiem, wiem juz bylo ale nie po to pisze o pomoc by czytac takie odpowiedzi ale licze na fachowe sugestie.Mecze sie z tym problemem po zamontowaniu nowego (uzywanego)silnika stary mial pekniecie bloku.Silnik taki sam roznica trzech miesiecy w dacie produkcji.Po tej wymianie komputer np.INPA wywala blad 2A61 VVT-Lernnfunktion Anschlag i to jest nie do usuniecia bo dalej INPA i DIS nie maja komunikacji z tym elementem.Wyskakuje jeszcze jeden blad przeplywomierza ale tylko przy starcie silnika ten daje sie zaraz skasowac mysle ze jest spowodowany niewlasciwa praca valvetronica.Podmienilem silownik valvetronica ze starego silnika i dalej brak komunikacji do przeprowadzenia ewentualnej adaptacji.Obydwa silowniki chodza sprawdzalem na sucho kreca jak szalone.Silnik pali mi strasznie malo ciezko sie rozkreca na trasie (malo pali ) chodzi idealnie tylko nieraz wyskaklwalo ELM to chyba przez to ze caly czas chodzi na przepustnicy daje sie to skasowac odrazu ale nieraz wyskoczy kilkakrotnie i czestokroc przy jezdzie na tempomacie tak jak by sie ta przepustnica przy stalej predkosci zawieszala.Sprawdzalem wszystkie czujniki od vanosow sa sprawne jedno co mnie dreczy to to gniazdo obok wlewu oleju czy ono moze byc przyczyna tego braku komunikacji z valvetroniciem i mozliwoscia adaptacji tego silownika .
  13. Witam! Prosze o linka do 100% dzialajacej inpy sciagnolem juz dziesiatki i w kazdej sa uszkodzone pliki po prostu przy rozpakowywaniu zaden program nie daje sobie rady. DZIEKUJE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.