Skocz do zawartości

Exposito

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Chyba seria 3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Exposito

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Nie straszcie gościa, wszystko będzie dobrze.
  2. Bajka, no palce lizać Jak po X5 M60i? Tak na chłodno po około 3-4 tygodniach? Zadowolony ze zmiany?
  3. Maciej, wrzuć proszę swoją sztukę w nasze auta. Takie auta się świetnie ogląda
  4. która to opcja w konfiguratorze?
  5. Czy M340i ma obity czymś miękkim tunel środkowy od boku, aby prawe kolano nie uderzało w ten twardy plastik?
  6. Znając życie będzie drogo jak cena priv i taki opis na tle nawet Macana/Cayenne, że X1 jest the best
  7. Rzeczywiście, super sprawa, że auto, które ledwo jedzie mało pali jadąc 108 km/h.
  8. Ale jakiej właściwie tutaj odpowiedzi oczekujesz?
  9. Dzięki adiki, tak trochę przeczuwałem to iconic sounds, choć naiwny łudziłem się, że może coś z wydechem poprawili. Mocno sztuczny i podbity ten dźwięk w środku czy akceptowalny?
  10. Panowie, M340i 2025 tak głośno "gada"? Bo autor pisze, że stock exhaust.
  11. Brawo Maciej, to swoista pewna odwaga zejść z takiej luksusowej i wygodnej lochy z V8 na niskie, ciasne i sportowe M3 z R6. Mocno popieram, bo sam zmigrowałem jakiś czas temu z bardzo wygodnego SUVa na niskie, szybkie kombi i widzę, że taki wybór daje na co dzień mnóstwo radochy. A że jest to okupione nieco trudniejszym wsiadaniem, uważaniem na wysokie krawężniki ( felgi + niski przód ), mniejszą przestrzenią i brakiem np. wentylacji foteli to trudno. Auto musi dawać maks radości, a orbitujemy w poważnych kwotach, więc szkoda iść na ustępstwa/robić coś wbrew własnym potrzebom w imię wygody zarazem oglądając się na ulicy za takim wyrazistym i ciągle nadającym się na daily M3. Jeszcze raz napisze - wielkie brawa i szacunek - wspaniały wybór i widać w Tobie prawdziwego petrolheada
  12. Aktualnie to 4800 zł ( 3200 zł + 1600 zł ) minus duży rabat. Warunkiem u mnie jest ominięcie betonowych kartfoli pt. opony RFT.
  13. Moim zdaniem to nie zadziała, bo dealerzy grupowo to podpinają pod flotę ( wtedy chcą skany dowodów rejestracyjnych posiadanych aut w danej spółce/firmie + czasami skany polis ) w jednej firmie.
  14. Brałbyś drugi raz te większe heble? Czy olać M-Technology i zamiast tego na zapas dobrać zawias adaptacyjny M?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.