Skocz do zawartości

Robson73

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Robson73

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Robson73

    felgi

    otwór centrujący ma inną średnice :wink:
  2. Firma Moto-Remo Łomianki lub Iława, mogę polecic robili mi kilka turbin i było ok, Turbotech poznań też zawsze ok.
  3. świece kiedy wymieniałeś? wyląda jak by się trochę przylewał na którymś cylindrze.
  4. Bo robił to jakiś partacz!!!, zajmuje się tym od 8lat i jakoś na brak klientów nie nażekam, ale robie to profesjonalnie i posiadam stosowną wiedze i wyposażenie. Nie ma dobrego gotowca tzn gotowego programu, tak jak nie ma dwóch identycznych aut, każde musi być traktowane indywidualnie, tzn zczytany ori program obrobiony pod kątem oczekiwań klienta i stanu auta i efekt zweryfikowany na hamowni. przy czy jeszcze przynajmniej 30 procent aut przyjeżdzających na modyfikacje wymaga wcześniejszej naprawy tzn doprowadzenia do serii, bo to że właścicielowi zdaje że jest ok i 0 błędów w sterowniku silnika niejednokrotnie boleśnie weryfikuje hamownia. Co do powerboxów, czyli zewnętrznych modułów, to w jakiś tam sposób działają tzn. generują przyrosty w jednych autach większe w innych mniejsze, ale wszystkie działają (przynajmniej w dieslach) na zasadzie zwiększenia dawki paliwa, czy to przez oszukanie czujnika ciśnienia na szynie przy CR, czy nastawnika pompy vp, tak więc jeśli ktoś pisze że sterują kątem czy doładowaniem to ściema. Sporadycznie montujemy takie kwiatki, nawet sami je produkujemy, jednak jest to tylko namiastka prawdziwego tuningu, gdzie szczególnie w nowszych autach nie polecam takiego rozwiązania. Jeśli macie jakieś pytania to chętnie rozwieje wasze wątpliwości :wink:
  5. To raczej nie wygląda na łozyska, skoro dżwięk pojawia się dopiero przy hamowaniu, łożyska najbardziej hałasują ok 80km/h, ostawiam raczej opony, z racji luzó nierówno się zuzyły, po skasowaniu luzów i ustawieniu zbieżności ujawnił się problem, miałem takie przypadki wielokrotnie, że po naprawie zawieszenia i ustawieniu geometrii auto ściągało itp. po zmianie opon było ok. Zamień opony przód z tyłem.
  6. Robson73

    spalanie 15 l

    Pali ile musi, ale chyba nie 15l :wink: , u mnie w manualu, najwięcej ile sie pojawiło na kompie to 11,2l, trasy rzędu 5-6km, tylko po mieście, średnio teraz miasto 8,9-9,3l normalna jazda, raczej nie oszczędna :8) , trasa śrenio 120-160, duży ruch, dużo wyprzedzania itp 7-7.5l, autostrada 180-210 średnio 9l, silnik w serii 218KM, mam bardzo delikatny program 540Nm 235KM)
  7. Pompka opisywana jest jako 4bar, ale pracuje na ciśnieniu 2.8bar, min. wg. dokumentacji boscha 2.5bar. Mistrzuniu1, gdzie kupiłeś pierburga za 450zł :shock: , możesz dać namiar, bo normalna cena to ok.700zł w hurcie, kupie dwie sztuki :D
  8. Taaa.. popsuj sobie auto gazem :duh: , sorry ale nie mogłem się powstrzymać :? Policz ile km jeździsz rocznie, zakłądając średnie spalanie i zastanów się co jest najbardziej opłacalne, koszty utrzymania obu aut są zbliżone. Mam bezpośrednie porównanie 335i żony i moje 530d i nie zamienił bym się na benzynke :8)
  9. Auto wygląd na nieobnizone, raczej seryjne spręzyny, najczęściej obniżjące są kolorowe, żółte, czerwone, zielone, czarne sa tylko chyba eibacha, i H&R - stalowy metalic, nieseryjne spręzyny najczęściej mają namlowane logo producenta i nr. Do serii spokojnie wystarczą amorkiB6, co do gwintu o którym piszesz to gdzie on jest:shock: , normalnie powinieneś mieć pod tyną spręzyną gwintowaną tuleje do reg. wysokości?
  10. Poszukaj dobrego diagnost, bo to co piszesz wskazuje na bładzenie we mgle :roll: , komp na kolana i trzeba pojeździć, bo w satycznych testach tego nie wychwycisz i sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie wstępne i cisąnienie paliwa na szynie, oraz jak narasta doładowanie. Na tej podstawie wyciągać wnioski. Po wymianie wtrysków powinieneś je wkodować. Z którego roku auto, euro3czy4?
  11. :shock: O czym Ty mówisz ? :shock: Doskonale wiem o czym mówie, ale możesz przekonać się sam :twisted: , kup e60 i spróbuj :twisted2:
  12. Smiało odłączaj i się nie stresuj, nic się nie stanie i żadnych błędów nie będzie, stada błedów opisywane wcześniej powstają i są zapisane w pamięci na skutek odpalania auta na padnietym aku. (np. spadek napięcia na zacisku 15 itp.) W aso jedyne co zrobią dodatkowo to wprogramują w syst. zarządzania energia, przy jakim przebiegu był aku wymieniony, ale to można również zrobic pio za aso, np kts-em lub innym testerem. Jedynie zmiana na aku. o innej pojemnosci wymaga wizyty w serwisie w celu zmiany konfiguracji.
  13. Robson73

    klocki w E61

    Klocek Textara z "uniwersalną" okładziną, ma się ni jak, do ori klocka Textara robionego dla BMW, identyczny jest tylko kształt i blacha :wink:
  14. Robson73

    320i wkładka K&N

    Co do wkładki :D , to odpuśc sobie, mam hamownie i widziałem już wiele rozczarowanych twarzy :8) , tylko poprawnie dobrany dolot (średnica i długośc) do Twojego silnika może dac jakiś wymierny wynik, minusem wszelkich filtrów mokrych jest niestety niedostateczne filtrowanie i przepuszczanie drobin piasku do silnika!!! na codzień odradzam swoim klientom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.