Skocz do zawartości

Pawel20053

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 M60B30 1993r
  • Lokalizacja
    PUCK

Osiągnięcia Pawel20053

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Instalacja stella ElpiGaz reduktor Omvl dream xxi
  2. kwk222 -> Nie sądze żeby rozdział mocy by na stałe w stosunku 30 - 70. Bynajmniej w samochodach typu Audi A4 A6 czy VW Passat gdzie zastosowano torsena, rozdział mocy wynosi od 25-75 do 75-25, natomiast w samochodach typu Audi A3, VW Golf gdzie zastosowano sprzegło Haldex rozdział wynosi od 90-10 do 50-50. Czyżby nikt na forum nie miał zadnej wiedzy na temat napedu na 4 koła w BMW ?? :shock:
  3. Pawel20053

    Napęd na 4 łapy w E34

    Witam. Miałem okazje przez cały wczorajszy dzień śmigać Audi B4 2,8 quattro. Muszę przyznać że ten naped jest poprostu rewelacyjny! Gdzie przy tak zaśnieżonych drogach betką trzeba jechac pomalusiu i bardzo ostrożnie, tutaj można jechac praktycznie jak by sniegu nie było. :) Z tego wzgledu jednak że BeEmKi bardziej mi leżą od audiczek, mam takie pare pytań do forumowiczów: 1) Na jakiej zasadzie działa napęd na 4 koła w E34, czy to jest torsen tak samo jak w audi czy jakis haldex? Ogólnie chodzi mi o zasade działania, jaki jest rozdział mocy, jak to się sprawuje. 2) Czy ten że napęd wystepował tylko w 2,5 czy można także dostać coś mocniejszego? 3) Czy model E39 posiadał jakąś wersje AWD? Z góry dziękuje za odpowiedzi
  4. Witam. Może ktoś z szanownych forumowiczów robił już taką podmiankę silników, lub wie coś na ten temat. Interesuje mnie czy czeka mnie wiele komplikacji jeżeli bede chciał w swojej E34 zamienić silnik na 4,0 lub 4,4. Jak wygląda sprawa ze skrzynią biegów, mocowaniami silnika, elektroniką itp. itd. I czy uważacie że warto inwestować pieniążki w takie coś ? pozdrawiam
  5. Widzę że wg. waszych opinii obydwa zestawy są dobre... chyba że się trafi felerny egzemplarz. Zastanawia mnie tylko jedno, czy produkty sprzedawane na allegro nie są towarem 2-giego gatunku. Słyszałem że czasami sprzedaje się części nowe, renomowanych producentów które zostały odrzucone ze względu na jakąś małą niedoskonałość lub coś takiego, co jest nie zauważalne przy zakupie. Mój brat kupił taki napinacz paska rozrządu do swojej Audicy..... skończyło się to bardzo kosztownie po 15000km :-/ I dla tego zastanawiam się czy nie kupić tych tarcz w Focie i mieć święty spokój.... niestety wyjdzie to sporo drożej. Czekam na wasze opinie szanowni forumowicze :)
  6. Witam. Nadszedł czas wymiany tarcz i klocków w mojej beti. Nie wiem na który zestaw się zdecydować, cenowo podobne, w obu przypadkach znani producenci. proszę o wypowiedź osób które mają z któryś z wymienionych zestawów, a najlepiej osób które miały styczność i z zestawem pierwszym jak i drugim. Chyba że macie jakieś inne sensowne propozycje. Zestaw I : Tarcze ATE PowerDisc + klocki ATE http://moto.allegro.pl/item708113105_tarcze_power_disc_nacinane_klocki_ate_bmw_e34_e32.html Zestaw II : Tarcze Brembo + klocki FERRODO http://moto.allegro.pl/item704923062_brembo_ferodo_bmw_e32_e34_tanioooo.html Z góry dziękuje za porady.
  7. E-34 M60B30 najmniejsze odnotowane spalanie - 13l LPG/100KM średnie przy jeździe mieszanej z przewagą miasta, jadąc tempem dosyć szybkim 17l LPG/100KM oczywiście jeździć tak żeby spalanie wyszło więcej niż 20l to też nie problem
