Skocz do zawartości

zbysiu100

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330i (smg) 2002

Osiągnięcia zbysiu100

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiec musze ogarnac autko zeby sprawdzic czy bedzie dzialalo. Dzieki i pozdrawiam
  2. Witam Prosze o pomoc w rozkodowaniu kodu radia alpine model no. CD53 E46 P/NO. 65. 12-6 919 072 AL 4603 2 05 71482 Z gory dziekuje i pozdrawiam
  3. Witam Sam jezdze na zawiasie tego typu tyle ze w e36 m52b28tu i musze przysnac ze jest ok.Jest duzo twardszy od serii ale nie betonowy.Moim zdaniem jest to polaczenie sportowego zaciecia z komfortem.Mam tez e46 330i i zamierzam tam tez zalozyc taki zawias. Pozdrawiam :D
  4. Co do samoregulatorów to kupowałem w serwisie BMW A strumienice to najlepiej niech dobierze Ci ktos kto sie na tym zna. Kiedys czytalem artykul ze 1 na 10 strumienic zamontowanych w aucie spelnia swoje zadanie Chodzi o to ze ludzie dobieraja tylko średnice rury i mysla ze juz jest ok,a prawda jest taka ze wazny jest przekruj, srednica i dlugosc. Spaliny musza miec odpowiednie zawirowanie i odpowiednia ilosc ich musi byl wydalona z komory spalanie zeby silnik osiagal pelna moc pozdrawiam
  5. Ja kiedyś zakupiłem pluciennika.... Fakt że robię krótkie odcinki do roboty bo ok 3 km,wytrzymał 2 lata i zaczął brzęczeć.Z zewnątrz nic go nie zjadło bo podobno jest aluminizowany. Pewnie jakbym jeżdził dłuższe odcinki i by się wygrzewał to wytrzymałby więcej Pozdrawiam
  6. Klej do szyb na pewno będzie mocniej trzymał Pozdrawiam
  7. Może zapchany katalizator jeśli jeszcze jest?? A co do rozrządu to przerabiałem to kiedyś jeśli się zdecydujesz to wałek może być zamiennik i dzwigienki ale popychacze zdecydowanie tylko oryginał 2razy wymieniałem na gwarancji aż w końcu kupiłem oryginał BMW Była znacząca różnica aczkolwiek ciszy to nie było,te silniki tak klepią Pozdrawiam
  8. Proponuje przejechac sie z kompem i sprawdzic czy silnik nie wchodzi wtedy w tryb awaryjny
  9. witam kolego Przede wszystkim proponował bym podjechać gdzieś na kompa żeby sprawdzić tą sondę i co moim zdaniem podejrzane przepływomierz Co do uciekającego płynu to podjedz do jakiegoś lepszego warsztatu samochodowego. Są już przyrządy które bez zdejmowania głowicy są wstanie stwierdzić czy głowica ma jakaś nieszczelność A co do temperatury to po podłączeniu pod kompa będzie można sprawdzić jej faktyczna temperaturę o ile czujnik jest sprawny. Jeśli czujnik jest ok i temp. będzie w normie to przyczyny szukaj w zegarach (może zimny lód) Pozdrawiam i powodzenia
  10. Witam Panowie proponuje sprawdzic tuleje wahacza znajdujaca sie w nahaczu w progu jest to slabszy punkt e36 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.