Skocz do zawartości

kazielony

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kazielony

  • Urodziny 03.08.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2011
    Z3 318IS 1996
    F31 335D 2016
  • Lokalizacja
    Tarnobrzeg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kazielony

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź. Dodam, że zleciłem to zaprzyjaźnionemu właścicielowi warsztatu, któremu się śpieszyło. Oglądałem filmiki i wydaje się ten zabieg mało skomplikowany, ale życie pisze różne scenariusze. Wróci z wakacji, to ja wrócę do niego. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
  2. Witam serdecznie może ktoś pomoże mi w następującym problemie. Niedawno profilaktycznie (wskazania ASO o luzach) wymieniłem sworzeń w maglownicy - oryginalny zestaw. Przed wymianą nic mi nie stukało, pukało itp. Obecnie jak jadę do 20 km/h kierownica działa płynnie i prawidłowo reaguje. Powyżej tej prędkości kierownica ma opory i z lekkim opóźnieniem reaguje na ruch. W maglownicy był sworzeń, który nie miał dwóch oringów, tak jak to obecnie jest stosowane. Nie wiem co mam dalej robić, bo przecież zrobiłem tą wymianę profilaktycznie. Może ktoś coś podpowie, czy będzie czekać mnie wymiana maglownicy.
  3. Witam serdecznie, Mam gorącą prośbę, aby ktoś z Was - posiadaczy Z3 przesłał mi fotografie wtyk do wzmacniacza, które znajdują się po lewej stronie w bagażniku. Poprzedni właściciel uciął wtyki (prawdopodobnie sygnałowe) i zostawił tylko zasilającą. Kupiłem mocniejsze głośniki i wzmacniacz, mam teraz problem bo nie znam opisu pinów w tym wzmacniaczu, nie wiem gdzie co podłączyć - oprócz zasilania. Jakby ktoś z Was mi w tym temacie pomógł, to byłbym bardzo wdzięczny. :D
  4. Witam serdecznie Może ma ktoś z Was posiada do sprzedania przewód do zmieniarki CD do BMW Z3 - nr kat. 65128389793.
  5. Witam serdecznie, mam gorącą prośbę, żeby ktoś mądrzejszy ode mnie dobrał przepływomierz. Dowiedziałem się, że do motoru m54b30 można wziąć przepływomierz od e39, tylko chciałbym, aby ktoś podał mi numery fabryczne. Do mojego auta występuj taki: 13627567451 stary 13621 438871 (5WK96132) siemens a np. do motoru 2.8l 13 62 1 432 356 - czy to będzie prawidłowo pracować? Może ktoś mi pomoże :mad2:
  6. Witam Wszystkich Proszę o porady co mogę jeszcze sprawdzić lub jak sprawdzić albo co może być przyczyną. Pacjent E90 LCI - objaw: szuranie, obcieranie prawe przednie kole - ustaje przy wyhamownaiu do 20 - 30 km/h i pojawia dość szybko. Pojawiło się jakieś dwa lata temu - po wymianie kół na zimowe, ale jakoś chyba ustało . Teraz stało się bardzo uciążliwe. Historia: Jakoś tam chyba ustało. Ostatnio wymieniłem kompletne hamulce (przód, tył) i znowu zmieniłem koła na zimowe/blaszane. Blaszaki były do E46, więc kupiłem amelinowe o odpowiednim ET. Jednak nic się nie zmieniło, a obecnie przybrało na hałasie. Szperałem już forum, ale: jeżeli, któryś z klocków nie odbijałby, to raczej felga byłaby gorąca, a tarcza fioletowa - nic takiego się nie dzieje / tłoczek działa lekko itd.; ściągałem tarczę, sprawdzany organoleptycznie stan piasty / osłony tarczy - wszystko w najlepszym porządku, nic nie widać, wszystko eleganckie :mad2: Przedmuchane, przeczyszczone i zero zmiany. Nie ma widocznych obtarć - na żadnym elemencie. Aha! jak koło jest w górze nic się nie dzieje, tylko pod obciążeniem. Łożysko piasty nie ma luzów, jak również sztywny jest cały zacisk hamulca. