Skocz do zawartości

bastaz

Zarejestrowani
  • Postów

    542
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bastaz w dniu 19 Kwietnia 2024

Użytkownicy przyznają bastaz punkty reputacji!

1 obserwujący

O bastaz

  • Urodziny 18.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i -> E90 335d M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    inżynier

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bastaz

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

14

Reputacja

  1. Kiedyś w e46 montowałem koni str.t do standardowych mpakietowych sprezyn i bylo komfortowo. Ale jak dla mnie gwint H&R, który teraz mam, jest tez dość komfortowy
  2. Mialem kiedyś w planach, nawet kupiłem taka od 335i ale w ogólnym rozrachunku olałem sprawę (nie mialem pomysłu gdzie to zamontować pod maska a i tak prawie nic by to nie dało. Oleju w dolocie nie mam dużo (odma to zwykła membrana na sprężynce).
  3. Sprawdź czy nie oberwała się gdzieś na śrubie ta blaszana osłona tarczy hamulcowej i nie trze o tarcze. Co do drgnięcia przy hamowaniu to obstawiał bym jakaś gumę wahacza, bo ona przyjmuje to uderzenie. Pamiętam jak kupowałem auto to miało juz lekko zmęczone zawieszenie i tez miałem taki mały ruch kierownicy przy kopnięciu w hamulec. Wymieniłem wahacze na te od M3 i problem zniknął (oczywiście diagnosta nie stwierdził luzów po wizycie na stacji).
  4. bastaz

    N57D30A Olej

    Millers jest drogi, bo jest z UK i koszty sprowadzenia podwyższają cenę. Wszystkie te oleje są porównywalne.
  5. bastaz

    N57D30A Olej

    Tak z ciekawości, bardziej lepki olej, w jakimś tam stopniu, uchroni przed prawdopodobnym zatarciem tych jednostek?
  6. Tak w ramach ciekawostki to fajne porównanie G60 i E39 https://youtu.be/FJU9f03z_Vw?si=FeShO4OPE9fQnQzV
  7. bastaz

    N57D30A Olej

    Ekologia na miejscu?
  8. Taka ciekawostka. Jak robiłem profilaktyczny przegląd skrzyni, to wrzuciłem do siebie takie tłoczki: Sonnax Accumulator Piston Kit - 95740-15K. Oryginalne nie wyglądały jeszcze najgorzej. Różnicy w pracy skrzyni nie zauważyłem. Ogólnie produkty sonnax można traktować jakościowo jak oryginalne z ZF.
  9. Nie widział byś u siebie jakiegoś felunku z rantem?
  10. Na tym kole z prawej jest trochę dużo odważników Poza tym z tego co czytałem to żółta kropka powinna być przy wentylu, bo to najlżejszy punkt opony a w feldze tam gdzie wentyl jest najcięższe miejsce. Ja nauczony życiem (dawne przeboje z dunlopem) to jak wymieniam opony to jade na wyważarkę z testem drogowym i ogarniętym gumiarzem, który optymalizuje oponę a nie dorzuca kolejne ciężarki. W marcu byłem wyważać przód, pierwszy raz od 4 lat (tak stwierdziłem, ze może by już wypadało) i co ciekawe wyszło idealnie
  11. Źle ująłem, Made in ...? Co ciekawe, ja mam made in Japan a kumpel co kupował pół roku później ma made in Turkey
  12. Ja co prawda mam jeszcze azenis fk510, ale to juz ich ostatni sezon. Jaka produkcja tych rs820?
  13. Ogólnie to nie ma co świrować z tymi olejami. Ważna jest regularna wymiana co 10kkm. Np. nasz rodzimy Orlen XD 5w-30 to bardzo przyzwoity olej w dobrej cenie. Orlen XD - analiza
  14. Po prostu spełnia normy, bmw sie pod niczym nie podpisuje. Ten x-cess to zwykły olej, niczym specjalnym sie nie wyróżnia. Tu masz raport z analizy Motul
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.