Skocz do zawartości

pissmejker

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90/328xi

Osiągnięcia pissmejker

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info, mam nadzieję, że szybko nie skorzystam:)
  2. Z tymi stukami miałem podobnie ale luzu nie stwierdziłem, zaczęło się od zjechania z krawężnika (niewysokiego więc nie było siły żebym zarył spodem) coś stuknęło i podczas jazdy miałem stukanie przy ruchu kierownicą, dało się wyczuć opór przy każdym stuknięciu. Następnego dnia po odpaleniu skręciłem kierownicą do oporu (kręciłem akurat w drugą stronę niż poprzedniego dnia :) ) i stuki ustały. Po kolejnym tygodniu - dwóch padła pompa wspomagania...
  3. dzięki za odpowiedź. Niestety niedługo po tym jak napisałem tego posta pompa po prostu pierdykła. do warsztatu miałem blisko więc podjechałem bez wspomagania, męczarnia jak nie wiem, jeszcze tak się nie spociłem jadąc jakimkolwiek samochodem, na lawetę bym czekał ponad 3h...pompę wymienili (bardzo okazyjnie kupiłeś regenerowaną kolego 'kalmi'-podasz jakieś namiary na tego sprzedającego bo warto zbierać takie dane, nigdy nie wiadomo...ja za swoją dałem 1000 z wymianą). Teraz za to mam inny problem ale też związany z układem kierowniczym, mam automat i jadąc wolno (czyt. bez dodawania gazu) kiedy kręcę kierą to coś jakby skrzeczy, jak dodam gazu przestaje, na zimnym silniku nie występuje. Czy mam maglownicę do regeneracji?
  4. U mnie na postoju lub przy małych prędkościach słychać wyraźnie wspomaganie. Parę dni temu miałem jeszcze taką sytuację, że przy skręconych na maksa kołach zjeżdżałem z krawężnika, wspomaganie zaczęło działać skokowo przy tym wydając dość głośne dźwięki-jakby stukanie, po odkręceniu kierownicy na maksa w drugą stronę wszystko się uspokoiło oprócz nieco głośniejszej pracy wspomagania. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem bądź ma jakąś sugestię?
  5. Daj znać jak zakupisz i zamontujesz, swoją droga ciekawe czy uda Ci się podłączyć wyświetlacz do kamery bo wg. różnych tzw. szpeców nie da się (ale takie odpowiedzi to ja całkiem często słyszę).
  6. ja jeżdżę do Auto-Reduty na Zwycięzców na podłączenie
  7. Kolego, tylko Ty poleciłeś ten warsztat, czy oni montują też części używane? wczoraj zadzwoniłem wieczorem do gościa z polecenia, okazało się że ma warsztat w Otwocku ale montuje niektóre elementy używane. Czy warto taką półoś zakupić i wymienić czy nie bawić się w oszczędzanie i kupić oryginał (różnica jest taka 1000 używka i 1800 nówka)? Rozumiem, że jeśli to ten warsztat co polecasz? nie miałeś jakichś krzywych akcji? zawsze montowali Ci części nowe czy również używane ew. regenerowane? Znalazłęm jeszcze jeden na Staszica również w Otwocku, podobno oba ze sobą współpracują. Miał ktoś jakiś z nimi kontakt?
  8. A nie wiesz może kolego gdzie całą półoś przednią lewą kupić do napędu x? cena w ASO to 1800 po negocjacjach, w internecie poniżej 1000 tyle, że używane... czy warto jeśli przebieg niewielki i ew z gwarancją czy nie bawić się w oszczędzanie bo można 2x stracić?
  9. Temat trochę stary ale go odgrzebię tak dla przestrogi. Jeśli ktoś będzie miał podobny problem to niech wyczyści przegub b. dokładnie. Mi spadła gumka (chyba manszeta), smaru trochę się na zewnątrz wydostało i tyle, zleciłem mechanikom naciągnięcie gumki. Po 15tys mam do wymiany całą półoś....
  10. Wczoraj w trasie zaczęło mi się to samo dziać (tzn wcześniej też parę razy ale bardzo krótko). Trzęsło przy wolnym przyspieszaniu od pewnej prędkości przy czym w miarę upływu kilometrów prędkość graniczna spadała. Mechanicy podnieśli samochód i okazało się że mam luz na przegubie czyli do wymiany a że nie można kupić tylko przegubu (oficjalnie) to mam do wymiany całą półoś.... Wiecie może gdzie całą półoś przednią lewą kupić do napędu x? cena w ASO to 1800 po negocjacjach, w internecie poniżej 1000 tyle, że używane... czy warto jeśli przebieg niewielki i ew z gwarancją czy nie bawić się w oszczędzanie bo można 2x stracić?
  11. ta opcja, o której piszesz, działa przy ustawieniu suwaka do sterowania lusterek na lewo i to w momencie wrzucenia wstecznego, ale jeśli suwak jest na prawe lusterko to nic przy jeździe do przodu czy do tyłu się nie dzieje, dopiero po wyłączeniu silnika, raz szybciej się przestawia raz wolniej, czasami w ogóle, nie tylko w pionie ale i w poziomie, jest to dosyć irytujące, muszę w takim wypadku podjechać do jakiegoś warsztatu
  12. Koledzy, a nie wiecie może przypadkiem (z doświadczenia) czy robią e90 z USA w warsztacie przez Was polecanym(MECHANIKA POJAZDOWA PAJOŁEK WOJCIECHz ul. Pogodnej)? problematyczne może być podłączenie pod kompa (Bosh sobie z tym problemem tylko połowicznie poradził). Drugie pytanie to takie czy w tym warsztacie robią wszystko (bez blacharki)? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  13. ja mam inny problem z lusterkami, może ktoś się z tym spotkał. Otóż po wyłączeniu samochodu prawe lusterko zmienia swoje ustawienie w różne strony, nie ma reguły czy to pionowo czy poziomo, i za każdym razem po odpaleniu na nowo muszę je ustawić. Ki diabeł??
  14. A wiecie może jakie klocki na tylną ośkę do 328xi z USA? jeśli nie to będę musiał się pobrudzić bo mało informacji jest o tym modelu...czujniki ATE pasują także do klocków innych producentów (multilab miał chyba taki post stronę wcześniej-nie było problemów ze złożeniem)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.