Skocz do zawartości

jacek_v

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szwecja

Osiągnięcia jacek_v

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej . Robilem wymiane klockow i mam ten problem aby wykasowac compa . Pytanie - jak to sie robi przy klockach tylnich a jak w przednich ?
  2. Dzieki Krecik za adresy . Nawiazujac do softu jak tu pisza koledzy to po za tym ze zmienia sie kolory na ekranie zmieni sie cala masa innych parametrow . Tu gdzie mieszkam ludzie zmieniaja softy co roku i ja mialem zamiar to zrobic , ale zobaczylem ten temat i ceny jakie sa aktualnie w Plosce wiec zdecydowalem ze poczekam do wakacji w kraju , bo zaoszczedze sporo kasiorki . To co slyszalem o nowym sofcie . Zmieni sie kultura pracy motoru . ( zamiast klekotania bedzie lagodny belkot . Latanie dziur w oprogramowaniu Chyba zaczna dzialac Mp3-ki . Przystosowanie do nowej wersji GPS / nowa wersja na starym sofcie nie dziala . Migajace i gaszace sie lampki ( bez przyczyny ) , nowy soft juz to poprawi . Dowiedzialem sie tez ze byc moze poprawi sie ekonomia spalania bez utraty aktualnej mocy . I jeszcze inne parametry nie widoczne ale moga byc odczuwajace . Pozdrawiam i zycze udanego lata .
  3. Witam Forumowiczow Pytanie i prosba czy ktos z Was wie i zna dokladny adres ASO czy BMW w Warszawie gdzie wbijaja nowy soft ? Z gory dzieki za info .
  4. Hej , to nie skrzynia lecz przypomnienie ze w krotce service . Sprawdz w i-drive wszystkie wiadomosci . U mnie bylo to samo zapalilo sie i zaraz zniklo a na wyswietlaczu obok pokazala sie wiadomosc ze za 6000 km musze wymienic klocki . Pozdrawiam
  5. Hej Wiem , tylko ze tu sa tak pedantyczni ze o czyszczeniu nie ma mowy . Czytalem ze w Polsce to sie robi , niestety tu sie zmienia . Czysci sie tylko jakies duze filtry , ale do tak malych aut nie . Drogi ten filtr jak sam skur..... syn , ale co mam zrobic ? Jedynym plusem to to ze nowy i ze zrobili jakies tam cos tam - i fakt ze skrzynia chodzi pieknie . Moj filtr nie byl stary , i dziwli sie ze padl . Ale jak pisales moze jakies pozostalosci po oleju z turbo - nie wiem . Wiem ze juz jestem na drodze i jade . Pozdrawiam
  6. Hej . Jak obiecalem wracam do tematu mojego problemu . Tuz przed nowym rokiem zrobilo sie jeszcze gorzej , auto stracilo kompletnie moc i ledwo co ruszalo do przodu . Bylem jeszcze u kilku " specjalistow " - Czego sie nasluchalem to rozbolala mnie glowa . Jedni chcieli cale turbo wywalac i cos tam jeszcze . Na szczescie nie zgodzilem sie i po kilku dniach postanowilem jechac do BMW . Dzisiaj odebralem auto i smiga jak nigdy przedtem , MOC super i czego sie niespodziewalem polepszyla sie ekonomia spalania . Przejechalem cale miasto kilka razy - normalny ruch . Oczywiscie wyresetowalem komputer i po zakonczeniu jazdy , przetarlem oczy bo na ekranie pisalo 9.8 L / 100 ( tylko miasto ) , przed naprawa 8.0 / 7.8 L/ 100 km . Po za tym zrobili adaptacje skrzyni i inne rzeczy . Automat smiga pieknie , wchodzi jak w maselko . Troche drogo , ale prawidlowo . Nie wiem ile czasu by mi zajelo walesanie sie po innych warsztatach i jakie dalo by to wyniki . Wydaje mi sie ze mimo wszystko zaoszczedzilem czas i pieniadze . Czyli nowy partikel filter !!!!! Pozdrawiam - Jacek
  7. Hej Janis Kupilem je w Dani , bo tu czesto przebywam . Wiem ze Schmiedmann chyba znajduje sie w Sczecinie . Tu w Skandynawi Schiedmann jest konkurencja dla BMW nr 1 . Z tego co wiem tarcze sa robione dla danych marek wedle norm europejskich . Przypuszczam ze gdy kupisz dobre " nieorginalne " napewno sie nie zawiedziesz . Zawsze tak robilem i zawsze bylo w porzo . Oprocz tego mechanika co chyba reperowal powozy konne . Takich bledow nie powinno sie popelniac . Pozdrawiam .
  8. Witam kolegow . Mialem ten sam problem w moim E39 , po tygodniu jazdy rzucalo autem jak przy starych tarczach - tylko ze tamte byly stare i cienkie . Dlaczego krzywia sie nowe ??? Mialem te sama rundke - wachacze itd . Co sie okazalo - Mechanik partacz nie oczyscil piast przed ich zalozeniem , po oczyszczeniu piast no i oczywiscie zalozeniu nowych tarcz problem sie juz nigdy nie pojawil . Tarcze kupione u Schmiedmanna , twierdza z noga na szyji ze ich jakosc jest taka sama a nawet ze pochodza z tej samej fabryki . BMW tarcz nie produkuje !!!! . Cena Tarcz Schmiedmanna to tylko polowa ceny tarcz w BMW .
