Skocz do zawartości

Patryk 1989

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    3r E90 2008 lci N43B20A 143pk

Osiągnięcia Patryk 1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Musiałbym kupic taki kabelek. Taki pierwszy lepszy z alledrogo wystarczy? Jak zainstaluje programy zdalnie?
  2. Do Łodzi mam 200 km to troche za daleko. Panowie nie ma kogoś z okolic kto bylby w stanie to zaprogramowac?
  3. Jeszcze dodam tylko w kwestii wyjaśnienia ze autko ktore chce doposazyc w światła dzienne to poliftowe 3r e90 bez ksenonow.
  4. A moze jest ktos na forum z okolic kto poradzilby sobie z zakodowaniem dziennych chociaz na dlugich? Bylem u magika ktory wg opinni innych jest "obcykany" w temacie doposazenia ale nie poradzil sobie z tym.
  5. Kurde widzisz, brak tu fizycznie kogoś takiego jak Ty. Dac to wiem ze sie da, kolega na tym forum albo na innym opisał w szczegółach krok po kroku jak koduje sie dzienne na zarowkach od dlugich z jakąś określoną mocą 20 lub 30% mocy. Powiedz, to musze tylko wymienic sam moduł świateł na frm2 zeby miec dzienne na markerach? Przed Toba koledzy pisali ze to działa tylko w wersjach z ksenonem, a do podświetlania ringów jest mocny marker 35W. To jak to właściwie jest?
  6. Masakra, właśnie wróciłem od gościa który zajmuje się kodowaniem funkcji takich jak swiatla do jazdy dziennej. Ostatecznie poddał się po kilku próbach zakodowania drl na zarowkach od swiatel drogowych. Moze macie namiary na kogoś w okolicach Działdowa/Zuromina/Brodnicy/Iławy/Ostrody kto byłby w stanie doposazyc w światła dzienne?
  7. To jak to jest zrobione fabrycznie? Przeciez w poliftach ringi służą jako swiatla do jazdy dziennej. Pisałem juz do car-connect ale w odpowiedzi napisał mi ktoś z tamtad ze musze posiadac modul frm2 i lampy poliftowe wtedy to doposażą, tylko ze ja mam model po lifcie wiec i lampy sa po lifcie, kiedy mu to napisałem stwierdził ze nie dadzą rady zrobic takiej przerobki. Tyle tylko ze to nie zadna przeróbka, a wyposazenie jakie mozna bylo miec fabrycznie. Szukam kogos kto by mi dokladnie powiedział co ewentualnie musial bym dokupic/wymienic zeby doposazyc ja w takie swiatla jak ma to miejsce w oryginale, ale na różnych forach juz szukałem i nikt dokładnie nie wie co trzeba zrobic.
  8. Pytanie odnośnie wymiany samego modułu. Mam zamiar doposazyc autko 3r e90 lci w światła do jazdy dziennej na markerach. Czy sama wymiana modułu na frm2 z dokodowaniem wystarczy, czy muszę miec takze inne lampy, wiem ze w poliftach takich jak mój jest tak ze fabrycznie drl swieca na ringach. Próbuję znalezc odp na moj problem ale jedni pisza, ze pomimo iz mam lampy poliftowe to i tak musza być zarowki ksenonowe z innymi markerami, a drudzy piszą ze sama wymiana modułu + kodowanie zalatwi sprawę. Pozdrawiam
  9. Wkoncu odnalazlem opornik ktory jest odpowiedzialny za sterowanie obrotami dmuchawy. Moze ktos bedzie kiedys mial ten sam problem bo u mnie chociaz klima jest byla dokladana i nie ma zadnego "jeza" tylko plytka umieszczona w srodku dmuchawy, za klapka ktora zamyka i otwiera doplyw powietrza do wirnika. Nie wierze ze nikt nie zetknal sie z tym problemem przede mna ale mysle ze chociaz pomoge innym ktorzy beda szukac tego opornika w aucie z taka klimatyzacja. Temat zamkniety :-)
  10. Czy jest możliwość, ze ten jez znajduje się od strony kierowcy?
  11. Ogladalem już te zdjęcia po kilka razy. Widzialem już chyba wszystkie filmiki z demontażem tego jeza, ale u mnie nic takiego tam nie ma. To E46 z 1998 roku z silnikiem 1.9 bez klimatronika.
  12. Witam. Wiem, ze temat był poruszany bardzo często, jednak nie zakladal bym nowego watku, gdybym zgadzal się z o odpowiedziami dotyczącymi lokalizacji tzw. ''jeza''. Wszyscy pisza, ze aby go wymienić, trzeba zdemontować schowek, następnie rure doprowadzajaca nawiewy, od wentylatora do stop i gdzies za nia, w glebi przy lewej stronie nog pasażera, za cięgnami sterującymi nawiew na szybe, nogi lub na kabine znajduje się rezystor dmuchawy. Przerabialem już to dwa razy i nie mogę go znaleźć, bo tam go nie ma, nie dochodzą tam nawet żadne przewody, poza tymi, które sterują siłownikiem odpowiedzialnym za otwieranie i zamykanie dostępu powietrza do dmuchawy (chodzi mi o pobieranie powietrza z zewnątrz lub wewnątrz auta do dmuchawy). Dodam, ze auto nie posiada klimatronika, jest zwykla, manualna klima.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.