Skocz do zawartości

MarcinWWA

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinWWA

  • Urodziny 18.07.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525TDS
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia MarcinWWA

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Hej, samochód poszedł na części za 1200zł. Temat do zamknięcia i konto do usunięcia :) Pozdrawiam
  2. Witam, stoję przed dylematem naprawy auta po dość konkretnej stłuczce. Ubezpieczyciel orzekł szkodę całkowitą i wyliczył że dostanę 2900zł z OC sprawcy... Na razie się odwołuje, bo ta kwota jest dalece niesatysfakcjonująca jak dla mnie. Dużo w ten sposób nie zyskam, ale choćby 1tys. przy tej kwocie wydaje się wart zachodu. Mechanik wstępnie powiedział 3tys. za wszystko (wyciąganie, malowanie 3 elementów, chłodnice, płyny i olej w skrzyni bo wsteczny nie wchodzi - automat), ale znając życie to "wstępnie" to może się okazać tysiąc więcej. Co zrobilibyście na moim miejscu? Warto to jeszcze reanimować, czy oddać za tysiąc złotych na szrot? Dane auta tutaj: viewtopic.php?f=157&t=171273 Zdjęcia po stłuczce: http://imageshack.us/photo/my-images/6/7wpb.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/42/mdxq.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/46/oahj.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/543/r7zp.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/202/mrpt.jpg/
  3. Szczerze odradzam naprawę klimy w E34, chyba że masz wolne 1,5k :) U mnie zaczęło się podobnie, po sprawdzeniu szczelności padło na chłodnicę - 350zł. Jak się okazało nie było nawet rolki i paska - 50zł. Po założeniu... sprężarka nie wystartowała. Chciałem oddać chłodnicę i nie brnąć dalej - oczywiście nie mogłem bo nosi ślady użytkowania, więc cóż, jedziemy dalej: sprężarka (używana z możliwością oddania) - 300zł, wreszcie nabicie klimy 300zł, po drodze 3x sprawdzenie szczelności - 3x50zł = 150zł, oringi i inne pierdoły 50zł. Razem 1200zł (ceny przybliżone). Dolicz do tego robociznę mechanika. Pewnie też 200-300zł. (ja się dogadałem inaczej, więc nie wiem) i masz 1,5tys mniej w kieszeni :) Oczywiście nie mówię że u Ciebie też tak będzie, może wystarczy tylko założyć pasek i nabić. Jednak masz przynajmniej orientację ile to kosztuje. A jak klima nie działała kilka lat, to prawdopodobnie będzie podobnie jak u mnie :) Pozdro!
  4. Ja też dziennie robię od 100 do 150km po Warszawie i "jest dobrze". Możesz wierzyć lub nie - to Twoja sprawa. W zimę używam stalowych 15" i po zmianie jakoś nie odczułem spadku komfortu w aucie, a uwierz mi że jeśli bym odczuł to nie wahał bym się zmienić na mniejsze. Proponuje najpierw się przejechać a później komentować :)
  5. Nie przesadzajcie już że na 17-kach tak twardo pod tyłkiem i zero komfortu - to tylko 2,5cm więcej od 16". Wszystko zależy jaki profil opony. Jak będzie profil 20 na 16" to będzie ok? Nie będzie i nikt mnie nie przekona że jest inaczej. Z doświadczenia podpowiem że na 225/45/17 można na prawdę komfortowo jeździć E34. Ale jeśli 17" to radzę kupić z dobrymi oponami bo są sporo droższe od 16.
  6. a ja zgodzę się z kolegą tobi_ns Przed zimą kupiłem w serwisie Centre Future 85Ah. Koleś zmierzył ładowanie na nowym AKU i bez obciążenia 13,7V, a pod obciążeniem (światła, oświetlenie wnętrza, radio, ogrzewanie, tylna szyba) 13,44V i kazał sprawdzić masę albo alternator. Olałem temat i spokojnie przejeździłem całą zimę bez doładowania prostownikiem. Teraz doszedł wzmacniacz i nadal wszystko działa. Dodam że Akumulator nie ma łatwo, bo specyfika mojej pracy wymaga odcinków 5-15km, 10x dziennie. Pozdrawiam serdecznie :)
  7. Dziękuję znalazłem już ten kabelek. W przejściówce no normalne ISO ma kolor niebieski i tam się podpiąłem :)