  9. Witam Trudno tu mowic o przewadze E61 nad E39 . Moze inaczej , wymienie plusy i minusy obu . Jak pisalem wczesniej mialem 530iA 2001 . Padlo pytanie ! jaki motor ?! Chyba nazwa mowi sama za siebie 3L benzyna 231HK . Niesprawiedliwe jest porownywanie pracy silnika benzynowego kontra Diesela . Oczywiscie bardzo cichy i na postoju i w czasie jazdy . Rowna praca i majestatyczne przyspieszenie / nawet nie wiem czy czasami nie zbieral sie lepiej niz moja uprzednia E39 540iA 1998 . 4.4 L . Malo wadliwy ( przy sprzedarzy mial 300.000 i odpalal od pierwszego razu ) Zadnych awari czy czestych wizyt w warsztacie . Tylko ta jedna o , ktorej juz pisalem - ASB . Nawet na uszkodzonej skrzyni moglem dalej jechac . Skrzynia biegow zmieniala biegi nie zauwazalnie i super plynnie . Teraz moja E61 , ( oczywiscie nie nalezy robic z tego reguly ) Diesel jak diesel , czuc i slychac ale moment obrotowy nie do pobicia . Zbiera sie jak z procy , niestety troche avaryjny . Niveau control wkrotce po zakupie sie zepsul . Zapalajace sie bez przyczyny kontrolki , wydaje sie byc bardziej delikatny niz E39 . Troche przereklamowany i troche nie dopracowany . Nawiew cieplego powietrza slaby kontra szum jaki z tamtat wylatuje . Porownujac szum nawiewu z samym nawiewem to powinno urywac glowe , a tu tylko skromny wiatr . Nie wiem czy klima da sobie rade z upalnym latem . Aktualnie w tych mrozach marzna mi stopy bo nawiew skapy. Owszem daj na cala pare , ale wtedy szumi nie samowicie glosno . Znowu mi sie cos zepsulo , musze jechac do warsztatu a tam czesto zostawia sie sporo kasy , pytanie nasuwa sie - kiedy znowu cos sie zepsuje ? Komfort / deska ? Podobala mi sie ta z E39 ale z E61 jest bardziej elegancka . Przypomina bardziej auto luksusowe , takiego wrazenia nie mialem w E39 . E61 i autostrada - nigdy nie jechalem tak szybko i tak nie odczuwalnie i tak luksusowo - Wrazenia w skali 1do 10 smialo bym dal 9 . E39 - to samo wrazenie tylko w predkosciach mniej niz 100 km/h . Przy np.160/180 km/h bardziej bylem zpiety i max skupiony . Nawet zciszalem muzyke aby sluchac drogi i auta - Zreszta bez podstawnie - ale ! Tak jak by auto potrzebowalo wiekszej kontroli . - To tylko moje wrazenie . Moze dlatego ze same drzwi byly nieco nizsze od E61 . Wrazenie - troche za duzo sie wystaje nad szybe . TERAZ E39 mialem przez 5 lat a E61 5 miesiecy i trudno cos wiecej powiedziec skoro jeszcze brakuje 4 i pol roku abu moc wystawic konkretne oswiadczenie . Jak do tej pory mam troche obaw co do E61 . Ale , pozyjemy - zobaczymy . Jacek
  10. Hey Kris33 Nie wiem co Ciebie interesuje , jakie aspekty . Napisz jakie masz pytania , a postaram sie Tobie odpowiedziec . Pozdrawiam - Jacek .
  11. Hey moje przedostatnie auto to wlasnie E39 530iA 2001 kombi . To bylo moje najlepsze auto jakie mialem , automat smigal pieknie , moc i cisza w aucie . To auto po prostu plynelo jak " rusalka po trawie " . Zadnych problemow z czym kolwiek , oprocz jednego - ASB . Niestety okolo 200.000 tys odmowila posluszenstwa . Ale nie zaluje ! Zmienilem skrzynke w BMW i od nowa rozkosz i dialektowanie sie tym pojazdem . Polecam , mimo wszystko . Teraz mam E61 530 D i jest super ale jest nie takie jak myslalem . A myslalem ze kolejna generacja bedzie lepsza , - chyba tak nie jest . Nadal nie zaluje bo Bimmery to super auta , i jak kazda maszyna moze sie zepsuc . Taki swiat . Pozdrawiam - Jacek .
  12. Hey Barto - Wesolych swiat Zawsze mialem benzyne , do Diesla tez podchodzilem z lekkim niepokojem . Poprzedni Bimmer to byl wlasnie E39 530i 2002 . - Super fura . Choc wydaje mi sie ze z autami to tak jak na loteri , jedne sie psuja a drugie nie , mimo tego ze to ten sam model . W mojej E39 zmienialem ASB , pech ??? . Tak powiedzieli mi w BMW . Choc wiem ze pech to nie byl . Aktualnie jestem posiadaczem Diesla E61 , - Cichy , zrywny ogolem lux fura - Nastepny tez bedzie diesel Wybor nalerzy do Ciebie Barto .
  13. mam 530 D 218 Km Nie wiem jaki jest 231 Km , ale ten co mam jest super .
  14. jacek_v

    Ciekawostka dotyczaca SMG

    Tu musicie mnie oswiecic . GT 1 ? mam E61 530 AD .
  15. jacek_v

    Ciekawostka dotyczaca SMG

    Czy ktos moze wyjasnic dokladnie jak to zrobic . - Adaptacja sprzegla -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.