Moja instalacja wygląda tak: reduktor (parownik) napis na nim "BlueStar'' ; "140 hp" i to podobno jest firmy Tomasetto , mikser włożony jest pomiędzy przepływomierzem a kołnierzem na rurę od filtra powietrza , idealnie pasujący prostopadłościan (jakby stąd), dojście gazu od góry i od dołu (taki jakiś wynalazek??) -brak jakich kolowiek napisów, "antywybóch"złożony przy przepływomierzu od strony kolektora ssącego, cała elektronika Stag 100, jak znajde czs to się wypytam co do typu miksera. Robiłem próby: na 1 biegu benzyna wchodzi na 6,5 tys obr. spada na 6 i oscyluje między 6 a 6,5 ( sądę że działa tu ogranicznik obrotów ) gaz - przy 7 tys odpuściłem ( na 2 biegu przy 6,5 dałem sobie spokój) Z bagażnikiem jest tak , jeżeli przy zamykaniu drzwi przekręce kluczykiem o 45 stopni,to przy otwieraniu bagażnika centralny otworzy drzwi , ale jeżeli przekręce o 90 stopni to jest drugie tyknięcie i przy otwieraniu bagaznika nie otworzą się drzwi, może to oto chodzi: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Locked.htm