Skocz do zawartości

ktm2

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ktm2

  • Urodziny 22.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 TDS, jest E39 530dA '99
  • Lokalizacja
    Zakopane, Irlandia

Osiągnięcia ktm2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Do KKe39 poza tematem - chyba konserwacja podwozia się kłania bo sporo rudego widzę na zamieszczonych fotach
  2. ktm2

    530d ociężały zapłon

    Co do tego regulatora to najczęściej jest tak: 1. zabrudzona jest mikro siateczka którą wystarczy wypłukać i przedmuchać 2. zużyte uszczelnienie: oring i teflonowy uszczelniacz (zestaw Bosch ok 50zł) nawet laik wymieni sam. I to jest ta cała regeneracja, bo ile pamiętam to regulator jako taki jest nie rozbieralny, a jak padnie elektronika to chyba tylko nowy. Być może się mylę. W moim przypadku teflonowy uszczelniacz był całkowicie zużyty. Istnieje możliwość padającego czujnika położenia wałka (tak było w moim przypadku) jak ciepły to ciężko zapalał lub wcale w zależności od temperatury silnika. Po usunięciu usterek wszystko w normie.
  3. Odnośnie nie składających się lusterek. Problem tkwi w zardzewiałym pierścieniu. Aby się dobrać do niego trzeba zdemontować lusterko z osi na której jest osadzone. Przyznam, że jest z tym trochę zabawy bo trzeba ściągnąć taką nacinaną podkładkę zabezpieczającą. Dostęp do podkładki jest po ściągnięciu plastikowej zaślepki od spodu lusterka. Ja osobiście miałem lusterko wyjęte całkiem bo w innym wypadku będzie ciężko odbezpieczyć.
  4. Witam Również nie polecam zamienników. Najlepiej kup używane oryginały. Mój tato jest blacharzem samochodowym i zawsze gdy klient kupuje zamiennik jest problem z jego dopasowaniem. Ostatnio montowaliśmy zderzak do golfa - totalna porażka. Ja do swojej buni kupowałem błotnik za 80zł (był delikatnie uszkodzony) spasował bez najmniejszego problemu. Co do lamp przed liftem to są one całkowicie rozbieralne i możesz kupić same klosze (na allegro 330zł za komplet białe kierunki)
  5. A co ma wymiana świec w dieslu do spalania. Moja spala 12l (sprawdzone na stacji) w mieście (Zakopane w największym sezonie) zakorkowane na amen; śr. prędkość ok. 10km/h.
  6. czujniki temperatury nawiewu są umieszczone za panelem klimatronika w kanałach nawiewu
  7. ktm2

    E39 M-pakiet przedni zderzak

    Potwierdzam jeżeli masz kawałek to żaden problem aby to przyspawać a koszt minimalny
  8. ktm2

    530d m57 - kręci ale nie pali

    Ukręcające się świece w tym modelu to bardzo częsty przypadek, a wracając do tematu to może być padnięty wtrysk ja tak miałem co w przypadku układu CR tak się kończy że silnik nie zapala
  9. ktm2

    320i czy na pewno ma 150KM

    Witam Nie mam doświadczenia z benzynowymi silnikami ale czytałem o podobnych objawach - problem z Vanosem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.