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić - czy może jest wina łożyska, no już sam nie wiem. Chyba, że coś innego przenosi taki hałas. Prosżę o pomoc - nie chcę w ciemno kupować części.
  7. Panowie, mam jedno pytanie, na które nie bardzo mogę znaleźć odpowiedź - mam nawigację BMW Road Map Premium, pytanie: czy BMW Road Map EUROPE Next 2020-1, czymś się różni od Premium, czy to następca :mad2: . Odnośnie dyskusji czy West, East, to człowiek zajmujący się tematem powiedział mi kiedyś, że w Polsce instaluje się West, ale to tak przy okazji. :roll:
  8. Polecam w Tarnobrzegu, warsztat przy WORD. Ja wymieniłem bez wyciągania silnika, a części oryginalne, gdyż innym mechanik nie ufa :) Jakby cuś na priv - podam kontakt.
  9. Mój mechanik mówił mi, że skrzynia nadaje się z E46, a mam z motorem N47
  10. Nie no spoko :cool2:
  11. Witam, odpowiedź dla feel_x - , odnośnie Twojego problemu z mega.nz, to spróbuj programem JDownloader 2 - wkleiłem poniższego linka i mieliło, mieliło, aż dzisiaj bez problemu pobrało w całości. Poprzednio próbowałem tak jak Ty i ten sam komunikat, po 10 GB lipa, chociaż wolnego miejsca było nadto :mad2: https://mega.nz/#!5JVFBQzL!_yAekUAc6MfLlwgQhT-1HYN39EERwEOWYXlxzKw0_5I
  12. West 2018-2 bez hasła i szybki serwer https://1fichier.com/?vmsefhi7cgbnabsmwzxt https://1fichier.com/?bba9rj2akfsmwrgs8d2r https://1fichier.com/?8w5gl73qcpt1v5o5jywu https://1fichier.com/?8fjcviqna5l7e4il3tll https://1fichier.com/?jo2fxt4b8l8ldrbr8r17 https://1fichier.com/?kprc02bojwe7bof8bcz6 https://1fichier.com/?hnwb7rbqzi510bujzx0k
  13. Witam, ja mam takie samo auto i blutacz mam sparowany z samsungiem S3. Co prawda nie mogę obecnie korzystać z książki telefonicznej w samochodzie (poprzedni telefon dawał radę), ale wszystko działa odbieram i wybieram numer z telefonu. Ogólnie trzeba to umiejętnie sparować - po wprowadzeniu kodu 0000 czy też 1234, trzeba odhaczyć w telefonie i i-drive przerzucić (w górę czy w dół) nie pamiętam. Dodam, że i syn i żona mogą korzystać, a telefony mają w miarę nowe. No chcę powiedzieć, że początkowo "źle klikałem" i-drivem i nie mogłem sparować. Może to o to chodzi.
  14. Witam, jeśli to koło pasowe, to zobacz na pampersie czy nie ma opiłków metalu - ja wymieniłem koło na Corteco, ale objaw był taki: zgrzyt przy odpalaniu, dalej dwukrotnie zrzuciło mi pasek od wspomagania i dodatkowo zobaczyłem opiłki na pampersie. Kolega z forum po przedstawionych objawach od razu stwierdził, że to koło pasowe. Ponadto dodam, że wracając w ubiegłym roku z wakacji nagle usłyszałem głośne metaliczne "walenie". Silnik pracował normalnie, nic sie nie działo i później w drodze powrotnej ustało. Przyczyna - tak się zachowywał jeden z wtrysków (tak stwierdził mój kolega mechanik, a później diagnoza komputerowa. To chyba tyle :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.