  8. Nie mam zamiaru wyrzucać kasy na takie pierdoły, byłem tylko ciekawy co szanowni klubowicze myślą o takim wynalazku :) Pozdrawiam
  9. Witam. Znalazłem dzisiaj na allegro takie cudo http://moto.allegro.pl/item504277287_chip_do_bmw_3_0v8_i_4_0v8_e31_e32_e34.html Miał ktoś z was z czymś takim do czynienia ? Czy faktycznie działa? Na jakiej zasadzie? I ogólnie co o tym myślicie? Pozdrawiam
  10. Witam posiadam w swojej bavarce silnik M60B30 (3,0 V8). Zakładałem jakieś 4 miesiące temu podtlenek eLPeGie ;) Instalacka ElpiGaz kosztowała mnie 4900zl. Instalacja załozona baaaardzo profesjonalnie w Bolszewie (koło Wejherowa), pod maską wogóle nie widać że jest instalka, ukryty wlew itp. samochód sprawuje się znakomicie, spalanie przy jeździe razem z "innymi" użytkownikami dróg to spalanie w granicach 13l. Przy mojej normalniej jeździe, srednio spala mi 17-18. (opony przód 225/40/R18, tył 255/35/R18 co zapewne także ma wpływ) Moją BeeMką zrobiłem dopiero niewiele ponad 8000km, także jak z bezawaryjnością tych silników to się jeszcze okaże, ale poki co jestem baaaaardzo zadowolony :) Zdecydowaną przewagą V8 nad R6 jest kultura pracy :) pozdrawiam
  11. Coś lekkie te wasze E34.... Moja waży 1565kg :norty:
  12. Posiadam antyradar Whistler PRO 58, dałem za niego 580zl, teraz kosztują bodajże coś koło 400zł. Jestem z niego całkiem zadowolony, suszarki wykrywa z bardzo daleka, aktywne fotoradary z takiej odległości że spokonie zdąże wychamować. Bardzo przydatne urządzenie, przynajmniej moge przelatywać koło kurników z normalną predkością, i wiem że jezeli antyradar nie zawył, to kurnik był pusty. Gdyby to urządzonko nie działało to miał bym już chyba z 2000PKT karnych, i sporo więcej mandatów do zapłacenia ;) jedyną żeczą której trzeba się nauczyć to odróznianie fałszywych alarmów od prawdziwych, niestety urządzenie to wykrywa także wszystkie CPN, supermarkety itp. (drzwi automatyczne na czujke), i jest kilka miejsc w Polsce gdzie antyradar pioprostu wariuje. pozdrawiam
  13. Jeżeli to tylko pasek to dobrze :) Jeżeli chodzi op to terkotanie, przy gaszeniu nie słychać żadnego chałasu. Nie ma też żadnego znaczenia czy puszczam sprzęgło szybko czy wolno, terkocze zawsze. W sumie słyszałem ten chałas przy zakupie pojazdu, znajomy powiedział że miał coć takiego w VW Golf IV i musiał całą skrzynie wymienić, na co sprzedawca powiedział że tu nie ma możliwości żeby ze skrzynią się coś stało i da mi pisemną gwarancje że jeżeli w ciągu 2 lat cos sie stanie to wymieni mi za darmo na nową. A co wy na ten temat myślicie szanowni BMW maniacy :-D Bedzie tak jexdzić do końca świata i o jeden dzień dłużej, czy w końcu padnie mi gdzieś na trasie ?
  14. Witam :) Mam 2 problemy ze swoją bavarką, mam nadzieje że któryś z doświadczonych klubowiczów bedzie w stanie mi pomóc :) 1. Czasami podczas szybkiego kręcenia kierownicą (w miejscu, lub przy bardzo wolnej jeździe), kierownica się na chwilke blokuje czemu toważyszy dźwiek przypominający pisk. Dodam że z przodu mam opony 225/40/R18. Czy to właśnie mała elastyczność niskoprofilowych opon może powodować że pompa wspomagania nie nadąża ? 2. Podczas pracy na biegu jałowym, słychać dziwne terkotanie dochodzące jak be ze skrzyni biegów, gdy wcisnę sprzęgło dźwięk znika. Czekam na opinie. Pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.