Skocz do zawartości

diaspora

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e32 730iA 1993, e38 740d 1999

Osiągnięcia diaspora

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Uporalem sie, wymagana byla synchronizacja sterownika. Wszystko gra i bucy. pozdrawiam
  2. Sterownik wymieniłem kontrolki abs zniknely ekonomizer i predkosciomierz dzialaja ale nie zgasla kontrolka trakcji. Co sprawdzić ?? No chyba ze jechać na kompa i wykasować bledy. Dodam ze demontowalem sterownik i montowałem na wylaczonym aku. Pozdrawiam
  3. Witam Odswierze troche temat. Obecnie problem dot. tylko ABSu. Zapalaly mi sie kontrolki trakcji, abs oraz przestaly dzialac predkosciomierz, ekonomizer, kilometry itd. Oczywiscie nie zawsze, czasami spokojnie przejechalem bez zapalonych kontrolek (mialem wrazenie ze zapalaly sie wtedy jak temperatura byla wysoka na zewnatrz) Pojechalem na kompa okazalo sie ze padl czujnik LT wymienilem (oryginal) i dalej to samo. wiec pewnie strerownik zawiozlem do znajomegoi elektronika poprawil laczenia zamontowalem sterownik, podpinam wtyczke i nagle pompa abs zaczela wydawac dzwiek/brzeczenie (nie bylo tak wczesniej). Co najlepsze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki dalej brzeczy. Rozlaczylem sterownik obawiajac sie ze rozladuje aku. Dodam ze po naprawie sterownika nie zgasly mi kontrolki ale zaczal dzialac ekonomizer, predkosciomoerz, kilometry. Co to moze byc??
  4. nie mam bladego pojecia poniewaz wymiane zlecilem mechanikowi. Natomiast zauwazylem ze od 2 dni mam spokoj z kontrolkami i wspomaganiem :?
  5. Witam czujnik abs mialem wymieniany i pamietam ze kontrolki swiecily mi sie w zasadzie caly czas. Obecnie kontrolki niezawsze sie wlaczaja(np. 1 dziennie) mam wrazenie ze dzieje sie tak kiedy auto jest rozgrzane. Czy temperatura moze miec z tym jakis zwiazek hmm...? Co do wspomagania najprawdopodobniej mam servotronic olej atf (czerwony) jest go ponad stan. Dodam ze kiedy krece kierownica nie slychac zadnego wycia. Zastanawiam sie czy nie czas juz na wymiane oleju bo w sumie nie wiem kiedy poprzedni wlasciciel wymienial. Pozdrawiam
  6. Witam Od 3 dni mam taka sytuacje ze raz na jakiś czas wlaczaja mi się 3 kontrolki na desce w kolorze zoltym: kontrola trakcji, abs, hamulec. Swieca do momentu jak nie wylacze silnika. Pozniej jest ok. Zaobserwowalem rowniez ze wspomaganie kierownicy zaczelo mi trochę ciężej chodzic ale tez nie zawsze. Raz chodzi ok raz ciężej. Co może być przyczyna.
  7. diaspora

    750 ABS+DSC naraz?

    Mialem podobna sytuacje, okazalo sie ze uwalony mialem czujnik abs. Podobny objaw jak u ciebie nagle pojawily sie 2 kontrolki abs i kontrola. Pamietam ze koszt wymiany nie byl wysoki.
  8. Dokladnie tak jak powiedzial przedmowca. Jestem swierzo po remoncie skrzyni i nie ma prawa nic szarpac. Powinna przerzucac biegi plynnie bez zadnych mechanicznych "szelestow" o szarpaniu nie wspominajac.
  9. witam nie chciałem zaczynać nowego tematu wiec podepnę się pod powyższy, tym bardziej ze jest zbieżny z moimi dolegliwościami. Kiedy słucham radia zdarza się dość często że zanikają basy. Raz grają dłużej raz krócej ale ogólnie uciekają i słychać tylko na "cykaczach". Co ciekawe kiedy odtwarzam CD wszystko hula jak należy basy, średnie, wysokie słychać super. Co może być przyczyna?? pozdrawiam
  10. diaspora

    skrzynia 5hp30

    Witam, mam pytanie do osob ktore mialy remont skrzyni badz znaja temat mowa o 5hp30 mam uszkodzony kosz ktory zostal wymieniony, oczywiscie wymieniam rowniez olej z filtrem. Mechanik poinformowal mnie o wymianie uszczelniaczy ktorych komplet kosztuje ok 600zł. Powiedxzial ze jazda bez ich wymiany to troche loteria moge pojezdzic 2 lata a moge pojezdzic 2 miesiace. Czy warto to wymieniac czy jezdzic na starych. Nie ukrywam ze chodzi o koszta gdyby kpl. kosztowal 300zł to nawet bym sie nie zastanawial ale 600 zeta troche boli. Prosze o porade.
  11. hello mam podobny problem i niestety skrzynia do remontu najprawdopodobniej uwalony kosz tak jak piszesz. Rozwazalem opcje podmiany skrzyni ale mi to odradzono bo nigdy nie wiadomo na co natrafisz (zwarzywszy na przebiegi diesli) i lepiej zrobić remont ale tylko i wyłącznie u speca, żadne roboty w garażach itp. Teoria obiegowa jest taka ze po 200 tys. pracy elementow takich jak skrzynia (bez wymiany oleju) czy turbo (bez regeneracji) ma prawo się wysypać. U mnie tak wlasnie się stało a co najlepsze ze skrzynia nie zdradzala zadnych objawow, wręcz bym powiedział ze była to najpewniejsza czesc mojego auta, a tu masz!!! pozdrawiam
  12. diaspora

    Nie odbiera TV

    Nie złapie ci tv bez montazu tunera DVBT. Ja kupilem auto tydzien przed wejsciem cyfry na moj region, tak wiec radosc byla krotka. Myslalem nad montazem tunera ale jak zobaczylem u jednego klienta jak ma to zrobione (estetyka ktorej ponoc nie da sie przeskoczyc, wygladalo to dramatycznie) stwierdzilem ze nie bede sie w to bawil. Zreszta jak chce poogladac tv to ide do domu a nie kisne w aucie z glowa przy monitorku. Na taryfie nie robie :)
  13. diaspora

    Gaśnie na wysokich obrotach

    miałem podobny problem. Powyzej 3000tys/obr. gasł mi silnik a odpalal jak by nigdy nic. okazało się ze konczyla się pompa paliwa. Wymienilem i jest ok. Mysle ze u ciebie będzie podobnie.
  14. diaspora

    załamka

    miałem podobna sytuacje telepało mi kiera przy jeździe i przy hamowaniu, mniej więcej w okolicy 70 - 90km/h. Wymieniłem drazki, wahacz, tuleje, drążek srodkowy, przetoczylem tarcze, wymieniłem opony, plus wywazalem opony raz na 2 tygodnie bo mi doradzono ze pomoze. Jak się okazało sprawca drgan była piasta, wymieniłem i jest git.
  15. dzięki za info. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.