Skocz do zawartości

Mateusze90

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 325i

Osiągnięcia Mateusze90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany połowicznie :). Po regulacji według schematu ręczny hamował super, koła blokował na asfalcie, ale po kilku zaciągnięciach powrócił do stanu poprzedniego :) chyba po prostu za bardzo przypaliłem okładziny z tej euforii...dlatego zabieg muszę powtórzyć, ale pewno dopiero przy zmianie kół na letnie. PZDR
  2. Nie ma co polemizować :). W następnym tyg. jadę na regulację do znajomego mechanika, wydrukuję mu instrukcje i zdam relację czy coś pomogło bo dla mnie ręczny jedynie służy do zatrzymania auta na wzniesieniu nic więcej, do innych zabaw wykorzystuję główną zaletę naszych wspaniałych i kochanych BMW :). U mnie ręczny zaciągnięty na max zaczyna lekko hamować, dodatkowo na lekkim wzniesieniu muszę wbijać bieg żeby zostawić auto pod sklepem bo się stacza do tyłu :shock:.
  3. Smokin ile tak średnio robisz km na tym Millersa XF 5W40 to może i ja też go spróbuję bo czasem lubię mocniej przycisnąć, a wiadomo że 5W30 jest bardziej do spokojniejszej jazdy jak 5W40 :)
  4. A próbowałeś regulacji zgodnie z tym schematem po wyżej???
  5. Wiadomo, ale chodzi tu o bezpieczeństwo bo czasami żona jeździ tym autem i przykładowo stoczy jej się z pod sklepu to wtedy już nie będzie fajnie do tego wnet mam przegląd i nie chce się głupio tłumaczyć że ręczny jest sprawny i w tym modelu taki jest, a tym bardziej że jest wszystko wymienione na częściach z dobrej firmy i powinno to hamować.
  6. Jadąc autem gdy zaciągnę ręczny na max do góry to zaczyna delikatnie zwalniać, możliwe że przy większym przechyle na postoju auto by się samo stoczyło. Co do szczęk to wyglądały dobrze tylko stare tarczo bębny były już zatarte w rdzy...po prostu poprzedni właściciel nie używał za często hamulca postojowego. Ja akurat lubię mieć dobry ręczny z wiadomych względów :8). Szczęki wymieniłem na nowe przy okazji wymiany tarcz. Wydrukuję mu ten opis niech się uczy chłopak :) bo mechanik z niego dobry, ale z Bmw nie ma zbyt wiele do czynienia bo głównie siedzi w autach grupy VAG. Dzięki mazzik!!!
  7. Witam, ostatnio w swojej e90 2006r wymieniałem tylne tarcze(Textar) z klockami oraz szczęki(TRW) żeby poprawić hamulec postojowy ponieważ zawsze słabo hamował. Po wymianie wszystkich podzespołów przez mojego mechanika i regulacji(podciągnięte na max) hamulec ręczny łapie bardzo słabo na samej górze. Mechanik sugeruje że musi się dotrzeć, ale coś mi się wydaje że nie o to chodzi. W e46 miałem podobny problem po wymianie. Co jest zrobione źle?
  8. Ostatnio wymieniłem olej w swojej e90 325i po 16tys kilometrów. Olej wcześniejszy był Liqui Moly TOP TEC 4200 5w30 i taki też zalałem. Po tym przebiegu wygląd jego napawa optymizmem :) był bardzo klarowny więc wszystkim polecam! silnik pracuje bardzo cicho i nie słychać żadnych popychaczy itp. które niestety są dość częstym odgłosem w silniku n52 i które również miałem wcześniej po kupnie auta. Pozdrawiam
  9. Wczoraj wymieniłem tarcze z klockami bo już były kiepskim stanie + czujnik i rzeczywiście pomogło. Inspekcja skasowała się bez problemu....
  10. Wypięcie wtyczki pod prawym tylnym nadkolem(bo z tego co wiem to jest po jednym czujniku na stronę) na pewien czas niestety nic nie dało...muszę chyba po prostu wymienić klocki bo i tak nie są już w najlepszej kondycji, a czujnik przy okazji...
  11. Witam, dzisiaj w końcu znalazłem trochę czasu i założyłem zimówki 225/50/17 na przód i 245/45/17 na tył. Wszystko łanie siadło tak jak przypuszczałem, nic nie obciera itp. Do tego zrobiłem fotki letnich o rozmiarze 225/45/18 i 245/40/18. Jak wam się podoba :?: zima: http://imgur.com/ufWKYON lato: http://imgur.com/eJwC4Gs
  12. Ja sobie ubzdurałem jednak żeby założyć 225/50 i tył 245/45. Felgi mam ori z e91 wz 188 więc ET i wszystko mam takie jak na letnich 18 wz 162 . Z moich wyliczeń średnic takie opony na felgach 17 będą nawet troszkę mniejsze jak mam obecnie, więc musi wejść :wink:. Jeżeli będzie coś obcierać itp to przyznam się bez bicia do swojej głupoty :cool2:. Zrobię fotkę na letnich i zimówkach i sami ocenicie jak to wygląda.
  13. O widzisz, u mnie przy 225/45/18 7,2mm nic nie obciera wiec kurde trochę na tym bazuję :shock:. Chciałem poprawić sobie delikatnie komfort jazdy, ale pewnie pozostanę przy oryginalnych rozmiarówkach. Dzięki Wiktor92 :cool2:.
  14. Ne krzycz kolego :)...nikt nie jeździ na 225/50/17?
  15. Witam, nadszedł już czas zmienić koła z letnich na zimowe tylko mam pewien problem ponieważ nie wiem czy są jakieś przeciwwskazania żeby założyć sobie na felgi (ori e 90 wz 188 - 17cali ) oponę na przód 225/50 , a na tył 245/45 lub 255/40 ponieważ na tabliczce znamionowej pisze że prawidłowy rozmiar to 225/45/17 ale wydaje mi się że koło optycznie będzie wyglądać na dosyć małe i wolał bym zapakować profil 50 o tej szerokości. Patrząc też na to co mam obecnie założone czyli felgi 18 o rozmiarze 225/45 przód i 245/40 tył to też nie jest tak do końca rozmiar z tabliczki :D , a auto wygląda super, do tego nic nie obciera przy pełnym stanie i wszystko kręci się super do tego przekłamania praktycznie oryginalne względem GPS wiec wszystko wydaję się być ok. Jeździ ktoś jeździ na podobnych zestawach 225/50/17 przód i 245/45/17 lub 255/40/17 to proszę o jakieś konstruktywne wypowiedzi. Czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.