Skocz do zawartości

kedar007

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i M52B20
  • Lokalizacja
    w-wa

Osiągnięcia kedar007

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, w bmw e36 318i '95r pojawił się broblem, gdyż czasami nie mam świateł stop. Co najgorsze, czasami są a czasami nie tj, naciskam 4, 5 razy pod rząd pedał hamulca i np 3 razy świateł stop nie ma za kolejnym są. Co może być przyczyną? dzięki za pomoc. Radek
  2. tzn., może coś w PLN? Radek
  3. Witam, dzisiaj podczas jazdy zapaliły mi się kontrolki eml i asc. Kilka sek wcześniej jadąc na 4biegu ok 70km/h (trzymając nogę na pedale gazu) auto na 1 sek. "samoczynnie" wyrwało do przodu- tak jak bym natychmiastowo przyśpieszał- a później zapaliły si e te kontrolki. Po kilkudziesięciu metrach zatrzymałem i zgasiłem samochód. Po odpaleniu nic się nie zmieniło- kontrolki nadal się świecą. Co gorsze do ok 40km/h i od 80km/h podczas "mocniejszego" wciśnięcia pedału gazu silnik przerywa i szarpie. Dodam, że ok kilku dni auto nie jest garażowane i podczas tych dni dość sporo pada deszcz. Czytałem troszeczkę na forum informacji o eml, ale mam pytanie gdzie ona się znajduje? Jak ją zlokalizować w mojej 2l buni 320i. Mam kilka dni wolnego, więc mógłbym sprawdzić/przeczyścić styki lub inne połączenia. Niestety, ale do mojego mechanika mam ok 150km i nie wiem, czy taka podróż jest wskazana i w ogóle możliwa? pzdr Radek
  4. no i decyzja zapadła, kupiłem Michelin primacy hp, cena 306PLN. Dzisiaj założe na letnie alumy, a koła w aucie zmienię przed swiętami. Dzieki za pomoc Radek
  5. Witam, jako, że idzie wiosna a noszę się z zakupem opon letnich 205/55/16 w granicach 300PLN, prosiłbym was o pomoc i radę. Z mojego szperania w necie biorą pod uwagę: - BRIDGESTONE ER300, - CONTINENTAL ContiPremiumContact 2, - Pirelli P7, - MICHELIN PRIMACY HP, Co wg was byłoby najlepszym wyborem? Radek
  6. a ile Cię to kosztowało?
  7. wydaje się proste, bo słychać jak stuka z tyłu. Że, akurat to tuleje, to stwierdził to fachowiec i teraz czeka mnie wymiana. Pytanie właśnie jak do tego podejść, czy wymieniać cały wahacz, jedną stronę czy obie. No i jak to wyglądało z waszego doświadczenia- ile to może kosztować. Sporo roboty przy tej wymianie?
  8. Witam, mam do wymiany w moim e46 tuleje wahacza tylnego. Moje pytanie to, ile jest warta taka wymiana oraz czy wogóle bawić się w wymianę tuleji, czy np nie lepiej wymienić całego wahacza. Dodatkowo czy praktukuje się wymianę jednej strony. dzięki i pozdrawiam
  9. miałem podobne falowanie w mojej 320i. Wymieniłem wszystkie filtry, płyny, świece i bez zmian. Nie miałem wprawdzie kłopotów z zapalaniem się kontrolek, ale po zgaszeniu i ponownym zapaleniu falowanie ustępowało. W tym tygodniu zdaje się problem został rozwiązany. Powodem był pęknięty na dł ok 7cm przewód gumowy od powietrza. Nie wiem, jak on się nazywa, ale jest on pod plastikową osłoną silnika, nie tą od świec, tylko tą drugą. Przewód ma ok 30 cm dł i jego końce są zagięte na 90 stopni a dł tych zagiętych końców to ok 3, 4 cm. Mechanik nie miał takiego na miejscu, ale już zamówił a jego koszt to 90pln- trochę drogo, ale mam nadzieję, że to definitywnie rozwiąże problem. Ten stary na daną chwilę został okręcony taśmą izolacyjną i po 2ch dniach 2x zimne auto po odpaleniu sprawowało się ok- obroty nie falowały, więc jestem dobrej myśli. Radek
  10. nie wiedziałem, że Kühlwasser mit/ohne Klima: 8.40/8.40 Liter to jest to dzięki Radek
  11. za 20tys, na 100% kupisz zadbane auto, ale na 99% nie będzie to BMW e46. Radek
  12. o kurcze, jesteś pewien, że 11l? Myślałem, że ok 6l, no może 7l. Radek
  13. Witam, chciałbym wymienić płyn chłodniczy jeszcze przed zimą, więc prosiłbym was o informację ile takiego płynu wchodzi do e46 320i z '99r. Wiem, że polecacie płyn bmw, ale koszt 1,5 litra wynosi 45 pln, taką info dostałem z bmw, ale na pytanie ile wchodzi do tego modelu już nie wiedzą- albo nie chcą wiedzieć. Może polecacie jakiś inny np. prestone? pozdr Radek
  14. Witam, Przed zimą chciałem uzupełnić płyn w akumulatorze. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nabyta 6 miesięcy temu 320i ma oryginalny akumulator BMW. Po odkręceniu uchwytu zabezpieczającego akumulator zauważyłem okrągły, przeszklony "punkt kontrolny" koloru czarnego. Z tego co wyczytałem na naklejce akumulatora, to kolor zielony oznacza stan ok, źółty- wymiana akumulatora, a czarny- wymagane doładowanie, czy coś takiego. Nie chciałem odkręcać klem, bo wiem, że wtedy pojawia się sporo błędów w komputerze, a niestety nie za bardzo mogłem sprawdzić stan elektrolitu w celach- nie wiem czy wogóle jest to możliwe bez jego wyjęcia i odłączenia klem. Czy ktoś z Was może przerabiał ten temat? pzdr Radek
  15. mam sedana. Zlokalizowałem ten otwór, ale czy na ten zatrzask mam naciskać do dołu, czy w bok w kierunku silnika? Radek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.