Skocz do zawartości

hormig954rr

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 530dA
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia hormig954rr

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. moim zdaniem masz problem z masą tzn jest jakieś zwarcie lub jest źle podłączona.musisz sprawdzić wszystkie połączenia.co do wcześniejszych problemów ze światłem mijania to wielce prawdopodobne że przetwornica jest uszkodzona.przynajmniej ja tak miałem,raz się lampa zapalała raz nie.najlepiej zamienić przetwornice z lewej lampy do prawej i zobaczyć czy jest to samo ..
  2. Panowie termostaty EGR miały rzeczywiście tylko automaty 3.0d ale od 08.2000r także może się zdarzyć że auto będzie przedliftowe i będzie miało termostat EGR,generalnie jednak mają je tylko auta poliftowe.Ja mam 3.0 d 1999r i w/w termostatu nie mam.pozdrowienia
  3. Dzięki za odpowiedź.Czyli rozumiem że Twoim zdaniem można śmiało zakładać nową turbine.A mechanik chciał już cały silnik rozbierać.. pozdrowienia
  4. Witam wszystkich. Opisze może problem jaki ma kolega ze swoją E60,530d 2004r. Otóż padła mu turbina i po włożeniu nowej zregenerowanej z jakiejś firmy spod Leszna po 60 km w/w turbina się rozleciała.Myśleliśmy że to wina tej zregenerowanej turbiny i kolega kupił następną ale już fabrycznie nową z tym że mamy dylemat czy ją zakładać ponieważ mechanik zmierzył ciśnienie idące na turbine i twierdzi że jest ono za małe i dlatego poprzednia turbina się rozsypała.Stąd moje pytanie czy ktoś wie jakie powinno iść ciśnienie na turbine?W tej chwili na biegu jałowym daje 1,3bar a przy 3000 obr ok 4bar.Czy to jest prawidłowe ciśnienie?Mechanik twierdzi że za małe i gdzieś silnik gubi ciśnienie,albo na panewkach albo na wałkach.Chcemy uniknąć rozbierania silnika stąd moje pytanie.
  5. Witam ponownie panowie. Jestem po wymianie termostatu i różnica jest diametralna...!Auto bardzo szybko się nagrzewa i trzyma 85-92stC.Zauważyłem że kultura pracy jest też zupełnie inna (oczywiście na plus),widocznie silnik pracuje w swojej optymalnej temperaturze.pozdrowienia
  6. Kolego te felgi nie są do Twojego auta.Musisz mieć ET20.No chyba że chcesz żeby Ci wystawały poza błotnik :D
  7. Witam.kolega źle Ci odpowiedział.Jak masz okrągłą poduszkę to z tyłu kierownicy nie ma śrubek tylko zaczepy które musisz odblokować śrubokrętem.Musisz go wsunąć pod pewnym kątem poprzez otwory z tyłu kierownicy i odchaczyć sprężyny na których trzyma się poduszka.pozdrawiam
  8. Można włączyć/wyłączyć wielokrotnie wciskając zeit1 lub zeit2.Ja jak wchodzę w komputer tam gdzie jest HEIZ i LUFT to wyświetla godzinę załączenia webasto która jest nieaktywna.Jak nacisnę zeit1 przy wyświetlanej godzinie pojawia się gwiazdka i webasto ma aktywną godzinę załączenia,jak nacisnę powtórnie to gwiazdka znika i godzina załączenia nie jest aktywna. mam nadzieję że zrozumiale to opisałem. pozdro
  9. Witam. Nie za bardzo rozumiem po co chcecie mieć kreski na wyświetlaczu..?Ja mam MID i uruchomione webasto i wygląda to tak że jak webasto ma się załączyć np.o 8:00 to zeit1 ustawiam na 8:00(musi się obok czasu świecić się gwiazdka i wtedy wiadomo że godzina załączenia jest aktywna i webasto się załączy,jak gwiazdkę wyłączę to obojętnie jaki będzie zeit1 i zeit2 webasto nie ruszy)dodatkową sygnalizacją jest jeszcze czerwona dioda na MID która świeci jak webasto ma ustawioną godzinę włączenia. pozdro
  10. Mam pytanie do użytkowników 530d jaką macie optymalną temperaturę pracy silnika?U mnie komputer pokazuje ok 72-73stC.Zastanawiam się czy termostat nie jest do wymiany i za szybko się nie otwiera bo wydaje mi się że jego otwarcie powinno być ok 84stC i taką temperaturę silnik powinien trzymać.Ale poprawcie mnie jak się mylę.U mnie do 68stC szybko się nagrzewa a potem do 72 stC idzie już ciężko jakby termostat się delikatnie otwierał.
  11. Radziłbym też sprawdzić wtryski czy któryś nie leje...
  12. Kolego ja u siebie przerabiałem temat tylnych świateł LED i proponuję Ci kupić lampy z przetwornicami.Ja straciłem bardzo dużo czasu żeby zaprogramować tylne światła LED w przedliftowej E39 i mimo że mam LCM III to jest z tym problem.Generalnie dowiedziałem się że jest możliwość dopisania tej opcji w LCM III przed liftem ale jak to zrobić ciężko się dowiedzieć od kogokolwiek.Więc po wielu próbach kodowania NCS-em dałem sobie spokój i kupiłem lampy z przetwornicami i jestem zadowolony.Żałuję tylko że od razu tak nie zrobiłem... pozdrowienia
  13. hormig954rr

    Problem z mocą w 530d

    sprawdziłbym też sterowanie zaworu EGR jak i sam zawór
  14. nie wiem czy Carsoftem można zakodować,wydaje mi się że nie ale mogę sie mylić.Na pewno PA soft da rade..
  15. I jeszcze ten:http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=108481&hilit=ncs
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.