Skocz do zawartości

piotrek 320

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i 1992

Osiągnięcia piotrek 320

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. A może zawory są podparte i się nie domykają. sprawdz ciśniene na cylindrach.
  2. Witam chodi mi po głowie taka myśl; silnik m50b20 na swoje lata zdrowy chciałbym podnieść jego moc wkładająć do niego wał korbowy od m50b25 z tego co obliczyłem to zwiększę pojemniść do 2,3l teraz pytanie do znawców tematu: - czy wał będzie pasował? (według mnie powinien) - jakiej długości są korbowody w 325 i 320? - czy średnica sworzni tłokowych są tamie same? - jeśli silnik nie brał mi oleju czy muszę zakładać nowe pierścienie tłokowe?
  3. zobacz może do rozrządu może przeskoczył gdy odpalałeś z pycha
  4. możę ci gaz strzelił i spadł wężyk od wspomagania hamulców.
  5. dzięki za odpowiedź :D
  6. Witam. czy wie ktoś jaka jest wysokość krzywek wałków rozrządu silnika M50b25 i M50b20 i czy wałki z M50b25 będą pasowały do M50b20.
  7. piotrek 320

    e36 320i-chip do bmw e36?

    zobacz tutaj viewtopic.php?f=68&t=54129&start=45 ja mam jeden taki w 318i i jestem zadowolony.
  8. Witam cz ktoś może mi powiedzieć czy we wszystkich silnikach M50b20 od początku produkcji były montowane czujniki spalania stukowego. Pytam bo u mnie ich nie ma.
  9. co chcesz sprawdzić przepływkę czy cujnik temp. powietrza dolotowego? bo to są osobne czujniki.
  10. właśnie tak powinno być jak pisze "Macie36k" tylko blaczego u mnie tak nie ma? ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak?
  11. pompa nie była wymieniana a dzieje się to od niedawna.zawuwżyłem to po odpalaniu samochodu po dłuższym postoju msiałem dwa razy zakrecić rozrysznikiem żeby auto zapaliło
  12. ok. dzięki za radę i zainteresowanie tematem.
  13. właśnie dlatego założyłem ten post aby się przekonać czy mój pomysł jest realny. instalacji kilka założyłem swego czasu robiło się w "ZAVOLI".z tego co piszesz to mój pomysł nie ma szans wypalić. ale i tak zamieżam sprubować.
  14. dlatego po przekręceniu kluczka pompka powinna na chwilę się załonczyć aby wytworzyś odpowiednie ciśnienie paliwa. u mnie właśnie sie nie włącz i dlatego muszę długo kręcić rozrusznikiem aby nabić ciśnienie na listwie.
  15. średnicę dysz dobiorę tak jak do tradycyjnej sekwencji czyli moc na 1 cylinder a resztę wyreguluję ciśnieniem na reduktorze. mapę wtrysku gazu ustawia się aby była najbliższa mapy wtrysku benzyny i czasy otwarcia wtryskiwaczy powinny być takie same wiec podłanczająć wtryskiwacze LPG pod wtryskiwacze BP powinno teoretycznie to działać. fabryczny komp jest w stanie wydłużyć lub skrócić czasy wtrysku biorąć sygnał z sondy lambda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.