Skocz do zawartości

Demos

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Demos

  • Urodziny 30.06.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 39 528 i - 96r.
  • Lokalizacja
    Białogard

Osiągnięcia Demos

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. CZesc Mi też trzeszczy w lewym przednim kole, pojawiło się to po jakichś 2000 km od zmiany klocków ham. założyłem Textar tarcze zostały stare. Z tego co zauważyłem to przy dużej prędkości albo nie trzeszczy albo nie słychać natomiast przy niskich prędkościach np. przed samym zatrzymaniem to każde wciśnięcie pedału hamulca powoduje trzeszczenie w taki sposób iż każdy ruch pedału to osobny trzask, podczas postoju naciskając pedał nawet bardzo mocno do oporu żadnego trzasku nie słychać. Mam taki domysł, że to może być górne mocowanie amora ( łożysko amortyzatora) bo czasem przy jeździe po nierównym stuka czasem ale głowy nie dam. Można to skojarzyć z ugięciem zawieszenia przy hamowaniu i wtedy trzask się pojawia. Będę rozbierał to w długi weekend i wtedy się zobaczy co wyjdzie.
  2. CZesc Mnie też czeka wymiana bo już słychać czasem ale również rozważam regenerację koszt około 800 PLN z gwarancją. Nowe LUK około 1700.
  3. CZesc Proszę bardzo. http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DD52&mospid=47544&hg=11&fg=20 PZDR Demos
  4. Demos

    M30 pytanie o silnik.

    CZesc Po wielu przygodach z doprowadzaniem auta do stanu używalności ( częściowo opisywałem )mam taki dylemat: Wymieniłem silnik na 2 litrowy z vanosem poprzednio mając 2,5 litrowy, który padł od gazu. I teraz tak dochodzę do wniosku że jednak ten silnik jakby słabawy jest do touringa i przyszło mi na myśl żeby wymienić silnik na właśnie M30 3 lub 3,5 litrowy ( zależy jaki się trafi) od razu zaznaczam, że chodzi o budżet, który już mocno nadszarpnięty pozwala na wydatek max do 1,5 tys. Co myślicie o takim pomyśle, ma to sens czy nie, jak sprawują się te silniki ?
  5. Witam Poszukaj moich postów w archiwum, dokładnie opisywałem swoje perypetie z gazem. Wywal ten gaz i jeździj na benzynie a jak masz trochę pieniędzy to załóż sekwencję i będziesz miał spokój.
  6. CZesc W benzynowych silnikach tez jest, co do czasu ile mozna jezdzic na klekoczacym dwumasie to ja zrobilem 7 tys. km zanim wymienilem. Mozna teza przerobic na sztywne kolo zamachowe ale nie wiem jaki to wplyw moze miec na prace silnika.
  7. CZesc Miałem terkotanie i ono zanikało dodatkowo po wciśnięciu sprzegła, nie sprawdzałem czy zanika po dodaniu gazu. U mnie to było wywalone koło dwumasowe. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, nie napisałeś w którym miejscu słychać terkot.
  8. CZesc Ciśnienie sprężania to podstawa jak pisał któryś z poprzedników.Cewki możesz sprawdzić oczywiście ( najlepiej od innego auta pożyczyć na chwile). Może też być czarniejszy scenariusz : jak piszesz masz zwykły gaz a to tylko chwila do wypalenia zaworów lub spotkania zaworu z tłokiem przy " strzale" gazu i niestety przetestowałem to na sobie. Zwykły gaz to kibel i proszenie się o kłopoty ( tak wiem wielu jeździ tak i sobie chwali ja zrobiłem 35 tys km na zwykłej instalacji zanim się to stało i też sobie chwaliłem i nie przyjmowałem żadnych argumentów).
  9. CZesc Guma przepływomierza nieszczelna?? Lewe powietrze zasysa.
  10. Demos

    pierwsze auto

    Czesc E34 540i na pierwsze auto to trochę nietenteges bo bryczka duża i szybka, łatwo się zapomnieć i nie ogarnąć np. w deszczu lub zima. To tak na marginesie jeśli chodzi o model. Piszesz, że chcesz przeznaczyć 10-15 tys zł to sporo jak na pierwsze auto na którym tak faktycznie będziesz się uczyć jak przeżyć na naszych drogach :-). E36 są przecież takie fajne i gama silników nie zmusza do zawężania kręgu poszukiwań pozwalając skupić się na zadbanych egzemplarzach. Gaz to dobry pomysł pod warunkiem, że będzie to instalacja sekwencyjna bo zwykły gaz to KIBEL. No i poszukując autka dla siebie weź pod uwagę, że spora część autek oferowanych przez naszych kochanych rodaków to pozarzynane przez debili padaki, które mogą naprawdę zniechęcić do marki BMW. A resztę wskazówek znajdziesz na forum ( tu jest naprawdę sporo pożytecznych i przydatnych informacji )
  11. Demos

    Jakie amortyzatory? 4 rodzaje

    Czesc Masakra :-) Teraz dopiero spojrzałem na datę Twojego posta . Tez ich nie lubię ale to osobna historia:-).
  12. Demos

    Jakie amortyzatory? 4 rodzaje

    CZesc Miałem podobny problem z rożnymi częściami do swojego auta, na forum dowiedziałem się o tych linkach : http://bmwfans.info/original/ http://www.realoem.com/bmw/select.do wklep 7 ostatnich znaków VIN-u i będziesz miał pełną informację na fiszkach masz numery części po których wyszukasz wszystkie części do swojego auta a potem szukasz już praktycznie bez wątpliwości. Mi się sprawdza w 100 %. Mam nadzieję że Ci to rozwiąże parę problemów.
  13. Witam Nieważne co wszyscy mówią - serio. Ważne są własne doświadczenia a jeszcze lepiej jeśli to są doświadczenia pozytywne i takie miałem przez 34 tys. km które zrobiłem jeżdżąc na gazie "na śrubkę" ale potem przyszedł ten jeden strzał w którym podniosły się zawory i pier..... w tłok z których jeden się zgiął a drugi ukruszył i do tego pękła głowica co spowodowało że jakakolwiek naprawa stała się nieopłacalna. Teraz mam drugi silnik z gazem a jakże tylko że sekwencyjnym wtryskiem gazu za 1500 zł ( tylko przód bo zbiornik i przewody zostały). Tak wyszło po prostu że zamiast 1500 na sekwencję wyłożyłem jeszcze 2 tys za silnik z przekładką. I powiem jeszcze jedno nie uważam się za eksperta w tych sprawach ale mam doświadczenie takie że jeżdżenie na takiej instalacji gazowej to proszenie się o dodatkowe koszty zupełnie niepotrzebne, bo lepiej bym zrobił wywalając gaz a i tak wyszło by mi taniej bo przez 34 tys km przebiegu nie zaoszczędziłem 3500 zł tylko trochę mniej.
  14. Czesc A z której strony Kołobrzegu :-) ?? Bo jakby co to możemy porównać, bo od paru dni mam taki silnik w swoim aucie.
  15. CZesc Czyli to samo co u mnie, strzał i podniesione zawory walą w tłoki :-(. Ja już po wymianie silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.