Kupisz tanio - władujesz się w bagno. To auto zawsze wymaga mniejszych czy większych nakładów pieniędzy, zawsze jest coś, co może być w lepszym stanie niż jest na samochodzie. Zależy też o jakiej wersji silnikowej mówisz. M30B30 jest silnikiem prostym, ale wymaga opieki, jak kontrola luzów zaworowych itp. M60B30 jest natomiast nowocześniejszy i bardziej zaawansowany technicznie i mówiąc wprost ma co się zepsuć. Za to odpada w nim kontrola luzu zaworowych. Wspominam o luzach, bo przy instalacji LPG jest to bardzo istotne. Instalacja tylko i wyłącznie sekwencyjna, najlepiej zlecić montaż samemu niż kupować zagazowane. Do M30B30 dobra sekwencja podejrzewam ok. 3500zł, do M60B30 ok. 4500-5000zł. Jeśli nie masz choć trochę pojęcia o podstawach mechaniki i nie umiesz nic przy aucie zrobić - to nie jest raczej auto dla Ciebie. Jakbyś miał jeździć z każdą usterką do mechanika, to puści Cię z torbami. Moje E32 jest moim pierwszym autem, ale kupione stosunkowo tanio, dlatego ciągle walczę z doprowadzeniem auta do ładu po poprzednim właścicielu. Jeżdżę nim na co dzień, po ok. 30-40km i spalanie kształtuje się od 14,5-16 litrów gazu, z tym że podejrzewam że jak doprowadzę wszystko do ideału będzie trochę mniej. Na krótkich dystansach (3-5km) pali litr, góra dwa więcej z włączoną klimą. Nie jest to auto dla przeciętnego użytkownika i jeśli chcesz je traktować jako dupowóz - odpuść ;)