Skocz do zawartości

b2quattro

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is 97r Touring... tak, tak is..:)

Osiągnięcia b2quattro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy duża głowa z małą głową są zamienne?? Półosie i wał pasują?? Chcę włożyć 3.07 do is-a, bo jazda na 2.79 jest do doopy...
  2. b2quattro

    318 tds

    Czujnik temp silnika - albo nie podpięty, albo uszkodzony, sterownik Ci "dogrzewa silnik" - stąd wyższe obroty.... A obrotek nie działa, może alternator nie podpięty?
  3. b2quattro

    Swap 1.6i --> 1.8iS

    Jestem po takim zabiegu... Auto zaczęło przyzwoicie jeździć, pali tyle co poprzedni M43... jesli chodzi o koszty, ja zamknąłem się w 2000zł z robocizną i silnikiem - wszystkim...
  4. A jak odpinałeś wężyk z tego regulatora to sikało Ci paliwem?? Czym że tak powiem różnił się stary regulator od nowego w zachowaniu samochodu....?? Mam podobny problem, niby wszystko OK, ale ciężko zapala, czy zimny czy ciepły...
  5. No ja mam kłopoty z visco a obok leży wentylator elektryczny... Jako, że do wentylatora elektrycznego mam większe zaufanie i doświadczenie, to chcę takowy...będę mógł nad nim panować :norty: :mlotek:
  6. Poproszę o rozpiskę pinów w czujniku w chłodnicy od włączania wentylatora... Zmieniam cholerne visco na wentylator elektryczny... Jeśli ktoś robił podobny swap :norty: to prosiłbym o podpowiedź skąd idą przewody, jak je podłączyć... Może ktoś ma kostkę do tegoż czujnika...to bym odkupił.. :norty: Z góry dzięki... ______ Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  7. Witam... Mam pytanie: czy zbiorniki paliwa w E36 1.8TDS i 318i są takie same :?: :?: Jeśli są takie same, to czy zamontuję pompę paliwa od benzyny w miejsce pompy paliwa od diesla, lub jakoś inaczej, ale żeby chodziła... Problem w tym, że jest swap silnika z diesla na benzynę i samochód ciężko zapalić, trzeba go długo kręcić, nieważne czy ciepły czy zimny, do tego o ile na wolnych obrotach można go zakręcić do odcinki, o tyle przy obciążeniu jest mulasty... Swap jest dobrze zrobiony, wszystkie kontrolki, zegary dobrze chodzą i właśnie intryguje mnie pompa paliwa, czy nie za słaba.. Auto z 97r 318TDS, teraz silnik 1.8i nie wiem z którego roku...
  8. Hej... Napisz, czy osłona wiatraka u Ciebie jest cała... Muszę przyznać, że mam podobne kłopoty, tyle, że dopiero się za nie będę brał...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.