  8. Muszę to sprawdzić, czy jest. Grubość jest taka sama jak tego czerwonego od zasilania? I na nim powinno być +12[V], tak?
  9. Podejrzewam że czujnik ma jakąś określoną oporność i tylko prawidłowe podłączenie do klocka zapewnia tą rezystancję. Ani zmostkowanie, ani na pewno wypięcie czujnika nie pomoże. Przy następnej wymianie klocków po prostu zakup te czujniki i sprawdź. Koszt nie jest duży
  10. Może założyłeś klocki bez czujnika zużycia i dlatego łapie Ci błąd? Czujniki masz w lewym przednim i prawym tylnym kole. Ewentualnie czujnik zużycia klocków się przetarł - wtedy też się świeci - koszt 7zł/szt. Najlepiej wymienić 2.
  11. Witam, potrzebuje namierzyć kabelek zdalnego sterowania - remote control w oryginalnej wiązce od E34 525TDS - odpowiedzialny za załączanie i wyłączania wzmacniacza razem z radiem. Radio jakie było oryginalne to BMW BUSINESS RDS, obecnie dołożona przejściówka na ISO: https://www.google.pl/search?hl=pl&q=kostka+e34&biw=1024&bih=643&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=WihMUcDZH4OXO_DjgOgK#imgrc=SCk4fa1GxxobCM%3A%3BbOE6KLg9RKyrWM%3Bhttp%253A%252F%252Ftomas-tuning.com%252Fpublic%252Fcache%252Fimg%252Fresources%252Fprivate%252Foffer%252F1%252F00002810%252F2571%252FVVXAMHPgjHHUVPWbPTkf%252F340x340.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftomas-tuning.com%252Fcar-audio-zlacze-adapter-kostka-iso-bmw-e34-o_l_317_2810.html%3B340%3B254 oraz normalne radio. Jeśli ktoś wie, to bardzo proszę o podanie pinu, bądź zdjęcia. Ewentualnie zaznaczenie na zdjęciu przejściówki i wtedy sobie dojdę po pinach. Pozdrawiam, MarcinWWA
  12. Witam - ostatnio nasilił mi się problem gaśnięcia samochodu na zimnym silniku. Problem pojawił się po wymianie świec. Odpala ładnie 1-3 obroty, silnik pracuje równo, jednak gdy już odpali i np włączę wsteczny to silnik potrafi zgasnąć, tak samo jest z włączeniem na Drive, a raz nawet zgasł mi gdy włączyłem światła mijania. Wygląda to tak, jakby dostawał zbyt dużego obciążenia i gasł, ale przecież nie robię nie wiadomo czego, tylko wrzucam bieg i włączam światła. Dzieje się tak tylko na całkowicie zimnym silniku i do tego nie zawsze - czasem normalnie odjadę, a czasem i 2 razy zgaśnie... Skrzynia automat, akumulator ma 2 miesiące - Centra Futura (chyba 85 800A), świece nowe 6szt. Beru. Jakieś pomysły?
  13. Witam ponownie, ja również uporalem się z brakiem świateł cofania. Znalzlem używany wybierak, podmienilem ten żółty modul, jednak nic się nie poprawiło. Dzisiaj mialem trochę czasu, wiec rozebralem caly bagażnik i okazało się ze mialem przerwaną wiązkę kabli przy lewym silowniku. Po podlaczeniu wszystkiego światła wrocily. Dodatkowo naprawily się przeciwmgielne (1szt.), podświetlenie bagażnika (3szt.) oraz podświetlenie tablicy rej. (1szt.) + centralny zamek bagażnika. A wiec jeśli komuś nie dziala cos jeszcze oprócz świateł cofania to proponuje tam zajrzeć :-) Jeszcze mala wskazówka: w tej wiązce kilka kabli jest identycznych (np 2x biało-niebieskie, 2x bialo-czerwone, itd). W końcu podlączylem to na farta, ale myślę ze to nie ma znaczenia, gdyż pewnie jeden bialo-czerwony jest od lewej żarówki, drugi od prawej. Jeśli się myle to mnie poprawcie :-) A tak to wyglądało: http://db.tt/zeIwbRvM
  14. Sprawdź sobie tutaj jak to powinno wyglądać i czego Ci brakuje: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HA01&mospid=47379&hg=64&fg=20 Klimatyzacje masz manualną, czy automatyczną? Otwory na ogrzewanie nóg nie są w boczkach, tylko nad pedałami u kierowcy (takie 3 spłaszczone rurki), podobnie u pasażera zamontowane są na przegrodzie silnika. Z tyłu po obu stronach wychodzą z podwozia - tam gdzie dywaniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.