Skocz do zawartości

sasza69

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2005

Osiągnięcia sasza69

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2005/september/browse/front_axle/frnt_axle_support_wishbone_tension_strut/ nr. 2 i 3 na schemacie, wystarczy, że odkręcisz koło i zobaczysz. Śruby zlokalizowane są od spodu :wink:
  2. Sprawdziłbym czy śruby mocujące sanie 4 szt. są dobrze dokręcone. Śruby zobaczysz od spodu auta, u mnie to było winowajcą stuków, również długo szukałem przyczyny.
  3. Raczej normalne, zawsze coś zostanie w silniku. Ja również zalewam 5 l i poziom oleju jest równo na połowie bagnetu :wink:
  4. Witam, sprawdziłbym rozpórkę czy jest dobrze przykręcona, jak dźwięk wydobywa się z okolic podszybia.
  5. w poniedziałek się do tego zabiorę, zobaczymy co z tego wyjdzie :-? Dzięki za wskazówki :cool2:
  6. To u mnie sprawa tak samo wygląda z tymi kondensatorami w regulatorze, również dwa były zaśniedziałe, ale po czyszczeniu żadnych zmian wciąż wentylator działał na jeden stopień. Rozumiem, że przelutowałeś te dwa zaśniedziałe?
  7. Z jakim oporem u Ciebie obraca się wentylator? U mnie nie da się zakręcić żeby się obracał chociaż przez chwilkę, od razu się zatrzymuje i jest wyczuwalny spory opór. Mógłbyś jeszcze przybliżyć gdzie poprawiłeś luty? Będę bardzo wdzięczny :wink:
  8. Witam. U mnie również problem z nawiewem, działa tylko jeden stopień nadmuchu(najniższy) i występuje lekkie falowanie obrotów dmuchawy. Myślę, że problem leży po stronie regulatora. Byłem u kilku speców i nikt nie potrafi tego naprawić, co ciekawe nie ma zimnych lutów. Więc nie pozostaje nic innego jak wymiana na nowy :duh:
  9. Witam, nie chce straszyć, ale dźwięk podobny do panewki.
  10. Jeżeli nie posiadasz i-drive, to tak
  11. Chodzi o latarkę, czy adapter na plastikowy kluczyk? :mrgreen:
  12. U mnie raczej na 100% winowajcą jest odma. Ja smigam prawie od dwóch lat ze świadomością oleju w dolocie i narazie odpukać nic się nie stało. BMW dziadowsko rozwiązało odmę, wielu użytkowników ma z nią problemy i dylematy. Nie wiem jak u Ciebie, ale winowajcą tego oleju też najprawdopodobniej jest ta nieszczęsna odma. Czy to jest niebezpieczne? zależy ile tego oleju dmucha. U mnie jest go sporo, praktycznie jest w całym dolocie, ale do samozapłonu nie doszło. Wielu użytkowników diesela ma olej w dolocie nawet o tym nie wiedząc, ponieważ mają szczelne doloty i nie widzą tego oleju na zewnątrz tak jak my.
  13. Witam Na pocieszenie mogę dodać, że u mnie jest podobnie tylko po drugiej stronie, masz po prostu nieszczelną rurę intercooler-dolot. Trzeba uszczelnić, Najlepiej ściągnij plastikową rurę łączącą, przepływomierz-odma-turbo i zobacz czy idzie dużo oleju z odmy, jak będzie sporo to wiadomo skąd bierze się olej.
  14. Witam :wink: Potrzebne narzędzia to dwie sprawne ręce :lol: kierunek przesuwa się w lewo, albo w prawo, po czym się ciągnie do siebie. Podobne mocowanie jak w podświetleniu rej. jak nie takie same.
  15. Założyłbym 255 tylko tak jak pisałem wcześniej, mam pewne obawy :| Apropo zawieszenia, jeździłem 2 lata na tych(235/40r18) i w tylnym zawieszeniu nic nie robiłem, poprzedni właściciel też raczej nie. Wiadomo producent zalecił RSC odpowiednią markę opon i rozmiar, Ja szukam alternatywnych opon właśnie dla tych felg.Jak bym miał 6 garów pod maską, to bym się nawet nie zastanawiał nad rozmiarem :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.