Skocz do zawartości

Pacus700

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 M Pakiet

Osiągnięcia Pacus700

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Miałem niedawno e46 po lifcie tylko że diesel więc wiem mniej więcej na co zwrócić uwagę bo miałem z nią parę przygód przez które nabrałem jakiejś tam wiedzy na temat tego auta.W każdym bądż razie dzięki za pomoc :) Pozdrawiam
  2. na co zwrócić uwagę kupując ten silnik ?Wiem tyle że jest to skrzynia smg wnętrze bardzo zadbane chodzi mi o skórę i przebieg 100tyś z groszem niby, sprowadzona 2003 rok
  3. Witam mam pytanie do użytkowników silnika 330i jakie są mniej więcej koszty utrzymania tego silnika w ciągu miesiąca chodzi mi głównie o tankowanie ile trzeba przeznaczyć na to pieniędzy zdaje sobie sprawę że każdy jeżdzi inaczej i w innych okolicznościach . Pozdrawiam
  4. Od maty pasażera możliwe ,ja tak miałem i to się często zdarza :D
  5. witam tuleje nr9 wymieniłem przy okazji jej wymiany sprawdziłem cale zawieszenie z tyłu most podpory tuleje stelarza wał itd więc z tego co słyszałem to mogą być półosie ;/
  6. Witam ja jeżdze na kołach 19 cali od M3 E46 z oponami 235/35 założone na stożek i jest gitara ;D wiadomo że 5 osób się nie przewiezie ale efekt jest zajeb.. i normalne że trzeba uważać na doły itp Pozdro
  7. Witam posiadam bmw e46 320D 150KM i mam pewien problem na 1 i 2 biegu powyżej 2tyś obrotów słychać z tyłu auta tak jakby coś się rwalo nie potrafię tego odgłosu odpowiednio określić ale jest to mniej więcej głośne stukotanie czy mogą to być półosie ? następna sprawa to cieknące paliwo gdzieś przy silniku tylko podczas jazdy i postoju na włączonym silniku czy może to być pęknięty jakiś przewód ? Pozdrawiam
  8. Witam auto musi stać na kołkach linki odkręcasz przy wajsze od zaciągania ręcznego zdejmij mieszek i odkręć te dwie nakrętki potem wejdz pod auto i wyciągnij je i przeciągnij przez sanki jak byś miał więcej pytań to pisz Pozdrawiam
  9. Witam ja ostatnio wymieniałem tuleje mostu jest to bardzo czasochłonne ale skuteczne Pozdrawiam
  10. Witam na 98% jest to ta tuleja kosztuje mniej wiecej 60zł lecz mi mechanik powiedział minimalnie 200zł za wymianę to jeszcze zależy co trzeba rozbierać sądzę że przy odbiorze zapłaciłbym więcej niz 200zł ,dla tego wiec postanowiłem wymienić ją sam no i zajęło mi to 2 całe dni trzeba wyjąć dosłownie wszystkie elementy tylnego zawieszenia wraz z mostem sankami tłumikiem i wałem lecz wszystko się powiodło i jest ok
  11. a i dodam że w wersjach po lifcie również są 2 podpory :D
  12. Witam ja wymieniałem osobiście podpory wału w swojej poliftowej 2.0d 150KM no i jest troche przy tym roboty
  13. Witam ja również miałem z tym duży problem z opini wielu znawców słyszałem wymień most, krzywy wał itd itd przez ostatnie pół tygodnia siedziałem pod autem dzień w dzień auto było kompletnie rozebrane z tyłu zdjęty wał most tłumik zawieszenie tarcze zaciski itd w końcu znalazłem przyczynę ,już nie stuka przy zmianie biegów ani nie trzęsie autem przy gwałtownym ruszaniu na 2 biegu była to tuleja trzymająca most jest ona przymocowana z tyłu mostu koszt 80zł ja wymieniłem ją sam trzeba jedynie rozebrać całe zawieszenie żeby ją wydostać i wycisnąć na prasie więc jest trochę roboty ,lecz wszystkie problemy mineły. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.