Skocz do zawartości

Dejwid

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1991
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia Dejwid

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dejwid

    Kupno 520 z ok. 90` 91`

    Ja mam 520 z 91r i jestem bardzo zadowolony. Jest to już silnik M50 właśnie w 91r wszedł(ma 150KM, ten z wcześniejszych lat ma 120KM) instalacje gazową mam dobrej klasy i bardzo dobrze sie sprawdza(nie polecam tych zwykłych). Ale jeśli trafi Ci sie ładne 525 to faktycznie lepiej mieć troche większy silniczek.
  2. 7Jx15H2 są najczęściej zalecane do e34 7- znaczy szerokość obręczy między obrzeżami w calach J- literowe oznaczenie wysokości i zarysu obrzeża obręczy x- oznaczenie jednoczęściowej obręczy wgłębionej 15- średnica obręczy w calach H2- profil obręczy po stronie zewnętrznej i wewnętrznej ze zgrubieniem uszczelniającym
  3. Witam! nie działa mi prędkościomierz i licznik kilometrów i wskaznik spalania, czasem się załączy, ale za chwile znów pada, czasem też rano jak ruszę to chwile działa i przestaje. nie wiem co z tym zrobić, gdzie szukać przyczyn?
  4. Dejwid

    Jakie e 39 kupić?

    Witam! chciałbym kupic e39(mam e34). Jakie wersje polecacie? co w tym aucie jest standardem, a co juz bogatym wyposażeniem? i na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie? dzieki za odpowiedzi.
  5. czy chodzi Ci o te górne elementy mocowane na 3 śróby?
  6. u mnie zaczyna klekotac jak jest mało oleju, normalnie jak diesel klekocze :D
  7. masz cewki do wymiany, na 100% sprawdź je przekładając je, zamień z cylindra który chodzi na ten który nie chodzi i zobaczysz. sprawdź to koniecznie, chwila roboty i będziesz wiedział.
  8. Dejwid

    Problem z centralnym zamkiem

    jeśli chodzi o programowanie pilota to jest zależne od alarmu jaki masz zamontowany.
  9. racja, sprawdź cewki, ja juz 2 wymieniłem, szczególnie na gazie cewki szybko padaja. świece tez maja bardzo duże znaczenie.
  10. Dejwid

    skórzana tapicerka???

    Ja mam e34 bez kilmy i skóra wcale nie śmierdzi, jeżdże w długie trasy, w upały i wcale sie nie poce w siedzeniu, gorzej byo jak jezdziłem w aucie z welurem, normalnie niagara na d... plecach sie robiła :D zakładaj skórę spokojnie.
  11. Dejwid

    Łańcuch rozrzadu

    stukac to moze na zaworach, łancuch to różnie mówią, przewarznie że jest dozywotni tzn. jeśli już łańcuch poleci to ogólnie cały silnik w kiepskim stanie. ale przecież wygląd łańcucha łatwo sprawdzić. odkrecasz tylko górę i wszystko widac.
  12. racja kolego :D jedyne wyjście
  13. mam to samo co kolega leszczu, dokręcenie tej śróbki nic mi nie dało tylko kierownica ciężej chodziła, musiałem poluzować...nadal mam lekki luzik i nie wiem co dalej robić :?:
  14. To świetnie że sobie poradziłeś. U mnie ten plastik w kostce elektrycznej sie wyrobił i dlatego ten trzpień który w nią wchodzi po przekręceniu kluczyka nie łapał.Wymnieniłem kostke i jest ok. a kierownicę zdjąłem bo było łatwiej dojść, ale jak masz poduche to faktycznie problem. Powodzenia w powrocie.
  15. miałem to samo. musisz zdjąć kierownicę, zdjąć obudowy dookola stacyjki i odłączyć kostkę elektryczną od mechanicznej części stacyjki, trzyma się na dwa zaciski po bokach, w tej kostce jest dziura w którą wkładasz śrubokręt i odpalasz. tylko ja nie mam immobilejzera, ale to wystarczy wsunąć kluczyk w stacyjkę i dzięki temu też kierownica nie będzie sie blokowała. daj znać jak coś zrobisz, albo więcej chcesz wiedziec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.